[OI] kompletny brak mocy...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kotek12
    Classic
    • 2010
    • 38

    [OI] kompletny brak mocy...

    Zamieszczone przez jarrypl
    Zamieszczone przez gieu
    Ja też poproszę: xxx
    z gory thnx
    bardzo proszę pliczek do pobrania



    proszę o potwierdzenia że pliczki są OK lub inny znak życia , jakakolwiek wypowiedź pod moim postem daje możliwość wstawienia pliku dla kolejnej osoby
    Dzięki.
    kotek12
  • dudek_t
    L&K
    • 2008
    • 1421

    #2
    [OI] kompletny brak mocy...

    Wczoraj podczas ruszania ze skrzyżowania w Wawie coś lekko stuknęło i samochód stracił moc. Jechał jakby miał maks 30 koni. Po jakichś 10km toczenia się maks 80km/h (nie dał rady szybciej) zapaliła się kontrolka silnika. Do domu miałem jeszcze 220km i dojechałem :smile3: 5 kilometrów przed "metą" zapaliła się kontrolka oleju i dziś rano taką rozświetloną dotoczyłem się do serwisu. Czekam na diagnozę. Co to może być? Obstawiam turbinę...

    Komentarz

    • lukas_jg
      Rider
      • 2012
      • 600
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Nie było białego dymu ?
      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

      Komentarz

      • dudek_t
        L&K
        • 2008
        • 1421

        #4
        Nie widziałem nic niezwykłego za samochodem...

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Sprawdzałeś poziom oleju ?
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • TomekRs
            RS
            • 2011
            • 1670

            #6
            nie będę oryginalny: wpisz w szukajce notlauf, mozesz nawet w google. Obstawiam, ze serwis powie C, ze turbo do wymiany czego bym nie robił. Najpierw zrobic najlepiej logi dynamiczne.

            Komentarz

            • dudek_t
              L&K
              • 2008
              • 1421

              #7
              Nie wiem czy to notlauf. Nigdy wcześniej nie występowało nic podobnego, nigdy nie przerywało, zwalniało itp. Usłyszałem cichy, metaliczny dźwięk podczas ruszania ze świateł i auto straciło moc. Z tego co piszą o notlauf to raczej są jakieś wcześniejsze objawy. Żeby rozpędzić się do 80km/h potrzebowałem wczoraj jakieś 70 sekund.
              Oleju nie sprawdzałem ale kontrolka się nie paliła a silnik bez obciążenia pracował zupełnie normalnie. Kontrolka od poziomu oleju zapaliła się (na pomarańczowo) dopiero przed domem.

              Komentarz

              • makog
                Rider
                • 2010
                • 345

                #8
                Kolego ale nigdzie nie piszesz jaki masz slinik, ale z tego co widze w stopce to chyba jakas bezyna zasilana LPG, bo jesli tak to turbiny to Ty nie masz no chyba ze to jakies TSI zagazowane. Choc zdjecie zegarow mowi ze to OI a nie jak masz w opisie OII FL.
                http://www.wimeb.markomp.net
                Już nie moja Skodzina
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zegary z diesla
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • winni77
                    RS
                    • 2009
                    • 2183
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    makog, patrząc na obrotomierz to diesel.
                    Mój "Batmobil"

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #11
                      Zegary z O1 diesel, w podpisie LPG, poczekajmy aż kolega wyjaśni co i jak.
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • TomekRs
                        RS
                        • 2011
                        • 1670

                        #12
                        2009 r., 102 KM (75 kW), skrzynia biegów: manualna
                        moze przeplywomierz? Najlepiej podpiac pod komputer.

                        Komentarz

                        • dudek_t
                          L&K
                          • 2008
                          • 1421

                          #13
                          Już wyjaśniam, sorry za brak informacji.
                          Silnik to 1.9 tdi 101 koni, AXR zdaje się. W podpisie mam Skodę którą oddałem Żonie a sam jeżdżę "jedynką"

                          Dzwonili z serwisu... turbina :roll:

                          Komentarz

                          • alxxx
                            RS
                            • 2010
                            • 1823
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                            #14
                            jak zrobiles tyle km tym autem w takim stanie to ja ciekawy jestem co tam w IC slychac skoro nawet silnik niski poziom oleju pokazal
                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                            Komentarz

                            • lukas_jg
                              Rider
                              • 2012
                              • 600
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              IC pewnie bulgocze, tak samo jest pewnie i dalej
                              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                              Komentarz

                              • dudek_t
                                L&K
                                • 2008
                                • 1421

                                #16
                                To znaczy co mam zrobić?

                                Komentarz

                                • TomekRs
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1670

                                  #17
                                  ja bym zrobil logi dynamiczne. Tez mi chcieli wymieniac turbo a sie okazalo, ze przeplywomierz.

                                  Komentarz

                                  • alxxx
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1823
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez octaviars1
                                    ja bym zrobil logi dynamiczne. Tez mi chcieli wymieniac turbo a sie okazalo, ze przeplywomierz.
                                    Logi nie zaszkodzą, a Ciekawe czy wie kolega ile miał oleju wcześniej? bo ten olej tutaj jest najbardziej niepokojący w temacie. No chyba ze miał mało wczesniej to logować a nie pchać sie pokolei w koszta
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    • bradley
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1465

                                      #19
                                      Pewnie polecialy uszczelniacze w turbinie, komputer zwariowal, auto wpadlo w notlaufa a olej uciekal przez turbine w dolot stad kontrolka. Ale to tylko taka luzna hipoteza.
                                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                      Komentarz

                                      • alxxx
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1823
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez bradley
                                        Pewnie polecialy uszczelniacze w turbinie, komputer zwariowal, auto wpadlo w notlaufa a olej uciekal przez turbine w dolot stad kontrolka. Ale to tylko taka luzna hipoteza.
                                        ...i zapewne trafna.

                                        Niech magicy się wypowiedzą co tam zdiagnozowali a kolega tutaj napisze
                                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                        Komentarz

                                        • 4x4BKF
                                          L&K
                                          • 2010
                                          • 1279

                                          #21
                                          Zamieszczone przez dudek_t
                                          To znaczy co mam zrobić?
                                          Jak dzwonili z serwisu to szykuj się na wydatek rzędu 2000pln.

                                          Jak Ci wóz zamuliło, to trzeba było zatrzymac się, zgasić motor, odpallić za parę chwil, notlauf by się zresetował, potem po trasie wóz przegonić, turbinę przewiałoby jak trzeba i by bylo po problemie.
                                          A że oleju Ci ubyło to według mnie albo przypadek, albo efekt buta w podłodze i dużego obciążenia silnika w stosunku do aktualnie osiąganej mocy.
                                          4x4

                                          Komentarz

                                          • dudek_t
                                            L&K
                                            • 2008
                                            • 1421

                                            #22
                                            Oczywiście że się zatrzymałem. Samochód stał ponad 2 godziny. Nic to nie dało.
                                            Jutro wyjmują turbinę, wstawiam nową i mam nadzieje odebrać samochód w środę. Szacowany koszt 2500zł.

                                            Komentarz

                                            • t_kucyk
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 147
                                              • Volkswagen

                                              #23
                                              Zamieszczone przez dudek_t
                                              Oczywiście że się zatrzymałem. Samochód stał ponad 2 godziny. Nic to nie dało.
                                              Jutro wyjmują turbinę, wstawiam nową i mam nadzieje odebrać samochód w środę. Szacowany koszt 2500zł.
                                              2500zł z robocizną za nową turbinę?
                                              IMHO licząc po cenach robocizny z ASO (a lubią zarabiac) to raczej turbo bedzie regenerowane.

                                              Fajnie żeby zmienili olej i filtr oleju - ASO Hyundai po rozbiciu miski olejowej chciało zostawic stary filtr

                                              OT
                                              Zreszta to Hyundaia mam duży uraz - półroczne auto stanęło mi 500km od Kairu. 4 kilometry musiałem je pchac razem z kierowca do najbliższej oazy (i tak bliziutko było).

                                              Komentarz

                                              • dudek_t
                                                L&K
                                                • 2008
                                                • 1421

                                                #24
                                                Nowa w sensie regenerowana oczywiście. Nówka fabryczna to około 4500 + robocizna. Trwałość podobno na jednakowym poziomie.

                                                Komentarz

                                                • sew1981
                                                  RS
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2009
                                                  • 10917
                                                  • Fiat

                                                  #25
                                                  podziwiam Cie ze robisz to w ASO , ale Twój wybór Panie :wink:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...