[O1] WIELKA SPRAWA ... AHF objechany przez ALH . LOGI....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dramac
    Classic
    • 2013
    • 7

    [O1] WIELKA SPRAWA ... AHF objechany przez ALH . LOGI....

    Z trasy (Rzeszów-Grecja-Rzeszów) ok 3000 km przy włączonej AC i lodówce w bagażniku, spalanie z dystrybutora wyszło 5,6 l/ 100 km.
    Żona w mieście na dojazdach do pracy wykręca średnią z dystrybutora 6,9 /100km.
  • kasyno
    Classic
    • 2011
    • 38

    #2
    [O1] WIELKA SPRAWA ... AHF objechany przez ALH . LOGI....

    autko mam dość niedługo a nigdy wcześniej nie jeździłem tdi i nie mam porównania .... dodam że nie dałem rady w próbie od świateł leonowi alh ... autko było grzane przez około 40 min na postoju i kilku minutowej jeździe ... na blacie 80 C +.... . czy mógł by ktoś zerknąć na logi ?

    Komentarz

    • TomekRs
      RS
      • 2011
      • 1670

      #3
      a po co grzac 40min auto na postoju? toz to masakra. Lepiej jechac

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #4
        Re: WIELKA SPRAWA ... AHF objechany przez ALH . LOGI....

        Zamieszczone przez kasyno
        dodam że nie dałem rady w próbie od świateł leonowi alh
        ad: jedyna opcja zmienić auto do ścigania i przenieść się na tory wyścigowe ...
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • skalar
          Rider
          • 2010
          • 575

          #5
          powinno się nagrzewać przy lekkim obciążeniu silnika,czyli jak już jedziesz,szybciej się nagrzewa.

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Zrob dluzszego loga grupy 011 bo cos ta turbina zadane cisnienie daje dopiero przy 3tys... jakby sie lekko przycieraly kierowniczki.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • kasyno
              Classic
              • 2011
              • 38

              #7
              Czy to ważne w jaki sposób nagrzewam auto ? Auto nie jest do ścigania i nie zostało do tego kupione .... Napisałem że nie mam porównania w tdi a że objechał mnie 90 konny Leon uznałem za coś niepokojącego . loga zrobię

              Komentarz

              • luks
                Ambiente
                • 2009
                • 240

                #8
                tak jak piszą koledzy. grzać pod lekkim obciążeniem. grzanie na wolnych obrotach przy niskiej temp. jest dużo gorsze dla silnika niż delikatna jazda..
                skoda
                fuckyeah!

                Komentarz

                • Zorr
                  RS
                  • 2011
                  • 2110

                  #9
                  Zamieszczone przez luks
                  tak jak piszą koledzy. grzać pod lekkim obciążeniem. grzanie na wolnych obrotach przy niskiej temp. jest dużo gorsze dla silnika niż delikatna jazda..
                  dużo gorsze to pewnie dla środowiska jest, ale czy dla silnika to nie wiem,
                  może uzasadnisz?
                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                  Komentarz

                  • skalar
                    Rider
                    • 2010
                    • 575

                    #10
                    na ten temat jest bardzo dużo,a np:artykuł z neta.
                    błędem jest „nagrzewanie” silnika na postoju. Znacznie lepszą metodą jest odczekanie po jego uruchomieniu tylko kilkunastu sekund (aż nie rozgrzany jeszcze olej zacznie smarować to co powinien), a potem ruszenie i jazda z umiarkowanym obciążeniem silnika. no i oszczednosc paliwa.

                    Komentarz

                    • t_kucyk
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 147
                      • Volkswagen

                      #11
                      Re: WIELKA SPRAWA ... AHF objechany przez ALH . LOGI....

                      Zamieszczone przez kasyno
                      autko mam dość niedługo a nigdy wcześniej nie jeździłem tdi i nie mam porównania .... dodam że nie dałem rady w próbie od świateł leonowi alh ... autko było grzane przez około 40 min na postoju i kilku minutowej jeździe ... na blacie 80 C +.... . czy mógł by ktoś zerknąć na logi ?

                      http://www.przeklej.pl/plik/piter-rar-003a69728agh
                      Pomijając stan techniczny auta - naucz sie techniki sprawnej jazdy TDI i takie rzeczy nie beda sie zdarzac.

                      Komentarz

                      • luks
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 240

                        #12
                        Zamieszczone przez Zorr
                        Zamieszczone przez luks
                        tak jak piszą koledzy. grzać pod lekkim obciążeniem. grzanie na wolnych obrotach przy niskiej temp. jest dużo gorsze dla silnika niż delikatna jazda..
                        dużo gorsze to pewnie dla środowiska jest, ale czy dla silnika to nie wiem,
                        może uzasadnisz?
                        hmm np. przy małych prędkościach obrotowych łożyska ślizgowe pracują przy względnie cienkim filmie olejowym i rzecz jasa cały silnik pracuje dłużej na zimnym oleju niżby to było podczas jazdy.
                        skoda
                        fuckyeah!

                        Komentarz

                        • sew1981
                          RS
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2009
                          • 10918
                          • Fiat

                          #13
                          a jeszcze jest kwestia tego..ze ten leon mógł mieć program i mógł mieć więcej koni pod maską niż Ty

                          Komentarz

                          Pracuję...