[O1] NIe Pali po dłuższej jezdzie ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jednakovy
    Classic
    • 2010
    • 22

    [O1] NIe Pali po dłuższej jezdzie ...

    Witam

    Niedawno w mojej O2 zostal wymieniony dwumas na jednomas:

    1. koło 038 105 269 D , (nowe kolo zamachowe z salonu Skody)
    2. sprzęgło Sachs 3000 332 001 (G60), (nowe)

    Po zmontowaniu wszystkiego mechanik stwiedzil ze docisk sprzegla jakos dziwnie lezy w tym otworze "gdzie montuje sie wysprzeglik (ale ponoc tak musi juz byc)
    Jazda probna wykazala ze sprzeglo chodzi bardzo ciezko ( o wiele ciezej niz wczesniej na dwumasie) no i lapie bardzo wysoko.
    Po kilku takich jazdach sprzeglo teoretycznie przestalo sie slizgac ale po dluzszej trasie dalej sie slizga najwiecej na 4 i 5 biegu ( nie mowie juz o tym ze w korkach drętwieje noga od wciskania)

    Pytanie z czym dokladnie jest to problem ( czy te sprzeglo jest wadliwe? Czy problem tkwi w czyms innym)
    Zapraszam na masaż, więcej info na stronie www.masazwwarszawie.wordpress.com
  • KrawaT
    Drive
    • 2008
    • 47

    #2
    [O1] NIe Pali po dłuższej jezdzie ...

    Witam od tygodnia borykam się z problemem, mianowicie jak pojezdze troszkę autkiem i np podjade na chwile na pocztę, wracam chce odpalić i kręci sie rozrusznik tylko .. jak mu sie da gaz to pobulgocze i odpali, ale później przez długi czas trzyma na wysokich obrotach w granicach 2000 ! co jest bardzo dziwne, wymieniłem świece dalej to samo ... proszę o pomoc
    PolskaJazda.pl

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      zacznij od sprawdzenia sprężania, sądzę, że to sporo wyjaśni. jakby co pisz pw
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • KrawaT
        Drive
        • 2008
        • 47

        #4
        mhm bo jak jest zimniutki to odpala od strzała, i normalnie pracuje, a właśnie jak pojezdze tak trochę to potem dzieje się to co opisałem wyżej ...
        PolskaJazda.pl

        Komentarz

        • fryta1979
          Ambiente
          • 2010
          • 188

          #5
          Z tego co czytałem, to jest to problem z pompa paliwa, po nagrzaniu się silnika, części tłoczące się rozszczelniaja i zaczyna się problem z odpalaniem na ciepło, tez to mam ale nie tak drastycznie jak Ty opisujesz. Na zimno odpala od razu, na ciepło zakręci parę razy. Rozwiązania są dwa, regeneracja pompy lub wgranie oprogramowania które zwiększy dawkę paliwa przy odpalaniu.

          Komentarz

          • Kajber
            Classic
            • 2011
            • 19

            #6
            Miałem podobnie u siebie. Po jezdzie (gdy samochód się już trochę nagrzał) ciężko było odpalić. Troche trzebabyło pokręcić. Tylko, że u mnie po odpaleniu obroty nie wzrastały. Na ten problem pomógł nowy akumulator, bo już mial kilka lat. Teraz jest wszystko OK.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              KrawaT, podłoncz vag-a i sprawdz czujnik temp. silnika umyj przepustnice i zrub adaptacie .fryta1979, pierwsze słysze o jakiej zacinajacej sie pompie oleju chyba ci chodziło o pompe wtryskowa ,ale kolega ma 1.8 20v a to jest bezyna i tam nie ma pompy wtryskowej
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • fryta1979
                Ambiente
                • 2010
                • 188

                #8
                miałem na mysli olej napedowy ]

                Komentarz

                • KrawaT
                  Drive
                  • 2008
                  • 47

                  #9
                  przepustnica była czyszczona, właśnie dziś jedzie autko na VAGa zobaczymy co tam wyjdzie ? Powiem tylko tyle że mam problem ze wskaźnikiem temperatury, tzn podczas jazdy spada do 0 potem znow wzrasta na 90 i tak od czasu do czasu , wiem ze to czujnik, tylko niewime który, albo czy to czasem nie okablowanie
                  PolskaJazda.pl

                  Komentarz

                  • luks
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 240

                    #10
                    stawiam na czujnik. z tym zapalaniem na cieplym tez tak mialem.
                    skoda
                    fuckyeah!

                    Komentarz

                    • KrawaT
                      Drive
                      • 2008
                      • 47

                      #11
                      Dokładnie to Czujnik Temperatury, wymieniony i wszystko gra
                      Można zamykać
                      PolskaJazda.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...