Zamieszczone przez jarrypl
[OI] kompletny brak mocy...
Zwiń
X
-
[OI] kompletny brak mocy...
Wczoraj podczas ruszania ze skrzyżowania w Wawie coś lekko stuknęło i samochód stracił moc. Jechał jakby miał maks 30 koni. Po jakichś 10km toczenia się maks 80km/h (nie dał rady szybciej) zapaliła się kontrolka silnika. Do domu miałem jeszcze 220km i dojechałem :smile3: 5 kilometrów przed "metą" zapaliła się kontrolka oleju i dziś rano taką rozświetloną dotoczyłem się do serwisu. Czekam na diagnozę. Co to może być? Obstawiam turbinę...
-
-
Nie wiem czy to notlauf. Nigdy wcześniej nie występowało nic podobnego, nigdy nie przerywało, zwalniało itp. Usłyszałem cichy, metaliczny dźwięk podczas ruszania ze świateł i auto straciło moc. Z tego co piszą o notlauf to raczej są jakieś wcześniejsze objawy. Żeby rozpędzić się do 80km/h potrzebowałem wczoraj jakieś 70 sekund.
Oleju nie sprawdzałem ale kontrolka się nie paliła a silnik bez obciążenia pracował zupełnie normalnie. Kontrolka od poziomu oleju zapaliła się (na pomarańczowo) dopiero przed domem.
Komentarz
-
-
Kolego ale nigdzie nie piszesz jaki masz slinik, ale z tego co widze w stopce to chyba jakas bezyna zasilana LPG, bo jesli tak to turbiny to Ty nie masz no chyba ze to jakies TSI zagazowane. Choc zdjecie zegarow mowi ze to OI a nie jak masz w opisie OII FL.http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1ja bym zrobil logi dynamiczne. Tez mi chcieli wymieniac turbo a sie okazalo, ze przeplywomierz.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Pewnie polecialy uszczelniacze w turbinie, komputer zwariowal, auto wpadlo w notlaufa a olej uciekal przez turbine w dolot stad kontrolka. Ale to tylko taka luzna hipoteza.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyPewnie polecialy uszczelniacze w turbinie, komputer zwariowal, auto wpadlo w notlaufa a olej uciekal przez turbine w dolot stad kontrolka. Ale to tylko taka luzna hipoteza.
Niech magicy się wypowiedzą co tam zdiagnozowali a kolega tutaj napiszeVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tTo znaczy co mam zrobić?
Jak Ci wóz zamuliło, to trzeba było zatrzymac się, zgasić motor, odpallić za parę chwil, notlauf by się zresetował, potem po trasie wóz przegonić, turbinę przewiałoby jak trzeba i by bylo po problemie.
A że oleju Ci ubyło to według mnie albo przypadek, albo efekt buta w podłodze i dużego obciążenia silnika w stosunku do aktualnie osiąganej mocy.4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tOczywiście że się zatrzymałem. Samochód stał ponad 2 godziny. Nic to nie dało.
Jutro wyjmują turbinę, wstawiam nową i mam nadzieje odebrać samochód w środę. Szacowany koszt 2500zł.
IMHO licząc po cenach robocizny z ASO (a lubią zarabiac) to raczej turbo bedzie regenerowane.
Fajnie żeby zmienili olej i filtr oleju - ASO Hyundai po rozbiciu miski olejowej chciało zostawic stary filtr
OT
Zreszta to Hyundaia mam duży uraz - półroczne auto stanęło mi 500km od Kairu. 4 kilometry musiałem je pchac razem z kierowca do najbliższej oazy (i tak bliziutko było).
Komentarz
-
Komentarz