Turbo w ALH-mam juz dosc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ametyst1973
    Drive
    • 2012
    • 42

    Turbo w ALH-mam juz dosc

    Witam,
    podepnę się tutaj jeżeli można, mam problem ostatnio z odpaleniem. "Wywala" mi takie błędy:
    18080Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    19463Czujnik położenia wałka rozrządu - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16706Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    Wspomnę że mam silnik 130kM ASZ, OCTAVIA 2004r. Może ma ktoś fotkę, gdzie znajdują się te czujniki w ASZ? Bo raczej wypada je wymienić? Może jakieś inne sugestie, bedę wdzięczny.
    Dzięki
    _________________
  • aro333
    Ambiente
    • 2011
    • 167
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Turbo w ALH-mam juz dosc

    Mam pytanko - za ile realnie można kupić nowe turbo do silnika ALH.I nie chodzi mi o te regenerowane po 1500zyla niby nowe. Chyba bede szukal nowqego turbo, mam juz dosc tego co siedzi obecnie.Rok temu bylo juz czyszczone, zmieniona grucha zmieniony zaror N75 i znowu zaczyna sie sporadycznie przycinac.Chyba szkoda kasy marnowac na powtorne czyszczenie bo widze ze to i tak nic nie daje, no moze na moment powiedzmy na 10 tys km.
    Obecnie przegonilem auto pod czerwone pole , niby jest ok ale co miesiac mam takie cyrki ostatnio. Mam jeszcze pytanie- na ile jest silna ta sprezyna w gruszce, czy da sie sztangą poruszac /wcisnąc bez odlączania gruszki?Chodzi mi o sprawdzenie ruchu kierowniczek, wiem ze ma byc skok ok 2 cm, czyje ze ciut wciskam ale jest opor.Czy sprawdza sie to przy odlaczonej sztandze od gruchy?

    [ Dodano: Sro 14 Mar, 12 11:46 ]
    Moze jeszcze dodam , że blad jest strandardowy-przeladowanie doladowania. Pewnie dobrze bylo by zrobic logi dynamiczne, prawda?

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      aro333, zapytaj tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=47611
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • karolw2
        Drive
        • 2010
        • 49

        #4
        Realnie nowa od oficjalnego dystrybutora Garrett to 2400zł Tu sprzedaje http://allegro.pl/nowa-turbosprezark...170610418.html a tu ich oficjalna strona. http://www.motoarena.pl/

        Komentarz

        • makog
          Rider
          • 2010
          • 345

          #5
          Kolego, poltora roku temu okazalo sie ze moja turbo nadaje sie do czyszczenie (przeladoanie) po wyciagnieciu z samochodu okazalo sie ze turbaka ma juz spore luzy na wirniku i nie mam sensu jej rozbierac i czyscic. Decyzja byal jedna nowe turbo orginal. Turbo zostalo zalozone i autko ladnie smigalo, lecz po nie calym pol roku zonk znow wrocilo przeladowanie i bledy. Samochod wrocil do mechanika, diagnoza - turbo do czyszczenia, tylko ze tym razem dalo mu to juz do myslenia dlaczego tak szybko zaroslo. Okazalo sie ze ktos wczesniej poprzestawial dawki paliwa i dlatego turbawak tak szybko zarosla. Teraz po roku od ustawienia poprawnej dawki paliwa jest oki. Moze i u ciebie jest podobny problem.
          http://www.wimeb.markomp.net
          Już nie moja Skodzina
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

          Komentarz

          • aro333
            Ambiente
            • 2011
            • 167
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Tez o tym myslalem. Ale czy wtedy nie zostawia za soba kopcioucha nonstop? Nic , jak obcykam obsluge Vaga to zrobie logi tez tej grupy , moze cos wyjdzie. Sam nie bede nic ustawial jedynie diagnozowal na ile sie da.

            Komentarz

            • makog
              Rider
              • 2010
              • 345

              #7
              Wiesz ja nie mialem kopciucha za soba, a mimo to okazalo sie ze dawka jest przestawiona.
              http://www.wimeb.markomp.net
              Już nie moja Skodzina
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

              Komentarz

              • chimek11
                Rider
                • 2007
                • 482

                #8
                karolw2

                jaka tam nowa? 300 zł oddaja za starą.

                regenerowana

                Komentarz

                • karolw2
                  Drive
                  • 2010
                  • 49

                  #9
                  chimek11, a czy może kontaktowałeś się z tą firmą, albo masz coś z nią wspólnego???? Ja nie mam z nią nic wspólnego, ale 2 lata temu zaoferowali mi nową za 2300zł, Była jeszcze jedna opcja firmy z Niemiec za 450 €. Takie miałem kontakty z tą firmą 2 lata temu jak szukałem sprężarki dla siebie. U mnie pomogło czyszczenie i śmiga. :P

                  Komentarz

                  • giqus
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 102
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #10
                    ja znalazłem jeszcze coś takiego:


                    też niby nówki nie śmigane.

                    Komentarz

                    • aro333
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 167
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                      #11
                      ooo i to u mnie w miescie. Spoko dzieki

                      Komentarz

                      • natash
                        RS
                        • 2011
                        • 2599

                        #12
                        Zamieszczone przez chimek11
                        karolw2

                        jaka tam nowa? 300 zł oddaja za starą.

                        regenerowana
                        Poczytaj o garecie, nawet na forum są moje wpisy.

                        1. Garette skupuje stare suszarki i przetapia co się z nich da na nowe, jak korpus jest ok. to pewnie piaskowanie i malowanie.
                        2. Z allegro osobiście bym nie kupił nigdy turbolelum, motoarena to jedyny oficjalny przedstawiciel na Polskę, chociaż sam u nich nie kupiłem, ale robiłem u DGW i zaufałem jego źródłu, tak to bym brał tylko z motoareny
                        3. Teraz bym wybrał regenerację, jest coś tam polecanego w Mielcu, Jaworznie i jedna firma na forum, chociaż jak to przeszedłeś to faktycznie może lepiej nowa, niż never ending story...

                        Ja kupiłem moją za ok 2200-2300, a stara poszła na allegro za 400 zł, czyli 1800-1900 wyszła mnie nówka, to chyba nie tak źle w perspektywie regeneracji za 1000-1500 i życiu w niepewności, chociaż wąż olejowy do turbo zawsze może się rozszczelnić :twisted:

                        Komentarz

                        • Radoslav
                          Drive
                          • 2011
                          • 61

                          #13
                          Zgadzam się z przedmówcami

                          Mogę Ci zaoferować to nowe turbo w cenie jak wystawiają na allegro, ale bez konieczności zwrotu starego. Także jak pisze natash sprzedasz ją sobie za jakieś 300-400 zł i masz nową za 2000 zł

                          PS: właśnie i moim jedynym dostawcą jest motoarena, z którą nie miałem ani jednego problemu (żadnej reklamacji od kupujących) od blisko 3 lat jak z nimi współpracuję. A były to też duże turbo pod mody Do tego sam u siebie wymieniałem turbo i od ponad 80.000 km wszystko hula jak trzeba. Jednak co nowe to nowe...
                          POTRZEBNA NOWA, ORYGINALNA TURBOSPRĘŻARKA DO AUTA Grupy VW (Audi Skoda Seat) i innych?
                          Zapraszam WEJDŹ i SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

                          Komentarz

                          • looker
                            RS
                            • 2008
                            • 1886
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                            #14
                            Polecam kolegę Radoslav
                            Profi podejście, ceny i doradztwo.
                            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                            Komentarz

                            • KUSZELKA
                              Classic
                              • 2010
                              • 30

                              #15
                              Witam !

                              Wtrącę się do tematu , mam ten sam problem (przeładowanie). Gdzieś wyczytałem ( chyba na forum GOLFA ) , że gostek zastosował "super modyfikację" polegającą na wstawieniu elektrozaworu w przewód podciśnienia pomiędzy zawór N75 , a gruszkę turbiny. Zawór zasilany jest prądem 12V z włącznika świateł STOP. W momencie hamowania zwór zostaje zamknięty i łopatki w turbinie wracają do położenia takiego jak na zgaszonym silniku , lub jak w sprawnie działającym układzie podczas wysokich obrotów. Dzięki temu łopatki za każdym naciśnięciem STOP-u "zgarniają sadze" i turbinka się nie przycina. Moja żona jeżdżąc po mieści raczej nigdy nie przekracza 2800obr. , a więc łopatki wracają do położenia wyjściowego tylko po wygaszeniu silnika. Mam zamiar wypróbować ten patent , jestem ciekaw co z tego wyniknie. Podpowiem , że bardzo dobrze powinien się "sprawić" zawór odpowietrzenia zbiornika ( oparów) , np. od Opla , czy Daewoo.
                              Pozdrawiam
                              KUSZELKA

                              Komentarz

                              • Luk@s
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 212

                                #16
                                [quote="natash"]
                                Zamieszczone przez chimek11
                                karolw2

                                j
                                3. Teraz bym wybrał regenerację, jest coś tam polecanego w Mielcu, Jaworznie i jedna firma na forum, chociaż jak to przeszedłeś to faktycznie może lepiej nowa, niż never ending story...

                                Ja kupiłem moją za ok 2200-2300, a stara poszła na allegro za 400 zł, czyli 1800-1900 wyszła mnie nówka, to chyba nie tak źle w perspektywie regeneracji za 1000-1500 i życiu w niepewności, chociaż wąż olejowy do turbo zawsze może się rozszczelnić :twisted:
                                z tym Mielcem to różnie mówią jeśli chodzi o zmienną geometrię, podobno nie mają możliwości sprzętowych aby ją odpowiednio wyważyć i rozpędzić. Serwis do którego ostatnio jeżdżę poleca Jaworzno ale porządna regeneracja turbawki od BXE to kole 1500zł to już kurna średnio się opłaca
                                service by Auto Tar

                                Komentarz

                                • speedy1953
                                  Ambiente
                                  • 2008
                                  • 105

                                  #17
                                  KUSZELKA
                                  Jak sprawdzisz ten pomysł dasz chyba znać na forum dla innych uzytkowników .
                                  0 mandatów za prędkość

                                  Komentarz

                                  Pracuję...