1.9 tdi AXR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • einste
    Classic
    • 2011
    • 23

    1.9 tdi AXR

    marbab rządzi :diabelski_usmiech
  • pitersoonn
    Ambiente
    • 2010
    • 150

    #2
    1.9 tdi AXR

    Podpowiedzcie mi proszę co moze byc przyczyną błedu:
    Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
    Part No: 038 906 019 AT
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1575
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 00028
    VCID: 69DDB9973C5D
    WVWZZZ1JZ3P393806 VWZ7Z0C7205898

    1 Fault Found:
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
    P1256 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0 0 X X X

    Komentarz

    • TomekRs
      RS
      • 2011
      • 1670

      #3
      ossible Symptoms
      Difficulties with starting a cold engine.
      Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
      Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
      RPM at idle is irregular.
      With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
      With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
      Bad acceleration during warming up.
      Possible Causes
      Wiring and/or connections faulty
      Engine Coolant Temperature Sensor (G62) faulty
      Possible Solutions
      Check wiring and connections
      Check / Replace Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
      Special Notes
      In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        masz uszkodzony czujnik temp płynu chlodzacegom w silniku dlatego obroty wariuja
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Zobacz w parametrach jaką widzi temperaturę cieczy sterownik silnika w chwili gdy zmieniają się obroty.
          Często na wtyczce czujnika piny mają zły kontakt.
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • pitersoonn
            Ambiente
            • 2010
            • 150

            #6
            a gdzie ten czujnik sie znajduje..bo pewnie sprawdze wtyczke ale narazie nie mam pojecia gdzie ona jest.

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              To jest w podobnym miejscu jak na załączonym zdjęciu, w tym przypadku silnik AHF ale w AXR jest w tej samej okolicy
              Załączone pliki
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              Pracuję...