Witam
Niedawno w mojej O2 zostal wymieniony dwumas na jednomas:
1. koło 038 105 269 D , (nowe kolo zamachowe z salonu Skody)
2. sprzęgło Sachs 3000 332 001 (G60), (nowe)
Po zmontowaniu wszystkiego mechanik stwiedzil ze docisk sprzegla jakos dziwnie lezy w tym otworze "gdzie montuje sie wysprzeglik (ale ponoc tak musi juz byc)
Jazda probna wykazala ze sprzeglo chodzi bardzo ciezko ( o wiele ciezej niz wczesniej na dwumasie) no i lapie bardzo wysoko.
Po kilku takich jazdach sprzeglo teoretycznie przestalo sie slizgac ale po dluzszej trasie dalej sie slizga najwiecej na 4 i 5 biegu ( nie mowie juz o tym ze w korkach drętwieje noga od wciskania)
Pytanie z czym dokladnie jest to problem ( czy te sprzeglo jest wadliwe? Czy problem tkwi w czyms innym)
Niedawno w mojej O2 zostal wymieniony dwumas na jednomas:
1. koło 038 105 269 D , (nowe kolo zamachowe z salonu Skody)
2. sprzęgło Sachs 3000 332 001 (G60), (nowe)
Po zmontowaniu wszystkiego mechanik stwiedzil ze docisk sprzegla jakos dziwnie lezy w tym otworze "gdzie montuje sie wysprzeglik (ale ponoc tak musi juz byc)
Jazda probna wykazala ze sprzeglo chodzi bardzo ciezko ( o wiele ciezej niz wczesniej na dwumasie) no i lapie bardzo wysoko.
Po kilku takich jazdach sprzeglo teoretycznie przestalo sie slizgac ale po dluzszej trasie dalej sie slizga najwiecej na 4 i 5 biegu ( nie mowie juz o tym ze w korkach drętwieje noga od wciskania)
Pytanie z czym dokladnie jest to problem ( czy te sprzeglo jest wadliwe? Czy problem tkwi w czyms innym)
Komentarz