Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Inne] Slaba gora... (obrotow), dolek w mocy (nie notlauf)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Inne] Slaba gora... (obrotow), dolek w mocy (nie notlauf)

    utek, w nowszych -młodszych jedynkach wkładali te uszczelki i nie ma juz tego problemu z obcieraniem listwy o lakier czyli gra warta świeczek, sam mam taką podkładke kupioną lecz jeszcze a właściwie w letnim sezonie nie zdążyłem jej zamontować ponieważ mam do zrobienia zaprawki właśnie pod tą listwą oświetlenia,także pomyśl nad nią a zdecydujesz jak będziesz chciał.ok

    pozdro
    merec

  • #2
    [Inne] Slaba gora... (obrotow), dolek w mocy (nie notlauf)

    Bylem dzisiaj na hamowni sprawdzic co w trawie piszczy i zastanawiam sie z czego wynika dolek w gorze zakresu predkosci obrotowej silnika. Widac to tez na wykresie, ktory byl robiony 3 lata temu po programie. Moc na kolach powyzej 3600obr/min maleje.
    Wykres 3 lata temu na LPS3000

    124,5KM (4190obr/min)/288Nm(2225obr/min)
    program+216tki

    Wykres z dzisiaj na Bosch FLA203 (zamiast wydruku dostalem dane, ktore mozna zaimportowac do np. excela)

    ]"]Not Found ]"]Not Found
    130,15KM(3218obr/min)/350Nm(2122obr/min)...
    Wzgledem poprzedniego setupu zmienilo sie: kolektor ssacy z AJM, brak EGR, brak przeplywomierza, nowe sprzeglo 1Z bo stare poddalo sie w krotce po programie, lany olej 5W40 Motula

    Logi niezmienne od 3 lat. Link
    Silnik to stary klekot 1Z (90KM)
    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

    Komentarz


    • #3
      gdzie hamowales auto, ze nie dali Ci wydruku? Wydaje mi sie, ze ten co hamowal auto powiniene wiedziec co i jak dlaczego sie tak dzieje. Troche pofalowany ten wykres..

      Komentarz


      • #4
        Hamownia jest uczelniania stad ekonomiczniej bez papieru Pofalowany jest bo czestotliwosc probkowania obr nie jest rownomierna (czasem co 10obr czasem co 20-30), a wybierajac mniejsza skale wszystko da sie wygladzic tylko beda ostre peaki.
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz


        • #5
          bradley, a masz moze jeszcze logi z bloku 4 bo moze cos sie dzieje z wysterowaniem kata dlatego góra jest słaba . a jak wyglada temperatura w dolocie
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            W dolocie pewnie cieplo:P Najwiecej ile mialem (podczas logowania) to okolice 60C ale wtedy to sam czulem, ze ostro puchl. Rozumiem spadek mocy z tego powodu ale silnik byl ledwo co rozgrzany do temp. roboczej pyrkajac na wolnych obrotach, dolot nie mial czasu sie zagrzac. Blok 4 zloguje dopiero w nastepnym tygodniu jak bede mial mozliwosc.
            Ten dolek czuc dosc dobrze jak przyspiesza sie na 2 biegu. Idzie, idzie, i w okolicach 3600 czuc takie jakby zdlawienie i idzie dalej ale juz nie tak.
            Rozumiem, ze cudow nie nalezy wymagac bo to w koncu malutkie turbo na WG i seryjny IC ale moc maksymalna powinien osiagac przy koncu zakresu predkosci obrotowej, a nie w jej srodku...
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz


            • #7
              jak bedziesz robił logi z bloku 4 zrób przy okazi blok 7
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                bradley, ledwo co rozgrzany ? I tak robisz logi (temperatura oleju 11C) ? Zrób sobie sam logi dynamiczne gdzieś w terenie bo na uczelni pewnie nie macie wentylatora z przodu na ICka. ICek był czyszczony kiedyś? Kolektor ssący jest czysty? Przy wysokich obrotach silnik nie ma oddechu przy zawalonym dolocie. Co z tego, że będziesz miał doładowanie odpowiednie skoro przekrój kolektora może wynosić 3/5 tego co powinno być.
                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez lukas_jg
                  bradley, ledwo co rozgrzany ? I tak robisz logi (temperatura oleju 11C) ?
                  Ledwo co rozgrzany do temp. roboczej czyli woda 90C, olej >70C. (mial kolo 80). Nie jestem rzeznikiem, ktory katuje zimny silnik
                  Pomiar na rolkach jest tak krotki, ze watpie zeby nadmuch mial tutaj duzy wplyw. Kolektor czysciutki.
                  Za tydzien zrobie logi i powroce do tematu.

                  [ Dodano: Sob 21 Kwi, 12 17:26 ]
                  Dzisiejsze logi chronologicznie:
                  004+007 4 bieg do konca
                  Link
                  Link
                  000 4 bieg i pozniej 5
                  Link
                  001+004+011 4 bieg i pozniej 5
                  Link
                  001+004+007 3 bieg i 4 pod gorke
                  Link
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz


                  • #10
                    Tak sie zastanawiam... nie widzę softu ale ....czemy dolane jest bokiem, a nie mapą paliwa ?
                    Był w tym jakis zamysl ?

                    Logi nie wygladają zle. Pompa się wyrabia.
                    Chyba ze nie daje rady juz mechanicznie.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X