Mam pytanko czy jest ktoś na pomorskim kto ma RSa i jest ogarnięty w sprawach mechaniczno elektrycznych tego samochodu. Mianowicie znaleźć powód czemu mi tyle spala ;/
Jakie masz spalanie :?: Najlepiej to podłączyć pod kompa i sprawdzic bledy mozliwe ze sonda lambda pada ale na odległość to takie tylko wrózenie z fusów
Morrigar, zainwestuj w kabel z allegro bo tym testrem co masz to g zrobisz .jesli przepływka pokazuje ci dalej te 135 g/s to masz gdziesz nieszczelnosc
Moja pijaczka "Adela" też się znarowiła i cuś kiele takiego wyniku oscyluje. :evil:
Porąbało ją dokładnie, choć w mieście, przy korkach i często emocjonalnym podejściu do jazdy, na doładowanym na maksa palniku, wynik jest może i adekwatny
Le-Ce, jak masz kabel to sprawdz błedy i zrób logi dynamiczne z bloków 2 31 20 115 118 i odczyt wartosci podane w bloku 32 .po logach dopiero bedzie mozna cos powiedziec .a jak tam termostat ile musisz przejechac zeby miała 90 st ?a nie popatrzyłem ale ty masz silnik AGU wiec musisz zlogowac bloki 2 7 25
Sznurek do cycka Adeli, posiadam :szeroki_usmiech
KKL i na patefonie VAG 4.9 PL
i tu zachodzi pytanie czy podane przez Cię bloczki 2, 7, 25, znajdą siem na "obrazkach" :?:
Ba :!:
czy je znajdę, mając na uwadze swą wątpliwie "dogłebną" w tej materi wiedzę :diabelski_usmiech
i w jakiej formie, bo najczęściej pojawiają się, kody kreskowe jak przy kasie w markecie :szeroki_usmiech
O ile mnnie pamięć nie myli, to wartości przepływki, oscylowały przy tych wartościach, co podawałeś
ale w sobotę ponownie sprawdzę, bo zamierzam "wykąpać" przepustnicę
tylko muszę się upewnić u krzynola co do możliwości "spasowania" ( adaptacji ) z resztą wynalazków :szeroki_usmiech
Dzięki za odzew,
Pozdr.
Na marginesie, to termostat pikado, i błędami związanymi z motorownią tym czasem nie pluje, choć wypluła jad o nie pełnych wartościach zakresów przepustnicy. Z tąd determinacja w sobotnim ew. jej praniu.
Komentarz