[O1] termostat 1.9 tdi ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • broda1920
    Drive
    • 2010
    • 69

    #26
    a tak z czystej ciekawosci, mnie cos turbina niedomaga tryb awaryjny sie zalancza na wiosne bede robił a tak poza tym smiga

    Komentarz

    • magi2
      Drive
      • 2011
      • 83

      #27
      Przyłącze się do tematu , mianowicie jaką macie temperaturę po odczycie vagiem po przejechaniu 5- 7km?
      Wskaznik na blacie stoi na wprost ,vag w w parametrach silnika pozkauje 78,3 w pramaetrach licznika tyle samo ,po długim czasie pojawia sie 80,1 , jak stoi na jałowym biegu i trzymam go tak koło 3000 obrotów złapie temp 91-92 stopnie po ruszeniu auta spada do 78,3 wina termostatu ?

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        magi2, tak termostat masz walniety .powinien trzymac 90st i temp silnka nie powina spasc po nizej 87 st niezaleznie czy jedziesz czy stoisz na wolnych obrotach
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • magi2
          Drive
          • 2011
          • 83

          #29
          dzięki bardzo za info w sobote wymiana termostatu i przy okazji płynu

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #30
            kolega Robal usunął post.. do którego się miałem odnieść. Jest tak jak napisał German.. ma byc 90 i koniec.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #31
              usunąłem bo wyszło by bzdurnie,ja tez to przerabiałem i wymieniałem termostaty i to nic nie zmieniło.tak że to była tylko moja chwilowa wypowiedź
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              • magi2
                Drive
                • 2011
                • 83

                #32
                Zamieszczone przez ROBAL_26
                usunąłem bo wyszło by bzdurnie,ja tez to przerabiałem i wymieniałem termostaty i to nic nie zmieniło.tak że to była tylko moja chwilowa wypowiedź
                po wymianie napiszę czy wymiana przyczyniła się do wzrostu temperatury i jaka wartość jest przy odczycie vagiem

                Komentarz

                • lesiu
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 149

                  #33
                  Powrócę do załączania się wentylatorów : przy załączeniu klimatyzacji mają pracować dwa wentylatory. Najczęściej nie załączą się ten duży bo się spalił.
                  lesiu

                  Komentarz

                  • eros662
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 147
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez lesiu
                    Powrócę do załączania się wentylatorów : przy załączeniu klimatyzacji mają pracować dwa wentylatory. Najczęściej nie załączą się ten duży bo się spalił.
                    A jak nie kręci się mały a duzy przy załączeniu klimy odrazu na drugim biegu wariuje to tez uwalony mały wiatrak??
                    SKODA OCTAVIA TOUR
                    1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                    BLACK COMBII
                    SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                    Komentarz

                    Pracuję...