Zamieszczone przez Biszczu
[O1] szarpanie podczas przyspieszania
Zwiń
X
-
[O1] szarpanie podczas przyspieszania
Witam wszystkich,
wracam z moim problemem po raz drugi kiedys juz prosilem o jakas pomoc w tym temacie.
Objawy mianowicie tak jak w temacie podczas wolnego przyspieszania dławi sie i wydaje dziwny dziek typu jak syczenie ja ten dzwięk porównuje do sportowego zaworu upustowego turbiny. Podkreśle ze turbo jest nowe, węże od intercoolera są wporządku no i wymieniłem wczoraj pompe vacum i myślałem że to pomoże niestety rozczarowałem się żadnych zmian.Podpinałem sie w ASO skody do VASA i n75 chodzi normalnie moje pomysly sie wyczerpaly co to moze byc za usterka a wiec zwracam sie z prośbą do was o pomoc.Dla sprostowania O1 1.9 TDI 110 ps ASV148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING
-
-
Sprawdź czy wężyki podciśnienia masz ok. Ja miałem podobnie przy zagiętym podciśnieniu na gruszce sterującej pracą turbiny.
Pewnie chodzi Ci o pulsującą utratę mocy ?
Odstępy między szarpaniami są podobne?
Znikają przy przekroczeniu magicznej bariery 1800-2000 obrotów ?Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Może być jak pisze lukas. Ale jeśli słyszysz syczenie jak z zaworu spustowego to raczej gdzieś powietrze faktycznie ucieka (spada w tym czasie ciśnienie doładowania) i masz szarpanie. Może sam IC się rozszczelnia? Posprawdzaj jeszcze dokładnie, bo może węże są ok, ale gdzieś łączenia się obluzowały?POTRZEBNA NOWA, ORYGINALNA TURBOSPRĘŻARKA DO AUTA Grupy VW (Audi Skoda Seat) i innych?
Zapraszam WEJDŹ i SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ
Komentarz
-
-
Tylko pytanie czy zatykasz go wtedy jak go zdejmiesz? Bo jak nie to szlag trafia wszystkie podciśnienia (przewody są połączone) przez to np. nie masz ciśnienia na gruszce turbiny - brak sterowania kątem geometrii łopatek turbiny. Jak go ściągniesz to zatkaj go czymś lub zaciśnij.
Sam dzisiaj u siebie ściągnę ten wężyk i zobaczę jakie odgłosy będą wydawaneMam pewną teorię co do wersji ASV i muszę ją sprawdzić
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Jak nie wywala Ci błędów to odpinajBędziesz miał to samo co ludzie z zaślepionym EGRem. Nie bedzie Ci syfiło kolektora i klapy gaszącej. Jedyne co to zabezpiecz końcówki (tą metalową z której ściągasz wężyk i końcówkę wężyka.) Najlepiej wkręć w wężyk śrubę.
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Powinienes wykonac logi dynamiczne normalnie.
A pozniej mozna wykonac logi z odpietym podcisnieniem od EGR.
Z opisu wynika ze problem lezy w zespole klapa gasząca/EGR.
Diagnostyka VAGiem rozjasniłaby sprawe. :wink:Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukas_jgZrobiłem to samo u siebie. Odpiąłem podciśnienie od zaworu EGR i silnik chodzi teraz bardziej gładkobo mój EGR to już trochę wysłużony. A jak pozostałe odczucia w czasie jazdy i przy gaszeniu?
POTRZEBNA NOWA, ORYGINALNA TURBOSPRĘŻARKA DO AUTA Grupy VW (Audi Skoda Seat) i innych?
Zapraszam WEJDŹ i SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ
Komentarz
-
Komentarz