kazik4x4, nie mówię, że nie :P Z góry jakieś 10 km, później raczej płasko. Najważniejsze jednak, że jechałem cały czas spokojnie, równo i nie było praktycznie żadnego ruchu, więc dało się tak jechać. Trasa tam i z powrotem to 4,2 :szeroki_usmiech
[O1] Olej cieknie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez richi9Co to może byc...ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
kontrolka kontrolką a sprawdzałeś na bagnecie ile oil'a jest?? Kiedyś widziałem w jak w ALH sie zapaliła kontrolka oleju a było wszystko ok. Co Ciekawe kontrolka była koloru żółtego a nie jak u mnie w ASV czerwona. Ale Ty widzę masz benzynkę więc moge nie mieć racji.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
[ Dodano: Sob 28 Sty, 12 21:41 ]
cieniu1 ale chlodnica oleju jest nad filtrem oleju wchodza tam dwa węże wodne do wymiennika...
Ale tam gdzieś jest problem bo po filtrze spływa...
Odma jest mokra ale ją uszczelniałem nie dawno, poza tym nie ma widoku teraz bo nie mam kanału
Ale będę ogladał...mam nadzieje że bedzie oki...
Co do kontrolek to zółta informuje o niskim stanie oleu a czerwona ze jest niskie cisnienie oleu co może byc z wszelakich powodów...
Komentarz
-
-
Cieknie olej
Koledzy dołączę się ponieważ też potrzebuję informacji na temat chłodnicy oleju bo przy okazji wymiany oleju zauważyłem właśnie krople ma wężu i mokrą chłodnicę ale tak od połowy nie od samej góry. Podejrzewałem że może to te zaciski ale chyba to nie to. Kolega wspominał o jakichś uszczelkach. Dużo z tym zabawy??? Lub ewentualnie co jeszcze może się dziać??? Do tej pory nic tam nie ciekło. A jeszcze taka jedna rzecz też związana z ciśnieniem i kontrolkami. Wygląda to tak: przekręcę kluczyk wszystko świeci no i gasną po kolei i zostaje tylko ładowanie ale od ciśnienia oleju gaśnie zanim odpalę silnik. Chyba nie tak to ma być prawda??? Pozdrawiam.NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!
Komentarz
-
-
Ja w swoim silniku mam tą historię co roku jak spadają temperatury, że filtr oleju mi się odkręca. W grudniu dokręciłem filtr ręką, ale na krótko to pomogło, kupiłem w norauto klucz za 10 zeta, dokręciłem pół obrotu, przetarłem osłonę silnika, co jakiś czas zaglądam i jak na razie jest sucho. Nie wiem jak u ciebie z dostępem, ale u mnie filtr można dokręcić wkładając klucz od góry z lewej strony, przeszkadzają trochę przewody od chłodnicy i klimy, ale jest na tyle miejsca aby zamocować klucz i w kilku ruchach te pół obrotu dokręcić.
Komentarz
-
Komentarz