[O1] łacznik stabilizatora (meatalowy czy ptasyk)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gregory98
    Drive
    • 2011
    • 54

    [O1] łacznik stabilizatora (meatalowy czy ptasyk)

    Zamieszczone przez kapi
    ta octa parkuje na Hallera 9 - pod komendą. :szeroki_usmiech
    pod komenda parkuje ta czarna SL..888.

    A może i jedna i druga awlepy pewnie dostali w Emidzie w Krakowie :twisted:
  • skalar
    Rider
    • 2010
    • 575

    #2
    [O1] łacznik stabilizatora (meatalowy czy ptasyk)

    mam pytanie:czytając tematy odniosłem wrażenie że łączniki metalowe były tylko w 4x4 i Rs,ja mam AUM 1.8T z 2001r i mam metalowy.
    pytanie dotyczy jaki kupić:metalowy czy plastykowy.?czym się różnią.?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      tak naprawde sa 3 rodzaje łaczników metalowe krótkie i długie i plasikowe krótkie .ty masz najprawdopodobniej te krótkie takie jak te http://moto.allegro.pl/lacznik-stabi...098025029.html to sa metalowe krotkie ,
      http://moto.allegro.pl/lacznik-stabi...157100200.html to sa plasikowe krótkie a tu masz metalowe długie http://moto.allegro.pl/lacznik-stabi...098025069.html . raczej na 90% masz krótkie a co do róznicy miedzy w tych krótkich plastikowe to jednorazówki a w metalowych mozesz wymieniac gumki
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemek77
        Ambiente
        • 2009
        • 100

        #4
        kup same gumki po 2zł w serwisie wymienisz je w plastikowym i metalowym łączniku
        Octavia 1,8 20V

        Komentarz

        • skalar
          Rider
          • 2010
          • 575

          #5
          Zamieszczone przez przemek77
          kup same gumki po 2zł w serwisie wymienisz je w plastikowym i metalowym łączniku
          numer gumki kto zna??

          Komentarz

          • grzesiu2400
            Ambiente
            • 2009
            • 193
            • Octavia I (1U2)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM

            #6
            To jest tzw. wkładka gumowa nr. 1J0 411 327 według ETKI.

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              Zamieszczone przez grzesiu2400
              To jest tzw. wkładka gumowa nr. 1J0 411 327 według ETKI.
              dzis sie dowiedzialem że ta częsc jest nie dostepna w serwisach w polsce,jedynie na specjane zamówienie.

              Komentarz

              • grzesiu2400
                Ambiente
                • 2009
                • 193
                • Octavia I (1U2)
                • AKL 1.6 MPI 101 KM

                #8
                Ogólnie cały łącznik absurdalnie drogi nie jest :wink:

                Nie lepiej od razu całość wymienić

                Komentarz

                • skalar
                  Rider
                  • 2010
                  • 575

                  #9
                  Zamieszczone przez grzesiu2400
                  Ogólnie cały łącznik absurdalnie drogi nie jest :wink:

                  Nie lepiej od razu całość wymienić
                  chciałem sam się pobawic (bo lubię)ale jedna zostaje mi kupic cały łacznik.

                  Komentarz

                  • grzesiu2400
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 193
                    • Octavia I (1U2)
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM

                    #10
                    Raczej wymiana jest prosta. Powodzenia :szeroki_usmiech

                    Komentarz

                    • Don Corleone
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 123
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • AGU 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      Witam. Zamówiłem w ASO (po numerze z ETKI) łączniki stabilizatora do O1. Podałem numer 1J0 411 315J bo wiem że te z końcówką 315G są metalowe, a ja mam plastikowe. Okazało się, że numer zamienia się na 1J0 411 315K i takie łączniki przyszły. Niestety poza tym, że są plastikowe niewiele mają wspólnego z moim oryginalnym łącznikiem. Zupełnie inna konstrukcja i do tego brak szpilki żeby przykręcić łącznik do stabilizatora. Dzisiaj wszedłem pod auto i z oryginalnego łącznika odczytałem numer 1J0 411 314A. Może mi tu ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi łącznikami?
                      Skoda Octavia Laurin&Klement 1.9 TDI '00
                      Skoda 130 L '86
                      Skoda Felicia LXi '98 + LPG - dupowóz

                      Komentarz

                      • s1
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 185

                        #12
                        Zamieszczone przez Don Corleone
                        Podałem numer 1J0 411 315J bo wiem że te z końcówką 315G są metalowe, a ja mam plastikowe. Okazało się, że numer zamienia się na 1J0 411 315K i takie łączniki przyszły.
                        Nie martw sie, przyszły ci od kombi mają poprostu dwie dziury(podobno są mocniejsze)a wiec kup tylko srubę-numeru nie pamietam ( w serwisie 3zł)i zakładaj. Wiem ze niektorzy z forum kupują je specjalnie bo tak jak wspominałem podobno sa mocniejsze.Pozdro

                        Komentarz

                        • najjan10
                          Classic
                          • 2008
                          • 26

                          #13
                          Witam
                          Ja mam jeden metalowy drugi plastkikowy w Golfie bo takie kupiłem i oby dwa sa dobre

                          Komentarz

                          • adi747
                            L&K
                            • 2008
                            • 1138

                            #14
                            ja ostatnio zmieniałem i mam metalowe długie takie jak w 4x4 z katalogu im wyszło ze mam metalowe krótkie a jednak mam długie przymierzyłem na miejscu te długie i były ok na długość cena 40zł sztuka a popatrz dobrze jak kupisz bo jest prawy i lewy zeby ci 2ch takich samych nie sprzedali
                            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                            JEST
                            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                            octavia 2 2.0TDI BKD

                            Komentarz

                            • Don Corleone
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 123
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • AGU 1.8 20VT 150 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez s1
                              Zamieszczone przez Don Corleone
                              Podałem numer 1J0 411 315J bo wiem że te z końcówką 315G są metalowe, a ja mam plastikowe. Okazało się, że numer zamienia się na 1J0 411 315K i takie łączniki przyszły.
                              Nie martw sie, przyszły ci od kombi mają poprostu dwie dziury(podobno są mocniejsze)a wiec kup tylko srubę-numeru nie pamietam ( w serwisie 3zł)i zakładaj. Wiem ze niektorzy z forum kupują je specjalnie bo tak jak wspominałem podobno sa mocniejsze.Pozdro
                              Wielkie dzięki! Rozwiałeś moje wątpliwości Dzięki za pomoc!
                              Skoda Octavia Laurin&Klement 1.9 TDI '00
                              Skoda 130 L '86
                              Skoda Felicia LXi '98 + LPG - dupowóz

                              Komentarz

                              • Jolania
                                Drive
                                • 2015
                                • 52
                                • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez grzesiu2400 Zobacz wpis
                                To jest tzw. wkładka gumowa nr. 1J0 411 327 według ETKI.
                                Czyli musze kupić 4, tak? Łatwo się je wymienia?

                                Komentarz

                                Pracuję...