Diagnostyka sterowników 0498

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamtroska
    Classic
    • 2011
    • 2

    Diagnostyka sterowników 0498

    Agamek12, to prawda.
    Jacomelli, no tak, ale ten z linka to trefny silnik "gdi", który się psuje, a do tego nie można tego zagazować.

    [ Dodano: Wto 04 Wrz, 12 14:45 ]
    a jak auto ma być do miasta, według mnie diesel odpada, nie ma sensu przy dzisiejszych cenach ropy.
  • Cioteczka
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    Diagnostyka sterowników 0498

    Witam
    proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu:
    oryginalny kluczyk "nie odpala" samochodu(octavia I 1,9 TDI rocznik 1998) a dorabiany "odpala".
    Buntuje się kontrolka immobilizera.
    W/g diagnostyki sterowników :
    1. 463A -sterownik silnika zablokowany.
    2. 0498 -kluczyk za niski sygnał
    Pozdrawiam

    Ps. Czy kluczyk ma własne zasilanie?
    Cioteczka
    OCT I 1,9 TDI AGR Sedan

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      Cioteczka, kluczyk ma baterię i to jest jego zasilanie. Innym rozwiązaniem jest zakodowanie na nowo kluczyka (wewnątrz kluczyka jest transponder, który się może rozkodował) :wink:
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Kluczyk ma baterie? nie będe wchodził w polemike bo nie jestem 100% pewny. Ale dorabiałem niedawno kluczyk (zwykły - sam immo). I bateryjke jedną jaką miał to do takiej śmiesznej diody podświetlającej.

        Scyzoryk ma bateryjke - ok. bo tam pilot itd. ale tutaj jest starsza skodiczka więc i pewnie kluczyk zwykły bez pilota?
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          alxxx, napisałem, że druga wersja to transponder... po za tym nie ma napisane jaki kluczyk, więc napisałem, że bateria.

          Jeżeli kluczyk stary nie scyzoryk - to transponder do zakodowania na nowo

          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • Cioteczka
            Classic
            • 2010
            • 20

            #6
            Drugi, dorabiany kluczyk (nie otwierałam)też szwankuje - donosi moja "druga połowa".
            Oryginalny ma baterie, ale chyba tylko do mocno świecącej diodki.
            Co z tym fantem?
            Dziękuję za szybki odzew i proszę o jeszcze, prostymi słowami.
            :-)
            Cioteczka
            OCT I 1,9 TDI AGR Sedan

            Komentarz

            • Krzycho-63
              Rider
              • 2007
              • 628
              • Superb II (3T4)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez Biszczu
              alxxx, napisałem, że druga wersja to transponder... po za tym nie ma napisane jaki kluczyk, więc napisałem, że bateria.

              Jeżeli kluczyk stary nie scyzoryk - to transponder do zakodowania na nowo
              W żadnym kluczyku bateria nie służyła do odblokowania immo.
              Zamieszczone przez Cioteczka
              Co z tym fantem?
              Dziękuję za szybki odzew i proszę o jeszcze, prostymi słowami.
              Spróbuj jeszcze raz zakodować kluczyki(immo).
              Skoda Superb II Ambition
              2.0 TDI CR 170 KM

              https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

              Komentarz

              • Cioteczka
                Classic
                • 2010
                • 20

                #8
                Dzięki , skorzystam ze wskazówek i dam znać, co dalej. oby to nie był początek długiej "przyjaźni" z elektrykem. :wink:
                Cioteczka
                OCT I 1,9 TDI AGR Sedan

                Komentarz

                Pracuję...