Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

climatronic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Loru podziękuję ( chociaż w smutnych okolicznościach ) za odpowiedz, ale co zrobili to nie wiem... cisza po prostu cieszę się "świeżym" powietrzem
    Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

    Komentarz


    • #27
      przeciez jak nie ma czynnika to sie nie uruchomi sprezarka , wlasnie po to, by jej nie zatrzec..

      Komentarz


      • #28
        właśnie działa - owszem wyłączała się co jakiś czas ale dopiero nabicie spowodowało że zaczęła poprawnie działać wraz z wiatrakami... wiem moja wina... nie zarżnęła się, ale nie rokowało to dobrze...
        Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez gumis1982
          Przy tej rolce sprężarki jest nieco wykręcona śruba (ta co jest w jej osi). Z tym że nie da się jej ani wkręcić, ani wykręcić (nie wiem czy jest taki opór, czy chodzi luźno w obie strony). Taka zwykła śruba z łbem sześciokątnym, na oko rozmiar 12 albo 13, nie wiem, nie zapytałem. No i stoi ona w miejscu, gdy rolka się obraca. Obawiam się, że to wygląda na uszkodzony kompresor...

          [ Dodano: Nie 25 Mar, 12 14:37 ]
          Klima już działa. Okazało się, że to właśnie ta wykręcona śrubka. Po jej prawidłowym zamontowaniu kompresor włącza się i wyłącza, kiedy trzeba i chłodzi jak trzeba. Co prawda nie daje prawidłowego ciśnienia, bo tylko 8 barów, ale póki co śmiga nieźle.
          Witam, mam podobną jazdę jak Ty ze sprężarką klimatyzacji i wykręconą śrubką, tyle że moja to nie 6-co kąt tylko Torx, byłem u jakiegoś mechanika (ja nie mam narzędzi więc nawet się nie brałem) dobrał klucz i stwierdził że nie da się wkręcić bo się kręci.

          I tu pytanie do Ciebie kto i w jaki sposób prawidłowo zamocował tą śrubę i co to prawidłowe mocowanie oznacza.

          U mnie również czynnik obecny komp błędów do klimy nie zgłasza:

          20:18:17
          21.5 °C Outside air temperature 002
          15.6 % Front fan load 019
          4.5 V Blower voltage; specified value 020
          5.6 bar Refrigerant pressure 022
          Compressor active; no shut-off condition is present Compressor shut-off requirement 024
          1000 /min Compressor speed 025
          1.7 Nm Compressor load 026
          0.820 A Compressor current; actual value 027
          0.820 A Compressor current; specified value 028
          0.0 % Coolant fan activation; specified value 030
          53 °C Coolant temperature 031
          Była: Vectra 2.0 X20XEV 1999 - olejożerca
          Jest: O2 FL 1.9 BXE MY2009 - brakuje niutonometrów.

          Komentarz


          • #30
            Ja w sprawie Climatronica. Jakiś miesiąc temu nagle poczułem wewnątrz niesamowity smród trudny do opisania, który następnego dnia zniknął. Wiązałem to ze zmiana dywaników z gumowych na tekstylne. Po tygodniu zauważyłem, że nagle zaczęło coś hałasować w komorze silnika jak włączona jest klima. Po wyłączeniu klimy błoga cisza. Wszystko działa wg mnie poprawnie, tzn chłodzi dobrze. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem i co może być przyczyną :?:
            Za miesiąc jadę na przegląd, auto na gwarancji.
            Jest OIIFL 1.4 TSI + DSG7, Elegance.

            Komentarz


            • #31
              Witam. Sorka, ze wyskakuje z pytaniem, ale potrzebuje jak najszybszej odpowiedzi na pytanie: gdzie jest zawór niskiego ciśnienia w układzie klimatyzacji? Ten, przez który klimę się nabija?
              Z góry dzięki za odpowiedz
              Pozdrawiam

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X