Jak to mówią: "one kozie death" - od piątku stal obuta w TS850 czeka sobie na stojaku na założenie do Skody. Kapcie z 2012.
[O2] Nierównomiernie "zebrane" tarcze hamulcowe
Zwiń
X
-
[O2] Nierównomiernie "zebrane" tarcze hamulcowe
Witajcie,
Dwuletnie O2FL combi nalatane symbolicznie 21tys. dzisiaj zwróciłem uwagę, że z tyłu mam nierównomiernie zużyte tarcze hamulcowe za równo z lewej jak i z prawej strony widac na fotce, macie pomysł co może być przyczyną?.Załączone pliki
-
-
mariu_sz, a jakiegoś normalnego zdjęcia nie da się zrobić :idea:
bo na tym to nic nie widać tak na prawdę
Mocniej hamujesz tym samochodem :?:
Klocki do zdjęcia, wyczyszczenie całości, sprawdzenie tłoczków czy równo chodzą, poskładanie całości
przygody równoległe do zrobienia i powinno pomóc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentmariu_sz, a jakiegoś normalnego zdjęcia nie da się zrobić :idea:
bo na tym to nic nie widać tak na prawdę
A tak "objasniając" zdjęcie :diabelski_usmiech to ten pasek na dole jest ścierany - brany, na górze tak jakby klocek nie dochodził dobrze do tarczy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentMocniej hamujesz tym samochodem :?:
Klocki do zdjęcia, wyczyszczenie całości, sprawdzenie tłoczków czy równo chodzą, po składanie
przygody równoległe do zrobienia i powinno pomóc
Komentarz
-
-
mariu_sz, pomimo że przebieg mały, to wątpię żeby się udało na wymianę czy coś,
a czyszczenie to będzie popsikanie na tarcze jakimś środkiem do czyszczenia i jeszcze gorszy burdel się zrobi :!:
na razie spróbuj gdzieś ostro pohamować, a najlepiej to ręcznym samym
tylko naciskaj lekko na hamulec żeby ktoś Ci w zadek nie wjechał
a najlepiej to gdzieś na boku pobawić się :diabelski_usmiech
jak nie pomoże do do mechanika na porządne czyszczenie podjechać
Komentarz
-
-
No i niestety z moim hamulcm ręcznym to mogę jedynie poszaleć, ale w marzeniach, nic nie pomogło i zostaje tylko wizyta u mechanika. Mój ręczny nie potrafi zablokować kół nawet przy puszczeniu auta luzem z prędkoscią 7km/h. Normalnie jestem @#$%^&*, ze też dopiero to zauważyłem i zwróciłem na to uwagę, a we wtorek skończyła mi się gwarancja , normalnie życie :twisted: .
Komentarz
-
-
cóż... napisałbym co ja bym posprawdzał, i jak to zrobił, ale
jak nie dłubiesz przy aucie sam to jedź do mechanika - każdy kto choć troche zajmuje się hamulcami powinien wiedzieć co sie tam dziejeSkoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentno i Maicroft wykrakał
Zamieszczone przez chelbekcóż... napisałbym co ja bym posprawdzał, i jak to zrobił, ale
jak nie dłubiesz przy aucie sam to jedź do mechanika - każdy kto choć troche zajmuje się hamulcami powinien wiedzieć co sie tam dzieje
[ Dodano: Sro 08 Lut, 12 11:31 ]
No i niestety po 3 godzinach w ASO, wyczyszczeniu tłoczków, dalej to samo, hamulce pozostawiają wiele do życzenia. Ręczny bierze pod sam koniec i to bardzo słabo, na tarczach z obu stron ślad jakby hamowało tylko 1/3 klocka. Ma ktoś pomysł co jeszcze może być przyczyną?
Komentarz
-
-
miałem to samo w O1, czysciłem szlifowałem klocki zmieniałem az w końcu sie wkX#$ i wymieniłem wszystkie tarcze, klocki i płyn hamulcowy i od roku mam spokojna głowe. ( a co do nalotu na tarczy u Ciebie to to coś jest twardsze od klocka i rzebi go niemiłosiernie i wydaje mi sie ze to jakis trefny materiał) jest jeszcze opcja przetoczenia tarcz ale gwarancji nie ma wiec problem moze sie powtórzyć
pozdrawiamadamadam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szawi7pozostaje Ci tylko przetoczyć tarcze
mariu_sz, tak jak inni radzili, podjedź do mechanika na sprawdzenie tłoczków i załóż nowe np. ATE lub inne ale markowe i będzie ok :wink:Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariu_szZamieszczone przez abstinentmariu_sz, pojedź do kumatego mechanika, a aso omijaj z daleka@200KM
Komentarz
-
-
Tam nie ma tłoczków tylko jest jeden i nie ma co tam regulować i czyścic ! Jeżeli oczekujesz że po przejechaniu 100 km klocki i tarcze się zeszlifują to jesteś w błędzie, jeżeli hamujesz bardzo delikatnie to te tarcze i klocki słabo pracują. Hamuj bardziej agresywnie i obserwuj bo wsadzisz nowy zestaw i będzie to samo.
Komentarz
-
-
Ja wczoraj założyłem podobny temat ale dotyczyło to TOUR 1.6BFQ. Dla przypomnienia mam niecałe 1.5 roku auto od nowości 17 tys przejechane a hamulce pozostawiają wiele do życzenia podczas hamowania szumią a hamują jak w maluchu. W ASO sprawdzili wszystko zrobili ścieżkę i niby jest ok ale oni to zrobili po tym jak auto stało kilka godzin na parkingu a nie po przejechaniu 15 km. Sam nie wiem co z tym dalej robić?
Komentarz
-
-
wicher12, to jak w końcu nie ma czy są, najpierw piszesz tam nie ma tłoczków a za moment jest jeden a jeden to nie tłoczek :shock:, lewy i prawy to tłoczki . A o regulacji to nikt chyba nie pisał, co do czyszczenia to owszem jest i do regulacji- ustawienia by się znalazło np. tarcza :lol:
To żart nie bierz tego do serca :wink:
mariu_sz, poczytaj to http://www.hamulce.net/obsluga.pdf dosyć ciekawe.Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Dzięki wszystkim za rady. Z tyłu jest jeden tłoczek, zaciski były rozebrane i wszystko chodzi leciutko, nic nie blokuje nic nie trze. Miałem robioną ścieżkę w aso i tył wypadł tak sobie. Dzięki ZYBI68 za lekturę, zaraz się za nią biorę. Coś czuję, że nie obejdzie się jednak bez nowych tarcz i klocków. Tak przy okazji jakie tarcze i klocki polecacie do założenia na tył? Nie chodzi o oszczędności, tylko coś sparwdzonego i ok.
Komentarz
-
-
No to teraz wywołałeś wilka z lasu :lol: teraz będzie te nie weź te :diabelski_usmiech.
Powiem tak w każdym aucie jakie miałem używałem tarcz i klocków ATE. Na tył zwykłe a przód PD i nigdy nie miałem problemów, chociaż krążą pogłoski o wichrowaniu PD dlatego zakładaj zwykłe i bez problemu.Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
Komentarz