BroHen, Tak jak piszesz, po co sie głowić nad jakąś płukanką? Czy wypłuczesz silnik czy nie to nie widzę powodu aby się martwić że olej bedzie miał gorsze parametry przy przebiegu 15kkm od takiego co bedzie po płukance. :wink:
Problem z płynem chłodniczym
Zwiń
X
-
Problem z płynem chłodniczym
Cześć
Mam problem z płynem chłodniczym,gdy jeżdże po mieście stan jest ok,a kiedy jade w trase i czeszka dostaje po garach to ubywa mi płyn chłodniczy.Dowiedziałem sie że to mogą być mikroskopijne nieszczelności na głowicy.Słyszałem że jest jkiś amerykański środek,który uszczelnia takie nieszczelności
Proszę o informację jaki to środek i gdzie go moge dostać
Wiem że taki problem miał użytkownik o nicku PIRAMIDA :?:
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroKlucha1212, nie wiem czy Piramida cos zalewał ale ja znam dwa :
* Blue Devil Head Gasket Sealant
* Pro-Line Kuchler Reiniger
[ Dodano: Wto 17 Kwi, 12 21:18 ]
Zamieszczone przez kabanosKlucha1212, a ja znam trzeci: uszczelka pod głowicą powiedziała papa i trzeba wymienić. Ile ubywa płynu po trasie?
Na 1000km Jakieś 50-70mililitrów
Skoda ma dopiero 3 lata,czy to możliwe?
Cześć
Pytanko ile płynu chłodniczego wchodzi do układy???Skoda Oktawia 2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosKlucha1212, a ja znam trzeci: uszczelka pod głowicą powiedziała papa i trzeba wymienić. Ile ubywa płynu po trasie?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Klucha1212Zamieszczone przez misiek^wroKlucha1212, nie wiem czy Piramida cos zalewał ale ja znam dwa :
* Blue Devil Head Gasket Sealant
* Pro-Line Kuchler Reiniger
[ Dodano: Wto 17 Kwi, 12 21:18 ]
Zamieszczone przez kabanosKlucha1212, a ja znam trzeci: uszczelka pod głowicą powiedziała papa i trzeba wymienić. Ile ubywa płynu po trasie?
Na 1000km Jakieś 50-70mililitrów
Skoda ma dopiero 3 lata,czy to możliwe
Komentarz
-
-
Ja mam podobnie i niestety w 99% podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Co więcej ostatnio zauważyłem krople płynu pod skrzynią biegów gdy zaglądałem pod samochód.
Sprawdź czy mocno syczy ci ze zbiorniczka na rozgrzanym silniku gdy odkręcasz korek. Jeśli będzie to mocne syknięcie to dużo prawdopodobieństwo, że to uszczelka.
DGW kiedyś podawał mi test na to, ale nie pamiętam jak to było. :?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
To że po odkręceniu korka słychać syknięcie to normalny objaw. Sprawdź twardość węży od układu chłodzącego po trasie czy dłuższej jećdzie - Uwaga będą gorące - jeżeli są twarde to spaliny przedostają się do układu chłodzącego i po przekroczeniu ciśnienia zaworek bezpieczeństwa w zbiorniczku upuszcza ciśnienie razem z płynem.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Czy jak poleci uszczelka pod głowicą to wtedy nie powinno byc jakiegoś brudu w zbiorniku wyrównawczym, płyn nie powinien ciemnieć ?
mnie tez lekko ubywa płynu chłodniczego ale wszystko jest suche, płyn chłodniczy czysty, oleju "nie przybywa", pod korkiem oleju masła nie ma, auto jeździ normalnie.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondzioCzy jak poleci uszczelka pod głowicą to wtedy nie powinno byc jakiegoś brudu w zbiorniku wyrównawczym, płyn nie powinien ciemnieć ?
mnie tez lekko ubywa płynu chłodniczego ale wszystko jest suche, płyn chłodniczy czysty, oleju "nie przybywa", pod korkiem oleju masła nie ma, auto jeździ normalnie.
zdaję się, że mówisz o objawach bliższych agoniisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
jamesbondzio jak widzę jeździsz na benzynce, także możesz z w miarę wiarygodnym wynikiem zrobić test zawartości spalia w płynie chłodniczym, trzeba znaleźć warsztat, które takie testy wykonuje i się tam udać. Jeżeli spaliny zostaną wykryte w płynie sprawa jest jasna.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez K_PopielTo że po odkręceniu korka słychać syknięcie to normalny objaw.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciejrutkowskiwszystko jasne tylko ja mam do domu do przejechania 1200km a tu na miejscu to mogę ze złomować najwyżej auto przy cenach jakie są w szwajcarji to nową skode kupie w kraju :wink: Może wlać jakiś uszczelniacz na czas podróży?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Tak jak napisał kolega szkoda, w bagażniku zapas płynu chłodniczego i spokojnie dojedziesz, nie piłuj go jednak za mocno bo im bardziej ciśniesz tym ciśnienie spalin będzie większe i szybciej płyn będzie wywalało.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Witam. Octavia Combi 1,8 TSI rocznik 2011, sprzedaż styczeń 2012. Cały czas mam problem z pobieraniem płyny chłodniczego na trasie. Faktycznie jak dostanie po garach, to p 1000 km mam pewne że muszę dolać. Ponieważ auto jest na gwarancji dzwoniłem do serwisu a Ci mi kazali przyjechać na diagnostykę. Samochód ma przejechane raptem ok. 10 tyś. Pierwszy objaw pojawił się po 2 tyś km. Pan na serwisie kazał dokupić płyn o heja. Jak na razie dolewam, jednak problem nie znika. Po serwisie 08.05.2012 dam więcej informacji.
[ Dodano: Wto 08 Maj, 12 18:02 ]
Witam. Dzisiaj byłem na serwisie. W pierwszej wersji dowiedziałem się ze standardem jest pobór płynu chłodzącego przez mój silnik na poziomie nawet do 0,5 l/5 tyś km. Jednak po konsultacjach ze Skodą, mój wynik czyli 1,5 litra płynu na 10 tyś okazał się być pozanormowy. Po solidnym przeglądnięciu okazało się że jest uszkodzony przewód doprowadzający do pompy wody oraz prawdopodobnie również pompa. Samochód został na serwisie, przewidywany czas otrzymania samochododu z powrotem to 7 dni, gdyż tyle czasu trzeba czekać na przewód z Wolfsburga.
[ Dodano: Wto 08 Maj, 12 18:03 ]
Zamieszczone przez tyHERWitam. Octavia Combi 1,8 TSI rocznik 2011, sprzedaż styczeń 2012. Cały czas mam problem z pobieraniem płyny chłodniczego na trasie. Faktycznie jak dostanie po garach, to p 1000 km mam pewne że muszę dolać. Ponieważ auto jest na gwarancji dzwoniłem do serwisu a Ci mi kazali przyjechać na diagnostykę. Samochód ma przejechane raptem ok. 10 tyś. Pierwszy objaw pojawił się po 2 tyś km. Pan na serwisie kazał dokupić płyn o heja. Jak na razie dolewam, jednak problem nie znika. Po serwisie 08.05.2012 dam więcej informacji.
[ Dodano: Wto 08 Maj, 12 18:02 ]
Witam. Dzisiaj byłem na serwisie. W pierwszej wersji dowiedziałem się ze standardem jest pobór płynu chłodzącego przez mój silnik na poziomie nawet do 0,5 l/5 tyś km. Jednak po konsultacjach ze Skodą, mój wynik czyli 1,5 litra płynu na 10 tyś okazał się być pozanormowy. Po solidnym przeglądnięciu okazało się że jest uszkodzony przewód doprowadzający do pompy wody oraz prawdopodobnie również pompa. Samochód został na serwisie, przewidywany czas otrzymania samochododu z powrotem to 7 dni, gdyż tyle czasu trzeba czekać na przewód z Wolfsburga.tyHER
Komentarz
-
Komentarz