Wysokie spalanie ! Jakie grupy logowac ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bigi6
    Classic
    • 2011
    • 34

    Wysokie spalanie ! Jakie grupy logowac ?

    r2r, nie łam się tak :P Skoro za dwa lata zamierzasz dokonać zakupu nowej sztuki to w czym problem :?: :wink: wyjdzie OIII na rynku będzie już jakieś 1.5 roku wiec bolączki wieku dzicięcego powinny być już wiadome do tego silniki pozostaną raczej takie same tylko z tego co czytałem będą miały ciut więcej mocy....
    r2r, głowa do góry jak nie OIIFL to będzie młodsza, większa, a co za tym idzie bardziej komfortowa OIII i tego Ci życzę chłopie
  • kapa9
    Drive
    • 2010
    • 88

    #2
    Wysokie spalanie ! Jakie grupy logowac ?

    Witam zmienilem moja Octavke na mlodsza i wersje laurin klement wersja silnika dokladnie taka sam 1.9 BKC Porzednia spalala srednio
    6l obecna 8l Wymienilem rozrzad (sam ) posiadam VCDS wiec kont wtrysku ustawilem sobie na 0.0 przed zmiana byl -01 Wymienilem wszystkie filtry ! Podmienilem przeplywomiez z porzedniego auta ale nie ma zadnej ruznicy Co jeszcze moge zrobic ? jakie grupy ewentulanie logowac ? co jeszcze sprawdzic ?
    L&K

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      ortografia jest fajna

      kąt synchronizacji..

      a pozatym to znana mi octavia 2 też BKC ma podobne spalanie. Wiadomo w trasie mniej ok 6l ale przy mieszanym stylu jazdy to 7,5 średnio norma
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zrób logi z 3 8 11 plus 13 23 ,jak wygonda termostat jaki przebiek ? to spalnie to na kompie czy rzeczywiste?
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • TomekRs
          RS
          • 2011
          • 1670

          #5
          Re: Wysokie spalanie ! Jakie grupy logowac ?

          Zamieszczone przez kapa9
          Witam zmienilem moja Octavke na mlodsza i wersje laurin klement wersja silnika dokladnie taka sam 1.9 BKC Porzednia spalala srednio
          6l obecna 8l Wymienilem rozrzad (sam ) posiadam VCDS wiec kont wtrysku ustawilem sobie na 0.0 przed zmiana byl -01 Wymienilem wszystkie filtry ! Podmienilem przeplywomiez z porzedniego auta ale nie ma zadnej ruznicy Co jeszcze moge zrobic ? jakie grupy ewentulanie logowac ? co jeszcze sprawdzic ?
          *rÓżnicy

          Komentarz

          • kapa9
            Drive
            • 2010
            • 88

            #6
            To nie jest normalne spalanie bo poprzednia octavia dokładnie ten sam silnik pali przynajmniej 2 litry mniej ! Gdyby to była różnica 0,5 litra to bym uznał ze to normalne Przebiek to 198k spalanie jak i na komputerze tak i zeczywiste pokrywają sie Termostat wyglada na dobry 83C na vcds a na desce 90 Logi robić statyczne ? Nigdy wcześniej nie robiłem wiedz potrzebuje porady Prosze
            L&K

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              logi robisz dynamicze z 3 8 11 statyczne z 13 23 .temperatura nie idzie wyrzej niz te 83 st?
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • kapa9
                Drive
                • 2010
                • 88

                #8
                PRZEPRASZAM ZA ORTOGRAFIE !

                o ile dobrze pmaietam to nie szla wyzej niz 83C ale nie moge tego potwierdzic (dzisaj) jutro wieczorem zrobie logi i przyjze sie temperaturze

                [ Dodano: Wto 10 Sty, 12 11:11 ]
                Moge logowac statycznie 3 grupy jednoczesnie ?

                [ Dodano: Wto 10 Sty, 12 21:09 ]
                Log (0 - 008,008)

                [ Dodano: Wto 10 Sty, 12 21:15 ]
                Log (0 - 011)

                [URL=http://vaglog.rtnet.pl/kapuscinski.m_68502.html]Log (0 - 013)
                Log (0 - 023)
                Log (0 - 003)

                Log (0 - 023)



                Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
                Control Module Part Number: 03G 906 016 K HW: 028 101 223 7
                Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002
                Software Coding: 0000071
                Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                4 Faults Found:

                17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
                P0671 - 000 - -
                Freeze Frame:
                RPM: 0 /min
                Torque: 92.7 Nm
                Speed: 0.0 km/h
                Load: 0.0 %
                Voltage: 12.01 V
                Bin. Bits: 00101100
                Temperature: 8.1∞C
                Bin. Bits: 00110000

                17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
                P0672 - 000 - -
                Freeze Frame:
                RPM: 0 /min
                Torque: 92.7 Nm
                Speed: 0.0 km/h
                Load: 0.0 %
                Voltage: 12.01 V
                Bin. Bits: 00101100
                Temperature: 8.1∞C
                Bin. Bits: 00110000

                17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
                P0673 - 000 - -
                Freeze Frame:
                RPM: 0 /min
                Torque: 92.7 Nm
                Speed: 0.0 km/h
                Load: 0.0 %
                Voltage: 12.01 V
                Bin. Bits: 00101100
                Temperature: 8.1∞C
                Bin. Bits: 00110000

                17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
                P0674 - 000 - -
                Freeze Frame:
                RPM: 0 /min
                Torque: 92.7 Nm
                Speed: 0.0 km/h
                Load: 0.0 %
                Voltage: 12.01 V
                Bin. Bits: 00101100
                Temperature: 8.1∞C
                Bin. Bits: 00110000


                Readiness: 0 0 0 0 0
                L&K

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  póki co to jest wszystko w porzadku tylko to sa wszystko logi statyczne jeszcze potrzebujemy dynamiczne z bloku 3 i11 bo chyba przepływka umiera ale to ci dopiero powiem jak zrobisz logi dynamiczne z bloku 3 i 11 ,a jak z temp silnika ? 4 swiece zarowe do wymiany
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • kapa9
                    Drive
                    • 2010
                    • 88

                    #10
                    nie wiem co z tymi swiecam bo auto odpala na dotkniecie ? wiedz jescze raczej nie bede ich wymienial a na spalanie to one wplywu nie maja ? czy sie myle ?
                    temperatura dochodzila do 86,5 C


                    mam pozostale logi

                    Log (0 - 011)

                    Log (0 - 001)

                    Log (0 - 003)

                    Log (0 - 004)

                    Log (0 - 010)
                    L&K

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      wszystko wyglonda ok .jedyne co bym zrobił to wymienił termostat bo silnik jest nie dogrzany powinines miec 90 st niezaleznie od stylu jazdy a u ciebie max dochodzi 86 a przewarznie jest 80 i moze przemył przepływke .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • kapa9
                        Drive
                        • 2010
                        • 88

                        #12
                        Ale taka by byla ruznica w sapalani (2litry ) gdyby faktycznie ten termostat nie dzialal prawidlowo ?
                        L&K

                        Komentarz

                        • rumianko
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 160

                          #13
                          oczywiście ze german81, ma racje, może być taka różnica w spalaniu jeśli jest chociażby coś nie tak z temp płynu chłodzącego.

                          2 sprawa jest taka ze nie każdy umie jeździć ekonomicznie, jak czasami na prostej sprawdzam 4 kolumnę gr 10 to aż zal, normalnie sinusoida
                          chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                          Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                          one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                          promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                          Komentarz

                          • kapa9
                            Drive
                            • 2010
                            • 88

                            #14
                            a jesli to faktycznie termostat to nie bylo by innych objaw ?
                            L&K

                            Komentarz

                            • TomekRs
                              RS
                              • 2011
                              • 1670

                              #15
                              Zamieszczone przez kapa9
                              Ale taka by byla ruznica w sapalani (2litry ) gdyby faktycznie ten termostat nie dzialal prawidlowo ?
                              nie przepraszaj tylko zwracaj na to uwage.
                              *rÓżnica...

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                a jakie chciał bys miec inne obiawy padnietego termostatu ?w całej grupie vw jest tak ze od 75 st wskaznik na desce juz pokazuje 90st wiec nie jestes w stanie stwierdzic czy temperatura faktycznie jest 90 st tak jak powina byc .zreszta termostat kosztuje 30-40pln a wymiana zrobisz sam jesli masz minimum zdolnosci manualnych
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • kapa9
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 88

                                  #17
                                  Ok wiedz wymieniam w sobote termostat zobaczymy jakie beda rezultaty
                                  L&K

                                  Komentarz

                                  • duszek-44
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 71

                                    #18
                                    termostat bierz orginalny bo pozniej bedziesz narzekał ori kosztuje 125zl
                                    Krzysztof
                                    1.9tdi AFN Seat Alhambra

                                    Komentarz

                                    • kapa9
                                      Drive
                                      • 2010
                                      • 88

                                      #19
                                      ok dzieki

                                      [ Dodano: Wto 17 Sty, 12 17:31 ]
                                      Termostat wymieniony dzisaj do poludnia nie stety nie mialem czasu pojezdzic wiecej ale w drodze do pracy juz zauwazylem ze spalanie NAPEWNO jest nizsze ! Dziekuje wszystkim za pomoc
                                      L&K

                                      Komentarz

                                      • Szkodnicki
                                        L&K
                                        • 2011
                                        • 1084

                                        #20
                                        kapa9, i to faktycznie był termostat?
                                        Spoty w Rzeszowie i Tarnowie - info w poszczególnych wątkach. Zapraszamy!
                                        ----
                                        Jeśli nie używam polskich liter, to znaczy, że piszę na komórce

                                        Komentarz

                                        • kapa9
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 88

                                          #21
                                          no wlasnie juz moge stwierdzic ze to nie jest termostat dalej jest takie spalanie ! odrazu po wymianie i przejechaniu 10km mialem wrazenie ze sie poprawilo ale niestety teraz juz wiem ze jast tak jak bylo Nie wiem co dalej sprawdzac ? moze czujnik temperatury ?
                                          L&K

                                          Komentarz

                                          • Szkodnicki
                                            L&K
                                            • 2011
                                            • 1084

                                            #22
                                            kapa9, ja mam co prawda benzynę, ale po sprawdzeniu VAG-iem, wyszło mi, że mam czujnik cieczy chłodzącej do wymiany. Objawia się spalaniem wyższym o 1 - 2 litry. Na desce pokazuje, że temperatura silnika jest OK, ale w rzeczywistości komp "widzi" zimny silnik i ciągnie na ssaniu Może u Ciebie jest podobnie? Koszt operacji u mnie około 100 zł
                                            Spoty w Rzeszowie i Tarnowie - info w poszczególnych wątkach. Zapraszamy!
                                            ----
                                            Jeśli nie używam polskich liter, to znaczy, że piszę na komórce

                                            Komentarz

                                            • kapa9
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 88

                                              #23
                                              no wlasnie na desce mam wszystko dobrze bo 90c po sprawdzeniu vag-em wyszedl ci blad czujnika czy robiles jakies testy ?
                                              L&K

                                              Komentarz

                                              • alxxx
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 1823
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                                #24
                                                Na desce możesz mieć 90 a komp będzie widział np 79 i już jest źle. To co pisał kolega wyżej o czujniku to jest do O1 i tam jest trochę inna kwestia. Sprawdź w blokach wartości mierzonych jaką temp widzi silnik jak go dobrze rozgrzejesz. A jakie spalanie Ci pokazuje komp jak pojeździsz stylem np mieszanym? W brata bkc był walnięty termostat i auto nie miało nawet 80st cały czas i pokazywało średnio 8,5l, po wymianie termostatu na szafie jest ok. 7l a w trasie to trzeba sprawdzić kiedyś.. ale podejrzewam że 6l może coś mniej. zobaczymy
                                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                                Komentarz

                                                • kapa9
                                                  Drive
                                                  • 2010
                                                  • 88

                                                  #25
                                                  spalanie jest w granicy 8.1 sprawdzalem do jakiej temperatury rozgrzeje sie maxymalnie silnik przed wymiana termostatu i bylo maxymalnie 83c Teraz po wymianie jeszcze nie sprawdzalem co masz na mysli mowiac ze w O1 jest to inna kwestia ?

                                                  [ Dodano: Pią 20 Sty, 12 23:35 ]
                                                  Jest mozliwosc ze bedzie walniety czujnik temperatury i vag tego nie wykryje ?
                                                  L&K

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...