[O2] Nie pali - problem z zestawem wskaźników

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kokos1
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O2] Nie pali - problem z zestawem wskaźników

    Ależ tu cisza. Pozdrowienia dla srebrnej O1 przedliftowej NOLxxxxx widzianej w Olsztynie na skrzyżowaniu Pstrowskiego/Synów Pułku wczoraj około 12:00.
  • blade232
    Ambiente
    • 2009
    • 166
    • Octavia III combi (5E5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    [O2] Nie pali - problem z zestawem wskaźników

    Witam
    Mam duży problem, dzisiaj po skończonej robocie wsiadam do auta a tu deska rozdzielcza martwa - ani wskaźniki nie działają ani zegary, nic kompletnie. Przekręcam kluczyk dalej to samo, zapalam i na sekundę zaskoczy i zdycha a deska dalej martwa. Szyby działają, światła działają, kierunki też, podświetlenie włączników ogrzewania i nawiewu martwe. Radio działa. Oświetlenie dolne drzwi działa, lampki w podsufitce działają, wycieraczki też. Auto na hol i do ASO i po godzinie diagnoza że padł zestaw czy moduł wskaźników i teraz najciekawsze że normalnie to kasują za to 3400zł ale że auto miało pierwszy przegląd w ASO a drugi wpisany w książce wypada w lipcu 2012 to oni mogą wystąpić do producenta żeby z dobrej woli umorzył cenę na ten moduł(nie ma reguły ale zazwyczaj jest to 50-70 a czasem 100%) i czas oczekiwania do 2 tygodni. Ale jutro będę wiedział czy producent się zgodzi na prośbę ASO. I co ja mam teraz zrobić, może już ktoś przerabiał to, a może można ten zestaw/moduł naprawić ?
    Pomóżcie
    Pozdrawiam
    blade232

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      cena 3400 to chyba za nowe zegary z robocizną :shock:
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • blade232
        Ambiente
        • 2009
        • 166
        • Octavia III combi (5E5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Zamieszczone przez Biszczu
        cena 3400 to chyba za nowe zegary z robocizną :shock:
        Ja zrozumiałem w ASO że chodzi o ten cały moduł czy też zestaw wskaźników i wnioskuje że to są bardzo rzadkie awarie i na stoku nie ma tego nawet w Poznaniu. Ciekawe ile producent jest w stanie zejść z ceny dla ASO bo nawiasem mówiąc to już 3 octavia kupiona w mojej rodzinie u nich i jak mi zaśpiewają że producent nie chce tego "podarować" to jak mam się czuć jako stały klient. Mam ich zaszantażować że te 3 skodziany już na serwis nie przyjadą do nich tylko do konkurencji z innego miasta czy co? Auto ma przejechane 22 tysiące tylko i żeby takie jaja się porobiły.
        Robocizna to póki co 200 zł za diagnozę do rachunku dopisują.
        Czy mam jakąś alternatywę czy czekać aż się wypowie producent?
        blade232

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          blade232 TUTAJ prawie identyczny problem jak u Ciebie, niestety bez konkretnego rozwiązania...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • Biszczu
            RS
            • 2011
            • 5567

            #6
            Zamieszczone przez blade232
            producent nie chce tego "podarować" to jak mam się czuć jako stały klient. Mam ich zaszantażować że te 3 skodziany już na serwis nie przyjadą do nich tylko do konkurencji z innego miasta czy co?
            powiedz im, że napiszesz do AutoŚwiat i Motoru, albo do TurboKamery :wink:, myślę, że nagle dostałbyś duży rabat.

            Po za tym to awaria w nowym aucie z tego co piszesz, więc powinno być na gwarancji zrobione
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz

            • blade232
              Ambiente
              • 2009
              • 166
              • Octavia III combi (5E5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              Witam po przerwie

              Sprawa się wyjaśniła. Doradca z serwisu po zgłoszeniu do producenta problemu dostał odpowiedź że 50% będzie "podarowana" czyli 1700zł i robocizna to mój koszt ale chyba okazał się "normalnym" człowiekiem a nie maszynką do zarabiania dla ASO pieniędzy z naiwnych klientów i wpadł na pomysł w porozumieniu z mechanikami że mają na magazynie te moduły z innych octavek i samą spaloną płytkę z układem scalonym podmienią i tego samego dnia zrobili tak i cała impreza kosztowała 600zł "nieoficjalnie" bo normalnie nie mogą tak robić i tylko cały moduł wymieniają bez patrzenia czy tylko wystarczy jedną z paru płytek w nim wymienić bo najwyraźniej koncern volkswagen nie dopuszcza bawienia się w takie pierdoły no i ASO oficjalnie też tego nie robią żeby więcej zarobić.
              Teraz Czeszka odzyskała zdrowie i mam nadzieje że to jakiś feler był z tą elektroniką, chyba że to się stało przez to że 3 tyg temu padł mi aku i na kabelkach była reanimowana.
              blade232

              Komentarz

              • tadzik
                Classic
                • 2009
                • 27

                #8
                Witam!

                Tutaj jest rozwiązanie tego problemu!
                Pozdrawiam. Tadzik

                Komentarz

                Pracuję...