beaviso, jak wcześniej uda mi się któregoś dnia wyrwać z pracy to podjadę do Gościszewa bo mam tylko 8 km i kupię prosto z browaru to piwko żeby być pewnym jego jakości :szeroki_usmiech
Samo koło kierownicy można bez problemu przekręcić na wielowpuście i nie będzie żadnego problemu z elektroniką ( np. z DSR ), ale jeśli u Ciebie jest faktycznie 1-2 st. to niestety będzie tak samo ( tylko w druga stronę ) albo gorzej, bo przestawienie o jeden ząbek to ok. 4 st.
Generalnie regulacja kiery góra-dół faktycznie delikatnie zmienia kąt jej ustawienia...
Ewentualnym rozwiązaniem jest pojechanie na zrobienie geometrii i zastrzeżenie aby zrobili to w obecnym ustawieniu kiery, bez jej ustawiania w skrajnym górnym czy tam dolnym położeniu ( czyli blokują kierę w twoim ustawieniu, ale wyprostowaną o ten 1-2 st i korygują ustawienie geometrii tak by auto jechało wtedy prosto ).
Nie chcieli zrobić geometrii. Tylko sprawdzili "wskaźnik ustawienia kół z przodu" i wyszedł 3,4 m/km. Mam obawy że tego nie zrobili... Bo w domu zorientowałem się że data na wydruku jest z listopada zeszłego roku, ale widnieją nr rejestracyjne mojego auta...
Obsługa z ASO twierdzi że ustawienie czujnika jest niezmienie i spowoduje problem z DSR.
Czy zna ktoś dobry serwis ASO we Wrocławiu lub okolicy?
Jak czytałem wypowiedzi na forum nie chciałem wierzyć, że pracują tam tak niekompetentni ludzi...
W ASO powiedzieli że jest to normalne i spowodowanie przez regulacje wysokości kierownicy.
A przestawianie o ząbek by to skorygować spowoduje błędne działanie układu DSR (dynamiczne wspomaganie reakcji układu kierowniczego)
:kciukgora :lol:
Zamieszczone przez mil
Pojechałem do niezależnego warsztatu, ustawili kierownice prosto. Ustawili końcówki drążków.
normalna sprawa
nie ma co się z koniem kopać.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz