[O1] Rozszczelnienie głowicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Andrzej1953
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O1] Rozszczelnienie głowicy

    Zamieszczone przez Biszczu
    od kiedy w Tourach montują takie zaślepki ? Przecież nigdy nie montowali
    Moim zdaniem od zawsze, no ale... w końcu ja jeżdżę Tourem, a Ty nie więc się mogę mylić
    AAA
  • dontak
    Rider
    • 2008
    • 586
    • Octavia III combi (5E5)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #2
    [O1] Rozszczelnienie głowicy

    Witajcie
    Jakiś czas temu opisywałem mój problem z szarpaniem w zakresie obrotów 2500 - 3000+ obr/min.

    Jako że gwarancja dobiega końca postanowiłem zmęczyć serwis żeby to naprawił. Trzy wizyty nie przyniosły żadnych rezultatów, tzn. coś tam robili i twierdzili że będzie ok ale nie było ok. Dopiero wczoraj na poważnie wzięli się do roboty. Po 2,5 godzinach w serwisie nie mieli żadnego pomysłu i stwierdzili że auto musi zostać. Dziś po pracy udałem się do serwisu i pan powiedział że rozszczelniła się głowica przy jednym z cylindrów :shock:
    Czy ktoś z Was mógłby mi wytłumaczyć co to znaczy i na czym polega naprawa? Jakie mogą być następstwa takiej usterki? No i przede wszystkim co mogło być powodem tak poważnej usterki?
    Auto ma dwa lata (dziś kończy się gwarancja) i przejechało nieco ponad 33kkm.
    Dzięki i pozdrawiam.
    OIII 1.2 TSI 105 KM

    Komentarz

    • lilo
      RS
      • 2006
      • 4315
      • Mercedes-Benz

      #3
      dontak, Najprawdopodobniej mieli na myśli uszczelkę pod głowicą .
      Daniel

      Komentarz

      • dontak
        Rider
        • 2008
        • 586
        • Octavia III combi (5E5)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        lilo, domyślam się że chodzi o UPG. Tylko skąd taka usterka w silniku z takim przebiegiem? To chyba trochę dziwne?!
        OIII 1.2 TSI 105 KM

        Komentarz

        • Oktawiusz202
          Ambiente
          • 2011
          • 121

          #5
          Nie jest to rzecz, aż tak nieoczekiwana. Na gwarancjach nie takie naprawy robią . Przebieg może i nie duży na taki silnik, ale stało się.
          Człowiek po to ma samochód, aby wygodnie siedzieć stojąc w korkach.

          Komentarz

          • lilo
            RS
            • 2006
            • 4315
            • Mercedes-Benz

            #6
            dontak, Mi np. turbina padła przy przebiegu 3,5 tyś
            teraz nie dawno padła mi uszczelka pod głowicą , przebieg 100tyś więc też stosunkowo nie dużo :roll:

            Takie buble teraz produkują i nic na to nie poradzimy :?
            Daniel

            Komentarz

            • ksnowak
              Classic
              • 2010
              • 4

              #7
              Re: Rozszczelnienie głowicy

              Zamieszczone przez dontak
              Witajcie
              Jakiś czas temu opisywałem mój problem z szarpaniem w zakresie obrotów 2500 - 3000+ obr/min.

              Jako że gwarancja dobiega końca postanowiłem zmęczyć serwis żeby to naprawił. Trzy wizyty nie przyniosły żadnych rezultatów, tzn. coś tam robili i twierdzili że będzie ok ale nie było ok. Dopiero wczoraj na poważnie wzięli się do roboty. Po 2,5 godzinach w serwisie nie mieli żadnego pomysłu i stwierdzili że auto musi zostać. Dziś po pracy udałem się do serwisu i pan powiedział że rozszczelniła się głowica przy jednym z cylindrów :shock:
              Czy ktoś z Was mógłby mi wytłumaczyć co to znaczy i na czym polega naprawa? Jakie mogą być następstwa takiej usterki? No i przede wszystkim co mogło być powodem tak poważnej usterki?
              Auto ma dwa lata (dziś kończy się gwarancja) i przejechało nieco ponad 33kkm.
              Dzięki i pozdrawiam.
              Hej, napisz koniecznie jak się sprawa zakończyła. Ja mam ten sam problem przy przebiegu 60kkm, na szczęście jeszcze na gwarancji do października 2012. W ASO dzisiaj mi powiedzieli, że SAP Poland zadecydowała nie o wymianie, a o naprawie głowicy w firmie zewnętrznej. Wydaje mi sie to dość dziwne. Z jednej strony wszyskie części mają być oryginalne, a z drugiej strony głowica będzie naprawiana, zamiast wymieniona.

              Komentarz

              • Le-Ce
                L&K
                • 2010
                • 1313
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #8
                ksnowak

                Dziwne, że odsyłają do firmy zewnętrznej :shock:
                Jeśli to uszczelka to powinni sami to obskoczyć. I sami oddać głowicę do planowania.
                Tylko, będzie to już gł. naprawiania.
                Moja ADELA

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

                i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

                Komentarz

                • ksnowak
                  Classic
                  • 2010
                  • 4

                  #9
                  Zamieszczone przez Le-Ce
                  ksnowak

                  Dziwne, że odsyłają do firmy zewnętrznej :shock:
                  Jeśli to uszczelka to powinni sami to obskoczyć. I sami oddać głowicę do planowania.
                  Tylko, będzie to już gł. naprawiania.
                  ASO samo wysyła. Nie podoba mi się, że nie dostanę nowej. Nie wiem czy nparawianie jest dobre tak samo jak nowe.

                  Komentarz

                  Pracuję...