problem z LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koper009
    Rider
    • 2013
    • 282

    problem z LPG

    Ja wiem, zdążyłem o tym poczytać. Za to chyba nie doczytałeś mojego postu - zarówno na żółtym, jak i czerwonym kablu napięcie znika po wyjęciu kluczyka, więc zamiana nic nie da.
    180 powodów do uśmiechu - RS Batman
  • wolas
    Rider
    • 2011
    • 290

    #2
    problem z LPG

    Witam Panowie
    szukam odpowiedzi na różnych forach ale nie uzysklałem żadnej odp. wiem, że nie powinienem bo to pytanie o inne auto ale może ktos pomoże
    Problem mam z vw Golfem mojej znajomej, sprawa wygląda tak:
    golf 3 2.0 GTI sterownik autronik ale nie pamiętam jaki parownik, po zapaleniu auto chodzi na benzynie, nie jest to instalacja sekwencyjna ale ma czujnik temp do przełączania na gaz, gdy auto się przełączy na gaz po rozgrzaniu od razu gaśnie, po 2-3 razach przełączy się i jest strasznie słaby, normalnie muł, że nie da się jechać, trzeba go zgasić i ponownie odpalić i jest ok(ogólnie czuć różnice,że jest trochę słabszy), również podczas jazdy zdarza się, że słabnie i trzeba go odpalić jeszcze raz, a nawet gaśnie. filterek wymieniony, gdzie szukać dalej??

    Komentarz

    • Marianek78
      Classic
      • 2010
      • 22

      #3
      Re: problem z LPG

      Zamieszczone przez wolas
      Witam Panowie
      szukam odpowiedzi na różnych forach ale nie uzysklałem żadnej odp. wiem, że nie powinienem bo to pytanie o inne auto ale może ktos pomoże
      Problem mam z vw Golfem mojej znajomej, sprawa wygląda tak:
      golf 3 2.0 GTI sterownik autronik ale nie pamiętam jaki parownik, po zapaleniu auto chodzi na benzynie, nie jest to instalacja sekwencyjna ale ma czujnik temp do przełączania na gaz, gdy auto się przełączy na gaz po rozgrzaniu od razu gaśnie, po 2-3 razach przełączy się i jest strasznie słaby, normalnie muł, że nie da się jechać, trzeba go zgasić i ponownie odpalić i jest ok(ogólnie czuć różnice,że jest trochę słabszy), również podczas jazdy zdarza się, że słabnie i trzeba go odpalić jeszcze raz, a nawet gaśnie. filterek wymieniony, gdzie szukać dalej??
      Ja bym na Twoim miejscu sprawdził jeszcze reduktor, gdyż może być tak, że daje nieodpowiednie ciśnienie gazu. Jak długo jest on zamontowany?? Po drugie jaka to instalacja - II generacji???
      Jeżeli na benzynie wszystko jest ok to oznacza, że coś się dzieje z osprzętem gazu. Można jeszcze posłuchać, czy przy przełączaniu się na LPG wszystkie elektrozawory dają znać o otwarciu się (słychać takie cyk). Jeden masz prtzy butli a drugi niedaleko reduktora.
      Najlepiej podjechać do gazownika i podpiąć się pod komputer gazu.
      Inne sposoby spoczną na bujaniu w obłokach.

      Komentarz

      • wow
        Ambiente
        • 2011
        • 227

        #4
        jak ja miałem taki problem opisujesz ,to siadł mi przekaxnik od gazu , sproboj go odo palic na samym gazie jak pojdzie tzn ze to, koszt przekaznika 6 zl
        wow wr............

        Komentarz

        • wolas
          Rider
          • 2011
          • 290

          #5
          jest to gaz II generacji, największy dylemat mam dlaczego kiedy przełącza sie na gaż to gaśnie silnik, dopiero za 3-4 przełączeniu nie gaśnie

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Reduktor za zimny, membrany zmeczone i gasnie, nie moze zlapac obrotow i cala reszta.

            Jakie bledy zglasza komp benzynowy
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • wolas
              Rider
              • 2011
              • 290

              #7
              nie mam kabla obd1 żeby go podpiąć

              Komentarz

              • Rosomak
                L&K
                • 2011
                • 1365
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Koledzy co może być z instalką LPG (Landi R. - montowane w nowym w ASO).
                Otóż jak skończy się LPG to jest zamulenie i wyhamowanie silnikiem - brak mocy (ok.2-3sek.) i dopiero przełącza się na benzynę i już ma moc. To normalne, czy podlega regulacji?
                Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                Komentarz

                • Damian-jg
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 229

                  #9
                  Zamieszczone przez mkania777
                  Koledzy co może być z instalką LPG (Landi R. - montowane w nowym w ASO).
                  Otóż jak skończy się LPG to jest zamulenie i wyhamowanie silnikiem - brak mocy (ok.2-3sek.) i dopiero przełącza się na benzynę i już ma moc. To normalne, czy podlega regulacji?
                  Nie nie jest normalne. Do regulacji
                  FIAT Service

                  Komentarz

                  • rumcajs_kr
                    Rider
                    • 2011
                    • 316
                    • Fabia

                    #10
                    Zamieszczone przez mkania777
                    To normalne, czy podlega regulacji?
                    Tak jak kolega wyżej napisał, to nie jest normalne...ja o wejściu w "2-gą taryfę" dowiaduje się tylko po pikaniu i świeceniu się czerwonej diody na przełączniku :diabelski_usmiech
                    Moja nowa pasja

                    Były posiadacz O1FL

                    Były posiadacz 6Nki

                    Komentarz

                    Pracuję...