[O1] Problem z odpaleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariok2
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O1] Problem z odpaleniem

    Laguna II 2004 rok w dieslu to była jakas makabra zaczynajac od elektryki kańczac na silniku oczywiscie padła skrzynia turbo na wykonczeniu olej w chłodnicy po 3 miesiacach sprzedałem z bardzo duza strata finansowa :?
  • kris1980
    Classic
    • 2012
    • 6

    #2
    [O1] Problem z odpaleniem

    Witam,
    Mam problem z odpaleniem Skody OKTAWVI. 1.9 TDI 105 km. rok 2005
    Dokładnie 6 godzin od zatankowania auto nie odpaliło. Zaprowadziłem do mechanika ale on jest bez radny. W skodzie zostały sprawdzone elementy elektroniczne i mechaniczne. Komputer nie wykazuje błędów. Odpala jedynie na plaku ale gaśnie po odstawieniu. Mechanik postawił diagnozę że popmowtryskiwacze nie działają i prawdopodobnie zostały zatarte. Koszt 4 tyś. W momencie zatankowania jeździłem 3 godziny (paliwo po spuszczeniu ze zbiornika dziwnie wyglądało i śmierdziało). Proszę o jakąś radę jaki kierunek obrać i co może być przyczyną.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      paragon ze stacji i diagnoza mechanika lub rzeczoznawcy. potem z papierami na stację
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • kris1980
        Classic
        • 2012
        • 6

        #4
        Gdyby to była stacja to mały problem ale nie stety kupiłem paliwo z drogi :? Zastanawia mnie tylko dlaczego padły wszystkie wtryski bez objawowo. ( brak dymienia, przerywania).

        [ Dodano: Sob 17 Mar, 12 17:40 ]
        Może ktoś miał podobny przypadek?

        Komentarz

        • krisoctav
          Rider
          • 2008
          • 417

          #5
          czyżby opał czy paliwo z dodatkami

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez kris1980
            Gdyby to była stacja to mały problem ale nie stety kupiłem paliwo z drogi :?
            tzn. ze stacji paliw po trasie czy z tira lub przy innej okazji?
            jeśli ze stacji to działaj szybko, jak z "innego źródła" to masz problem.
            sądzę, że podmiana wtrysków rozwiąże temat, paliwo z baku out + filtr i pukanie układu.
            w mojej okolicy była stacja z którą zimą było sporo kłopotów, ale tyllko przez jeden sezon - potem doszli do odpowiednich wniosków :idea:
            miałem też przypadki paliwa z "innego" źródła kiedy to nawet auta na vp rzucały palenie :shock: a co dopiero nowsze zasilania
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • kris1980
              Classic
              • 2012
              • 6

              #7
              Paliwo zostało zakupione z TIR-a. Zawsze było dobre ale tym razem skoda nie odpaliła. Po spuszczeniu ropa dziwnie śmierdziała i miała zielonkawy kolor. Mechanik powiedział że padły wszystkie wtryski bo nie ruszają w momencie kręcenia silnikiem. Skoda w momencie tankowania nie dymiła i nie szarpała ( tylko nie odpaliła). Mechanik każe mi wymieniać wtryski ale myślę że warto je sprawdzić. Możne regenerować!
              Istnieje możliwość sprawdzenia wtrysków?

              Komentarz

              • piotrek_os
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8160
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez kris1980
                Paliwo zostało zakupione z TIR-a.
                to tzw "oszczędności" bokiem ci wyjda..... - kiedys na cb słyszałem jak goscie "okazyjnie" kupili 3 beczki....z woda! Ja tam za pierona bym nie wlal do nowego silnika paliwa "pieron - wie skąd"
                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                Komentarz

                • kris1980
                  Classic
                  • 2012
                  • 6

                  #9
                  Witam,
                  Problem został rozwiązany. Przyczyną nie odpalenia było zwarcie sterownika a kolor ropy był zmieniony przedostawaniem się oleju do układu paliwowego przy uszkodzonym wtrysku.
                  Dzięki za pomoc

                  Komentarz

                  Pracuję...