Problem z Octavia RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • remiik26
    Classic
    • 2013
    • 7

    Problem z Octavia RS

    uderzaj do nexusa, pomoze w tej kwestii
    remik
  • Morrigar
    Classic
    • 2011
    • 30

    #2
    Problem z Octavia RS

    Witam, jestem nowym właścicielem skody RS, do naprawy zostało mi jedno zagadnienie a mianowicie. Za każdym razem jak jest zimna to ciężko odpala nie jest to kwestia rozrusznika bo świetne kręci i wymieniałem w nim tulejki i czyściłem. Komputer również nic nie pokazał. Autko odpali jak się doda trochę gazu, bez tego momentalnie zgaśnie. Zauważyłem że samochód przy bardzo spokojnej jeździe chyba pali ciut za dużo 14-15litrów bez żadnego przyciskania. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem jak tak to proszę o odpowiedź.
    Jest: Octavia I RS 1.8T
    Była: Felicja FL 1.3MPI

    Komentarz

    • pablo_doctor
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 791

      #3
      1)czujnik temperatury - poczytaj bo bylo kikukrotnie wiec ni bedziemy pisac jeszcze raz,
      2)sonda labda - jesli pali jak smok
      pozdro
      pablo_doctor

      Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

      CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

      http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

      Komentarz

      • zepter00
        RS
        • 2008
        • 2304

        #4
        Lambda jeśli już...
        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

        Komentarz

        • ahmed799
          RS
          • 2009
          • 6871
          • Ford

          #5
          A może pompa paliwa nie trzyma i benzyna ucieka do zbiornika. Napisz czy za drugim lub kolejnym razem odpala, bo jeżeli tak to masz pompe do wymiany (ok 80 zł), ewentualnie możesz wstawić sobie zaworek zwrotny (ok 12 zł) na przewodzie. Miałem podobnie i wymiana pompy pomogła

          филип
          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

          Komentarz

          • Morrigar
            Classic
            • 2011
            • 30

            #6
            Zamieszczone przez ahmed799
            A może pompa paliwa nie trzyma i benzyna ucieka do zbiornika. Napisz czy za drugim lub kolejnym razem odpala, bo jeżeli tak to masz pompe do wymiany (ok 80 zł), ewentualnie możesz wstawić sobie zaworek zwrotny (ok 12 zł) na przewodzie. Miałem podobnie i wymiana pompy pomogła
            Możliwe wiec tak:

            1. Za pierwszym razem auto zaskakuje po czym odrazu gaśnie.
            2. Za drugim autko wskakuje na ok 1.5 obr/min po czym wraca na 1000/900 obr/min i chodzi normalnie.
            3. Za trzecim zachowuje się tak samo jak za 2.

            Czy sadzisz ze prędzej czujnik temp? czy raczej pompa. Dla przypomnienia pisałem ze na kompie nic nie wyszło...
            Jest: Octavia I RS 1.8T
            Była: Felicja FL 1.3MPI

            Komentarz

            • ahmed799
              RS
              • 2009
              • 6871
              • Ford

              #7
              Morrigar, miałem bardzo podobnie uruchomiłem auto po dłuższym postoju zakręcił i zgasł, czasami było że odpalił pochodził jak traktor rzucało silnikiem i gasł. Na kompie nie było błędów. Wymieniłem czujnik temp, świece, przewody i nic nie dało. Myślałem co jeszcze i wymyśliłem wymianę pompy paliwa wszystko wróciło do normy pali na dotyk.

              филип
              Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

              Komentarz

              • Morrigar
                Classic
                • 2011
                • 30

                #8
                Ale czy wadliwa pompa paliwa może wpływać że silnik więcej pali benzyny czy jest to niemożliwe? Powiedz mi też gdzie zakupiłeś tak tanią nową pompę?
                Jest: Octavia I RS 1.8T
                Była: Felicja FL 1.3MPI

                Komentarz

                • ahmed799
                  RS
                  • 2009
                  • 6871
                  • Ford

                  #9
                  Spalanie to raczej nie powinno być większe Podjedź na VAG i niech sprawdzą Tobie napięcia na sondzie. Wkład pompy paliwa kupiłem w bydgoszczy w sklepie z częściami do skody za 74 zł na skoda części jest w podobnej cenie.

                  филип
                  Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                  Komentarz

                  • Dudekken
                    Drive
                    • 2010
                    • 75

                    #10
                    Czyszczenie i adaptacja przepustnicy plus nowa uszczelka bezwzględnie. I zatankuj gdzie indziej niż zwykle. Swoją drogą, polecam sprawdzić przewody podciśnienia, a szczególnie taki plastikowy odcinek, stojąc na wprost do silnika z jego prawej strony rozpoczyna się to od gumowego rozgałęźnika i wędruje pod kolektor ssący...

                    Komentarz

                    • Morrigar
                      Classic
                      • 2011
                      • 30

                      #11
                      Zobaczę jutro co to da. A czyszczenie przepustnicy z adaptacją nie pogorszy sprawy? Ogólnie to pracuje równo.
                      Jest: Octavia I RS 1.8T
                      Była: Felicja FL 1.3MPI

                      Komentarz

                      • jacog
                        Rider
                        • 2008
                        • 420
                        • Felicia I (6U1)

                        #12
                        Czyszczenie i adaptacje przepustnicy to Morrigar mogł robić w poprzednim swoim samochodzie bo tam czesto pomagalo a nie tutaj. Najprędzej czujnik temperatury (jeżeli on kaput to wymienić na oryginał) - odczytać na zimnym jaką temp. widzi ecu (grupa 1), można sprawdzić czy wtyczka nie zzieleniała od wewnątrz. Jak podejrzenie lewego powietrza to odczytać korekty (grupa 32).

                        Te spalanie to po miescie chyba - raczej bym sie go nie czepiał.

                        Komentarz

                        Pracuję...