Jak go założyłem,to dymił na biało,pomimo,że na starym sadził na czarno.Zwiększyłem dawkę nastawnikiem z 6.8 na 5mg i przestał już wypuszczać biały dymek.Softu jeszcze nie ruszałem,ale korekta w moim przypadku jest wskazana,można dolać paliwa,bo żadnego dymu nie widać.
Dobrą zaletą tych wałków jest to,że nie trzeba na nich dmuchać tyle,co na wałku z tdi,żeby uzyskać taki sam wynik.A jak dmuchniesz to samo,to możesz spokojnie lać więcej,co w konsekwencji przełoży się na lepszy wynik.
Na wałku między 1wszą,a 2gą krzywką ma być wybity numer 38E.Dlaczego?Bo pełny numer tego wałka to 038 109 101 E.
Natomiast wałek z tdi ma wybity numer 38K,pełny numer 038 109 101 K.
Tu masz wałek z tdi(ahf,alh,agr,asv) z wybitym numerem 38K,tak samo ma mieć wałek z sdi,tylko ma być 38E.
Dobrą zaletą tych wałków jest to,że nie trzeba na nich dmuchać tyle,co na wałku z tdi,żeby uzyskać taki sam wynik.A jak dmuchniesz to samo,to możesz spokojnie lać więcej,co w konsekwencji przełoży się na lepszy wynik.
Na wałku między 1wszą,a 2gą krzywką ma być wybity numer 38E.Dlaczego?Bo pełny numer tego wałka to 038 109 101 E.
Natomiast wałek z tdi ma wybity numer 38K,pełny numer 038 109 101 K.
Tu masz wałek z tdi(ahf,alh,agr,asv) z wybitym numerem 38K,tak samo ma mieć wałek z sdi,tylko ma być 38E.
Komentarz