problem z lpg tour 2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adamsan
    Classic
    • 2012
    • 2

    problem z lpg tour 2

    Ja też kocham to co mam i też zżyłem się z moją.
  • leo516
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    problem z lpg tour 2

    w tourze 2 pojawil sie maly problem ,przy zmianie z benzyny na lpg czuc wyrazne szarpniecie, kiedys przejscie bylo plynne. Czy ktos mial podobne problemy ?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A na pierwszy przeglad LPG po 1000 nie trzeba bylo jechac ??

      Ani przebiegu auta, ani instalacji - no wrozka Jadzia wypowie sie co sie zepsulo :lol:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • leo516
        Classic
        • 2011
        • 12

        #4
        instalacja LR przebieg ok 19000 po 15000 przeglad auta i instalacji ktory nic nie wykazal

        Komentarz

        • obrus
          Elegance
          • 2011
          • 783
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Kup kabelek i jeżeli tylko to jest problemem, to zmień sobie przełączenie na gaz przy zmniejszaniu obrotów.

          Komentarz

          • patrykL
            Rider
            • 2009
            • 588

            #6
            a nie pojawilo sie to po przegladzie?

            Komentarz

            • michal10381
              Drive
              • 2011
              • 69
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              podaj więcej detali.
              za każdym razem czy tylko "poranne"

              Komentarz

              • artur135
                Drive
                • 2011
                • 56

                #8
                Mam podobna sytuację, pierwsze przełączanie w ciągu dnia. Silnik nie rozgrzany, nie jest to moment gwałtownego przyśpieszenia. Instalacja LR, przebieg 8000 km. Jeśli silnik jest rozgrzany szarpnięcia nie ma. Jednak wcześniej nie było szarpania wogóle.

                Komentarz

                • TwoB
                  L&K
                  • 2011
                  • 1086
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Ja też mam podobnie od jakichś 2000km - pierwsze, poranne przełączenie jest z szarpnięciem, później już jest niezauważalnie. Wcześniej było płynnie...
                  SATYNOWA O2 Tour
                  Z pozdrowieniami
                  Bartek

                  Komentarz

                  • wolfmk
                    Drive
                    • 2011
                    • 67

                    #10
                    U mnie jest raz tak, raz tak - w tym tygodniu jeszcze mi nie szarpnęło, ale w zeszłym zdarzyło się to ze dwa razy. Było to zawsze z samego rana (auto garażowane) więc może chodzi tu o temperaturę zewnętrzną ? :roll:

                    Komentarz

                    • leo516
                      Classic
                      • 2011
                      • 12

                      #11
                      Dzieki za odpowiedzi panowie ,zastanawialem sie czy to objaw awarii czy moze bardziej powszechna przypadlosc i teraz juz wiem

                      Komentarz

                      • Gaber
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 201

                        #12
                        Witam.
                        W mojej Octavii również występuje ten problem. Po ostygnięciu podczas przyśpieszania w momencie przełączania na gaz jest delikatne szarpnięcie.Problem ten występuje od samego początku.
                        W praktyce robię tak,że jak auto osiągnie 50-52 stopnie temp.puszczam pedał gazu. Po przełączeniu na gaz zaczynam dalej przyśpieszać.
                        Dzisiaj odwiedziłem pobliskie ASO. Zgłośiłem problem z propzycją odchaczenia w ustawieniach sterownika możliwości przełączania instalacji podczas schodzenia z obrotów. Wgrano mi najnowsze oprogramowanie do Landi Renzo. Co do innych ustawień kierownik servisu stwierdził że puki jest gwarancja mają wytyczne i nie mogą zmieniać parametrów sterownika czyli przełączanie zawsze musi być przy 52 stopni temp. i podczas przyśpieszania.
                        Wizyta w servisie i wgrane oprogramowanie NIC NIE DAŁO.

                        Komentarz

                        • Northeusz
                          RS
                          • 2010
                          • 1677
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Gaber
                          Witam.
                          W mojej Octavii również występuje ten problem. Po ostygnięciu podczas przyśpieszania w momencie przełączania na gaz jest delikatne szarpnięcie.Problem ten występuje od samego początku.
                          W praktyce robię tak,że jak auto osiągnie 50-52 stopnie temp.puszczam pedał gazu. Po przełączeniu na gaz zaczynam dalej przyśpieszać.
                          Dzisiaj odwiedziłem pobliskie ASO. Zgłośiłem problem z propzycją odchaczenia w ustawieniach sterownika możliwości przełączania instalacji podczas schodzenia z obrotów. Wgrano mi najnowsze oprogramowanie do Landi Renzo. Co do innych ustawień kierownik servisu stwierdził że puki jest gwarancja mają wytyczne i nie mogą zmieniać parametrów sterownika czyli przełączanie zawsze musi być przy 52 stopni temp. i podczas przyśpieszania.
                          Wizyta w servisie i wgrane oprogramowanie NIC NIE DAŁO.
                          Nie chcę Cię namawiać do dróg alternatywnych :diabelski_usmiech , ale nie możesz podjechać do jakiegoś serwisu Landi, albo tam, gdzie Landi robią na odhaczenie tego przełączania? Nic więcej zmieniać nie muszą, żadnych korekt czasów czy zmian szczegółów pracy wtrysków. Jedna opcja łatwa do przełączenia ponownie w razie potrzeby . Nikt o gwarancję nie będzie pytał, a jednego "checka" to nie problem przestawić.
                          Pozdrawiam
                          Northeusz

                          Komentarz

                          • leo516
                            Classic
                            • 2011
                            • 12

                            #14
                            U mnie ten problem pojawil sie podczas tegorocznych mrozow, auto stalo na dworze myslalem ze to wina temperatury a teraz jest roznie raz szarpie raz nie z tym ze z rana prawie zawsze.

                            Komentarz

                            Pracuję...