[O2] Czujnik temperatury G62

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nero2385
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O2] Czujnik temperatury G62

    Kolego, polecam Wille Kris. Nocowaliśmy tam ok. 3 miesięcy temu przed sezonem i płaciliśmy po 35zł. W sezonie pewnie będzie więcej, ale można negocjować Warunki bardzo dobre, aneks kuchenny jest ponieważ kolacje robiliśmy sobie samemu. Możliwość zamówienia, śniadań, obiadów i kolacji wykonanych przez panią.

    Willa Kris - Górski relaks dostępny od ręki ⭐ Skorzystaj - dostępne terminy i natychmiastowe potwierdzenie ⭐ Rezerwuj online!


    Adres z mojej wizytówki:
    Bożena i Krzysztof Motyka
    ul. Nadbrzeżna 11a
    33-380 Krynica Zdrój

    tel. 696 421 891
    e-mail: [email protected]

    [ Dodano: Sro 16 Sty, 13 21:20 ]
    Jak widać na stronie, opinie same pozytwyne. Domek blisko Biedronki, koscioła i przystanku. Tyle co mogę powiedzieć o tym miejscu.
  • Robson 16
    Classic
    • 2012
    • 28
    • Octavia III (5E3)
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    #2
    [O2] Czujnik temperatury G62

    Witam wszystkich.Borykam się ostatnio z problemem ciągłej pracy wentylatorów oraz temperaturą na desce rozdzielczej a mianowicie raz pokazuje 90 a zaraz opada.Do tej pory wymieniłem termostat i czujnik temp. silnika i dalej to samo.VCDS wyrzuca błąd 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
    P0118 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 74.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 11.78 V
    Bin. Bits: 00000100
    Temperature: 10.8°C
    Temperature: 10.8°C

    W blokach pomiarowych silnika czujnik G62 wskazuje prawidłowo zaś w blokach licznika -50.
    Dzięki z góry za jakąkolwiek pomoc.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Albo ten czujnik co zakupiles jest felerny albo jest gdzies zwarcie/przerwa na wiązce.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • Robson 16
        Classic
        • 2012
        • 28
        • Octavia III (5E3)
        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

        #4
        czujniki podmieniałem chyba ze trzy i nic.Sprawdziłem napięcie multimetrem na kostce czujnika i było ok 2.5V a powinno być 5V.Myślę nad wymianą wentylatora tego ze sterownikiem może on jest przyczyną.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Nie sądze. Nie powodowałby błędu 16502.
          Jaki kolor ma ten czujnik co zakupiłes ?
          I gdzie go kupiłes ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Robson 16
            Classic
            • 2012
            • 28
            • Octavia III (5E3)
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Jest to szary Aso.W blokach silnika temp.jest wskazywana prawidłowo i to mnie zastanawia.Maże połączenie komputera z licznikiem.Nawiązując do pracy wentylatorów miałem kiedyś problem w Touranie gdzie przetarty był kabel od czujnika temp.paliwa i wentylatory też się włączały.

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Hmmm... nie powinien byc zielony ?

              Bardziej mi to pasuje na przetarcie gdzies na wiązce...

              Powodzenia
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Do O2 na dwa piny jest szary oryg. Do O1 zielony na 4piny
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • Robson 16
                  Classic
                  • 2012
                  • 28
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #9
                  Mam pytanie do znawców skąd wskaźnik temp.w liczniku bierze sygnał z ECU czy z tego drugiego czujnika przy chłodnicy.

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Zamieszczone przez alxxx
                    Do O2 na dwa piny jest szary oryg. Do O1 zielony na 4piny
                    Dzieki... czlowiek codziennie się czegoś uczy.


                    Zegary biorą sygnał z tego samego czujnika... bo to jest taki czujnik ktory ma dwie sekcje G2/G62 - jedna sekcja daje temp do ECU, a druga na zegary.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      Do O1 sie zgodzę, że z tego samego bo ma dwa obwody i podaje bezpośrednio do ECU i na blat. w O2 nie jest to bezpośrednio zobacz na schemat
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • Robson 16
                        Classic
                        • 2012
                        • 28
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #12
                        Ma ktoś takowy schemat bardzo bym prosił.

                        [ Dodano: Sob 05 Maj, 12 21:32 ]
                        No i problem czujnika G62 został rozwiązany.Jak kolega przemik podpowiadał uszkodzone(przetarte) okablowanie pomiędzy czujnikiem a ecu.Sprawcą tej usterki okazał się plastikowy karbowany peszel ochraniający wiązkę a dokładnie ostre ranty w miejscu przecięcie wzdłużnego peszla.Posiadaczom O2 polecam zwrócić na to uwagę bo Skoda pożałowała taśmy a wiązka w peszlu leży luźno i od drgań się przeciera.Wszystko dodatkowo zaizolowałem i jest ok.Dziękuję wszystkim za okazałą pomoc.

                        Komentarz

                        Pracuję...