Witam możliwe że był na ten wątek poruszany także jak coś proszę o zwrot do tematu gdyż nie znalazłem, podkreślam że klapka gasząca się zamyka i jest w miarę czysta,Turbo było regenerowane niecałe 10tys km temu mimo to mam wyciek oleju z przodu na osłonie silnika na łączeniach rur do IC dokładnie poniżej pkt 6 na łączeniu pionowym oraz za kolankiem od IC
Wykorzystane zdjęcie z forum Dziękuje z góry http://img203.imageshack.us/img203/4185/egrkopia.jpg
Panowie/Panie macie pomysł jak temu zapobiec gdyż zostawiam plamy na kostce i mnie to irytuje
Pozdrawiam
Wykorzystane zdjęcie z forum Dziękuje z góry http://img203.imageshack.us/img203/4185/egrkopia.jpg
Panowie/Panie macie pomysł jak temu zapobiec gdyż zostawiam plamy na kostce i mnie to irytuje
Pozdrawiam
Komentarz