Problem z odpaleniem tuż po zgaszeniu silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • xanton
    Classic
    • 2013
    • 11

    Problem z odpaleniem tuż po zgaszeniu silnika.

    W OII w kostce radia nie ma napięcia +12V po kluczyku. Jest tylko +12V na stałe. Jak chcesz, żeby radio się wyłączało to musisz pociągnąć ze skrzynki bezpieczników napięcie które pojawia się po przekręceniu kluczyka.

    [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 19:59 ]
  • sas2109
    Drive
    • 2011
    • 80

    #2
    Problem z odpaleniem tuż po zgaszeniu silnika.

    Witam, po zimie borykam się z problemem dłuższego kręcenia, jeśli chce odpalić auto w krótkim odstępie czasowym po jego zgaszeniu. Szukając wyjaśnienia problemu trafiłem na forum forda, dokładnie mondeo mk3, gdzie problem opisywany jest jako wada fabryczna i porostu ten typ tak ma. Problem rozwiązuje naciśniecie pedału gazu tuz po zgaszeniu samochodu, słychać wtedy takie sykniecie i auto odpala normalnie, podobno chodzi o wypuszczenie gazów (spalin) z silnika a dostarczeniu świeżego powietrza. Nie jestem mechanikiem ani specjalista wcześniej jeździłem dieslem i takiego problemu tam nie było stad moje pytanie, czy tak samo wygląda to w O1 silnik aee? Po prostu czy ten typ tak ma czy możne konieczna jest jakaś naprawa.

    Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :P
    Jeśli podobny temat istnieje po prostu nie trafiłem na niego.

    Komentarz

    • Mariusz87
      L&K
      • 2011
      • 1377
      • Octavia II combi (1Z5)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      w oplu też tak miałem i do wymiany był jakiś czujnik położenia wałka rozrządu o ile dobrze pamiętam
      moje stare auto
      jest scout

      Komentarz

      • sas2109
        Drive
        • 2011
        • 80

        #4
        Wie ktoś gdzie znajduje się ten czujnik w aee?

        Komentarz

        • djwyrebas
          Ambiente
          • 2011
          • 214

          #5
          też mam AEE i też mam taki problem.
          gazu, bo dogania nas starość!

          Komentarz

          • sas2109
            Drive
            • 2011
            • 80

            #6
            Samochód mam od wakacji tamtego roku ale nie przypominam sobie żeby złe paliła :x. W sumie sam już nie wiem, czasem jest ok czasem trzeba kręcić, wkużająca sprawa.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              sas2109, jesli masz problem z odpaleniem na ciepłym silniku to moze byc winien czujnik temperatury silnika lub przekaznikiem pompy paliwa .naj lepiej podłacz kompa .jesli chcesz to podiedz do mnie nie masz daleko to ci to ogarne
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • sas2109
                Drive
                • 2011
                • 80

                #8
                Właśnie problem bardziej dotyczy odpalenia za 2 razem nawet na zimnym silniku. Dziś otrzymałem zamówiony kabel i sam spróbuje odczytać błędy ale dzięki za propozycje

                Komentarz

                • djwyrebas
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 214

                  #9
                  Zamieszczone przez german81
                  sas2109, jesli masz problem z odpaleniem na ciepłym silniku to moze byc winien czujnik temperatury silnika
                  ja nie dawno wymieniałem ten czujnik i powiem, że bez różnicy odpalanie.
                  gazu, bo dogania nas starość!

                  Komentarz

                  • sas2109
                    Drive
                    • 2011
                    • 80

                    #10
                    Dziś sprawdziłem błędy przy użyciu VWtoola i jedyne co sie ukazało to:
                    00525 - Oxygen Sensor (G39) 07-10 - Signal too Low - Intermittent.

                    Co to moze znaczyć? Wujek Google wskazał mi sondę lambda.

                    Komentarz

                    • octaviapro
                      Classic
                      • 2011
                      • 18

                      #11
                      Miałem taki sam problem i to była sonda lambda .

                      Komentarz

                      • Krzych
                        Rider
                        • 2005
                        • 671

                        #12
                        Jeśli sonda jest zużyta to pracuje w niższym zakresie wartości napięcia, komputer do tego dobiera wartości czasu wtrysku (podaje więcej paliwa niż potrzeba) i wtedy przy próbie odpalania "zalewa silnik" nadmiarem paliwa.
                        Dlatego trzeba dać gazu ( więcej powietrza) by odpalił normalnie.

                        Wymiana sondy + wykasowanie wartości adaptacyjnych.
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        Pracuję...