Ja wiem, zdążyłem o tym poczytać. Za to chyba nie doczytałeś mojego postu - zarówno na żółtym, jak i czerwonym kablu napięcie znika po wyjęciu kluczyka, więc zamiana nic nie da.
problem z LPG
Zwiń
X
-
problem z LPG
Witam Panowie
szukam odpowiedzi na różnych forach ale nie uzysklałem żadnej odp. wiem, że nie powinienem bo to pytanie o inne auto ale może ktos pomoże
Problem mam z vw Golfem mojej znajomej, sprawa wygląda tak:
golf 3 2.0 GTI sterownik autronik ale nie pamiętam jaki parownik, po zapaleniu auto chodzi na benzynie, nie jest to instalacja sekwencyjna ale ma czujnik temp do przełączania na gaz, gdy auto się przełączy na gaz po rozgrzaniu od razu gaśnie, po 2-3 razach przełączy się i jest strasznie słaby, normalnie muł, że nie da się jechać, trzeba go zgasić i ponownie odpalić i jest ok(ogólnie czuć różnice,że jest trochę słabszy), również podczas jazdy zdarza się, że słabnie i trzeba go odpalić jeszcze raz, a nawet gaśnie. filterek wymieniony, gdzie szukać dalej??
-
-
Re: problem z LPG
Zamieszczone przez wolasWitam Panowie
szukam odpowiedzi na różnych forach ale nie uzysklałem żadnej odp. wiem, że nie powinienem bo to pytanie o inne auto ale może ktos pomoże
Problem mam z vw Golfem mojej znajomej, sprawa wygląda tak:
golf 3 2.0 GTI sterownik autronik ale nie pamiętam jaki parownik, po zapaleniu auto chodzi na benzynie, nie jest to instalacja sekwencyjna ale ma czujnik temp do przełączania na gaz, gdy auto się przełączy na gaz po rozgrzaniu od razu gaśnie, po 2-3 razach przełączy się i jest strasznie słaby, normalnie muł, że nie da się jechać, trzeba go zgasić i ponownie odpalić i jest ok(ogólnie czuć różnice,że jest trochę słabszy), również podczas jazdy zdarza się, że słabnie i trzeba go odpalić jeszcze raz, a nawet gaśnie. filterek wymieniony, gdzie szukać dalej??
Jeżeli na benzynie wszystko jest ok to oznacza, że coś się dzieje z osprzętem gazu. Można jeszcze posłuchać, czy przy przełączaniu się na LPG wszystkie elektrozawory dają znać o otwarciu się (słychać takie cyk). Jeden masz prtzy butli a drugi niedaleko reduktora.
Najlepiej podjechać do gazownika i podpiąć się pod komputer gazu.
Inne sposoby spoczną na bujaniu w obłokach.
Komentarz
-
-
Koledzy co może być z instalką LPG (Landi R. - montowane w nowym w ASO).
Otóż jak skończy się LPG to jest zamulenie i wyhamowanie silnikiem - brak mocy (ok.2-3sek.) i dopiero przełącza się na benzynę i już ma moc. To normalne, czy podlega regulacji?Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mkania777Koledzy co może być z instalką LPG (Landi R. - montowane w nowym w ASO).
Otóż jak skończy się LPG to jest zamulenie i wyhamowanie silnikiem - brak mocy (ok.2-3sek.) i dopiero przełącza się na benzynę i już ma moc. To normalne, czy podlega regulacji?FIAT Service
Komentarz
-
Komentarz