[O1] Wtryski? Swiece? Cewki?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • izapie
    Drive
    • 2008
    • 83

    [O1] Wtryski? Swiece? Cewki?

    Zamieszczone przez Seed
    wszelkie doladowane i mocne benzyny VAG powinny jezdzic na 503.01
    czy 122 KM to już wystarczająco duuuża moc :drive: :drive: :drive:
  • ziutsane
    RS
    • 2007
    • 2376

    #2
    [O1] Wtryski? Swiece? Cewki?

    Cześć
    Od wczoraj mam problem ze skodą. Silnik strasznie telepie, pli jakby na 3 gary...
    Co to może być? Silnik 1,8T AGU.
    :/
    Radio: C90r+XDP210EQ
    Kable:Opt,Skyline,50 mm
    Wzm:XES M1+FP 1.800
    Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      podłacz kompa ale penie padła któras cewka
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ziutsane
        RS
        • 2007
        • 2376

        #4
        Też odnoszę takie wrażenie :/ Muszę kogoś znaleźć z kablem w pobliżu.
        Radio: C90r+XDP210EQ
        Kable:Opt,Skyline,50 mm
        Wzm:XES M1+FP 1.800
        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #5
          Re: Wtryski? Swiece? Cewki?

          Zamieszczone przez ziutsane
          Cześć
          Od wczoraj mam problem ze skodą. Silnik strasznie telepie, pli jakby na 3 gary...
          Co to może być? Silnik 1,8T AGU.
          :/
          Również zacząłbym od cewek. Najlepiej to podskocz do ASO i może złapiesz się na akcję wymiany cewek w 1.8T, na koszt Skody . Muszą tylko sprawdzić, czy Twoje łapią się na wymianę i w razie czego komplet masz nowy .
          Odnośnie akcji:

          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          • ziutsane
            RS
            • 2007
            • 2376

            #6
            Hmmm a gdzie są te numery cewek?
            Ja na górze mam dokładnie tak napisane:
            S4
            058905105
            Beru Germany
            040100013

            Nie ma żadnej literki za symbolami :/
            Radio: C90r+XDP210EQ
            Kable:Opt,Skyline,50 mm
            Wzm:XES M1+FP 1.800
            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

            Komentarz

            • krz
              Drive
              • 2010
              • 43

              #7
              Ja mam taki problem w O2 obecnie. Z powodu nie wymieniania świec padła albo cewka, albo wtryski. Przez to elektronika szaleje i wyświetla co chwilę każdą możliwą kontrolkę, do tego jest tak jak piszesz telepanie silnika. Unikaj jazdy po mieście / w korkach i udaj się jak najszybciej do warsztatu. Ja stawiam na cewkę

              Komentarz

              • ziutsane
                RS
                • 2007
                • 2376

                #8
                Moja skoda nie łapie się na akcję. Dziś będę odkręcał po kolei i sprawdzę. W razie czego wadliwe wymienię.
                Radio: C90r+XDP210EQ
                Kable:Opt,Skyline,50 mm
                Wzm:XES M1+FP 1.800
                Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  a miałeś dzwonić z rana!!!!!!!!!!!!!!
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • ziutsane
                    RS
                    • 2007
                    • 2376

                    #10
                    Nie dałem rady miałem coś do załatwienia. Problem chyba rozwiązany. Muszę poprawić okablowanie przy cewkach. Każda podaje iskrę. Świece nowe zamówiłem. Korek wlewu oleju mi popuszcza i podlało trochę na cewki, dostało się do świec... Muszę kupić nowy, najlepiej oryginał.
                    Przy okazji sprawdziłem wtryski czy nie leją. Pięknie rozpylają mgiełkę...
                    Radio: C90r+XDP210EQ
                    Kable:Opt,Skyline,50 mm
                    Wzm:XES M1+FP 1.800
                    Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                    Komentarz

                    • Northeusz
                      RS
                      • 2010
                      • 1677
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez ziutsane
                      Nie dałem rady miałem coś do załatwienia. Problem chyba rozwiązany. Muszę poprawić okablowanie przy cewkach. Każda podaje iskrę. Świece nowe zamówiłem. Korek wlewu oleju mi popuszcza i podlało trochę na cewki, dostało się do świec... Muszę kupić nowy, najlepiej oryginał.
                      Przy okazji sprawdziłem wtryski czy nie leją. Pięknie rozpylają mgiełkę...
                      No to teraz machinę będziesz miał zrobioną na dłuuuugie km
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz

                      • suchy
                        Rider
                        • 2009
                        • 682

                        #12
                        Panowie, czy to telepanie silnikiem przy padniętej cewce objawia się przy dodawaniu gazu :?: + migająca kontrolka silnika i smród z wydechu :?:
                        Bo chyba mam to samo ale wolałbym się upewnić, ponieważ dziś wszystkie serwisy pozamykane :|
                        I czy lepiej w takim przypadku zaholować samochód do serwisu czy raczej nic się nie stanie jak przejadę te 2-3 km samodzielnie :?:
                        Było, minęło:
                        RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          tak obiawy padnietych cewek sa takie jak opisałes . ja swoim autem na padnietych przejechałem 50 km i nic sie nie stało
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • kina
                            Classic
                            • 2012
                            • 3

                            #14
                            Ja mam octaive 2.0 tdi i tez mi sie auto trzęsie, ale nic mi nie dymi i nie wyskakują błędy. Poprostu jak zaczyna się trząść to wtedy zmniejszam bieg. W pewnym momencie nie dało sie juz za bardzo jeździć ale wymieniłam filtr paliwa i teraz jeżdzi dużo lepiej ale na 5 i 6 biegu nadal sie czasem trzęsie. Macie jakis pomysł na to?

                            Komentarz

                            Pracuję...