[O1] Po wymianie nagrzewnicy c.d......

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Po wymianie nagrzewnicy c.d......

    a co panowie myślicie o tym:
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Po wymianie nagrzewnicy c.d......

    No i wróciłem.!!!
    Na początku było to

    wymiana nagrzewnicy
    Miną miesiąc a wskazówka termostatu martwa nie zależne od tego ile kilometrów przebywam i jak jeżdżę.
    Przez tydz po wymianie nagrzewnicy jeszcze jakoś ta strzałka pokazywała temp a potem nagle pięknego poranka odpalam auto jadę jadę jadę a wskazówka na zerze.
    Czy to prawidłowe ciśnienie uszkodziło termostat.
    bylem dziś u elektryka i twierdzi ze termostat ok ze może to czujnik lub elektryka
    Miernikiem sprawdzał opór na pinach i na jednym z czterech było wskazanie
    Panowie ratujcie.?
    Co znowu.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Sorki że się czepiam ale nie ma czegoś takiego jak "wskazówka termostatu" A teraz na poważnie, wskaźnik powinien pokazywać po jakimś czasie jakąkolwiek temperaturę, mniejszą lub większą ale zawsze. Dobrze by było podłączyć Vag'a i zobaczyć czy w blokach pomiarowych silnika czy zegarów pokazywana jest temperatura płynu chłodzącego, może być tak iż licznik zwyczajnie poda, i wskaźnik mimo iż dostaje sygnał ani drgnie, przyczyna > zimne luty co jest częstym przypadkiem.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • fidodido
        Rider
        • 2010
        • 440

        #4
        no wskazówka temp. jest martwa i ani śmie się podnieść. sugerujesz najpierw komp podłączyć i jakiś fachowiec by się temu przyjrzał.?
        Jeśli chodzi o VAG to jestem amator
        A ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, pomysły.?
        Auto: Skoda Octavia I
        Kolor: Srebrny
        Pojemność: 1,8T 20V
        Moc: 150KM
        Typ silnika: AGU
        Gaz: STAG-4

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Nie ma kogoś z Twoich okolic kto mógłby Ci podłączyć kompa ?
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            Podłącz kompa i zrób test elementów tablicy to zobaczysz czy z blatem wszystko ok. Ale ja bym podejrzewał raczej czujnik temp, jeżeli to on - będzie błąd zapisany. Wymieniałeś już czujnik kiedyś? wskazówka wcześniej opadała czasem do 0?
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • fidodido
              Rider
              • 2010
              • 440

              #7
              Ok po weekendzie auto zostanie podłączone do kompa, co konkretnie sprawdzić czego szukać.?
              Czujnik temperatury od momentu zakupu auta czyli 2 lata nie był wymieniany, wskazówka nigdy nie opadała do zera. Wg. ciebie to są objawy uszkodzonego czujnika temperatury.?
              Auto: Skoda Octavia I
              Kolor: Srebrny
              Pojemność: 1,8T 20V
              Moc: 150KM
              Typ silnika: AGU
              Gaz: STAG-4

              Komentarz

              • wojtass
                Rider
                • 2007
                • 473

                #8
                moze faktycznie masz walniety licznik A tak na marginesie ile zaplaciles za wymaine nagzrewnicy jesli mozna ?

                Komentarz

                • fidodido
                  Rider
                  • 2010
                  • 440

                  #9
                  400 zł czas wymiany 1 dzień,tylko poproś przed wymiana by nowa nagrzewnice umyli jakimś detergentem bo u mnie gdy grzeje czuć zapach tego oleju zabezpieczającego nagrzewnice, fakt faktem coraz mniej czuć ale zawsze to dyskomfort

                  Dodatkowo od 2 dni auto jak dłużej postoi to po odpaleniu pyrka chwilkę i gaśnie, po 2 odpaleniu czasem pyrka na b niskich obrotach a czasem normalnie pracuje. po przegazowaniu problem znika.
                  Auto: Skoda Octavia I
                  Kolor: Srebrny
                  Pojemność: 1,8T 20V
                  Moc: 150KM
                  Typ silnika: AGU
                  Gaz: STAG-4

                  Komentarz

                  • Ths
                    Rider
                    • 2007
                    • 317

                    #10
                    fidodido,
                    ja miałem problem z czujnikiem temperatury objawiało się to tym, że samochód jak był "ciepły" to żeby odpalić trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem. Dodatkowo coś ze wskazaniem miałem temperatury ale już nie pamiętam dokładnie jak się to objawiało.
                    W kwestii kompa to sprawdź błędy u mnie był błąd 00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62). Czujnik kupiłem najpierw na allegro niby oryginał ale było to samo. Ostatecznie skończyło się na oryginale z ASO ok 85 pln.
                    Dysponuje kablem i w Kleosinie na Tarasiuka jestem dostępny Tak więc jakby co możemy się pobawić w diagnostów.
                    Ths

                    Komentarz

                    • fidodido
                      Rider
                      • 2010
                      • 440

                      #11
                      Oto co pokzał VAG:

                      00561 Mixture Adaptation
                      14-10 Adaptation Limit (ADD) Exceeded-Intermittent

                      16500 Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
                      P0116-35-10 ---Intermittent

                      Panowie poproszę o tłumaczenie na język zrozumiały i polski oraz diagnozę i drogę postępowania.
                      Auto: Skoda Octavia I
                      Kolor: Srebrny
                      Pojemność: 1,8T 20V
                      Moc: 150KM
                      Typ silnika: AGU
                      Gaz: STAG-4

                      Komentarz

                      • ahmed799
                        RS
                        • 2009
                        • 6871
                        • Ford

                        #12
                        Zamieszczone przez fidodido
                        16500 Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
                        To jest błąd czujnika temp. płynu chłodzącego.

                        филип
                        Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                        Komentarz

                        • fidodido
                          Rider
                          • 2010
                          • 440

                          #13
                          a drugi błąd.? jakaś diagnoza, bardziej szczegółowa droga postępowania.?
                          Auto: Skoda Octavia I
                          Kolor: Srebrny
                          Pojemność: 1,8T 20V
                          Moc: 150KM
                          Typ silnika: AGU
                          Gaz: STAG-4

                          Komentarz

                          • ahmed799
                            RS
                            • 2009
                            • 6871
                            • Ford

                            #14
                            fidodido, ten drugi to jeżeli dobrze mi się wydaje to jest błąd wtryskiwacza, ale na 100% nie jestem pewien

                            филип
                            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                            Komentarz

                            • alfee
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 2583

                              #15
                              fidodido,
                              błąd 00561 Mixture Adaptation
                              14-10 Adaptation Limit (ADD) Exceeded-Intermittent może być spowodowany przez:

                              1- niewlasciwa praca wtryskiwaczy
                              2- problemy z cisnieniem paliwa
                              3-usterki obwodu zaplonu
                              4- sonda lambda szwankuje
                              5- n80 zawor karnistra evap pozostaje otwarty
                              6-czujnik temperatury
                              7-bledy w przeplywce


                              A co do drugiego, to poczytaj tu:
                              Alfee
                              Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                              Kawasaki ER5 :-)

                              Komentarz

                              • fidodido
                                Rider
                                • 2010
                                • 440

                                #16
                                1.czyli szukanie igły w stogu siana.? a czy jedynka ma związek z dwójką.?
                                2.czyli jak rozumiem wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej załatwi sprawę.?
                                Auto: Skoda Octavia I
                                Kolor: Srebrny
                                Pojemność: 1,8T 20V
                                Moc: 150KM
                                Typ silnika: AGU
                                Gaz: STAG-4

                                Komentarz

                                • alfee
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 2583

                                  #17
                                  Zamieszczone przez fidodido
                                  1.czyli szukanie igły w stogu siana.? a czy jedynka ma związek z dwójką.?
                                  Nie do końca


                                  Zamieszczone przez fidodido
                                  2.czyli jak rozumiem wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej załatwi sprawę.?
                                  Można tak przypuszczać, chociaż nic pewnego. Ale sporo wskazuje, że oba błędy są ze sobą powiązane.
                                  Alfee
                                  Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                                  Kawasaki ER5 :-)

                                  Komentarz

                                  • fidodido
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 440

                                    #18
                                    Ok wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego.
                                    Tu powstaje pytanie na jaki.?
                                    Wiem ze cena kształtuje się od 20 do 150 zł.
                                    Jaki wybrać by nie przepłacić i także nie żałować zakupu.?
                                    Dodatkowo doradźcie jaki kupić łącznik stabilizatora lewy przód.?
                                    Syt jest ta sama.?
                                    Auto: Skoda Octavia I
                                    Kolor: Srebrny
                                    Pojemność: 1,8T 20V
                                    Moc: 150KM
                                    Typ silnika: AGU
                                    Gaz: STAG-4

                                    Komentarz

                                    • alxxx
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1823
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                      #19
                                      Kolego jeżeli chodzi o czujnik temp.. to tylko oryginał i to najlepiej z ASO. Ja się przejechałem na "oryginale" z innej firmy tak jak kilku innych kolegow.. niby w aso był droższy ale śmiga aż miło
                                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                      Komentarz

                                      • fidodido
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 440

                                        #20
                                        Zamieszczone przez alxxx
                                        Kolego jeżeli chodzi o czujnik temp.. to tylko oryginał i to najlepiej z ASO. Ja się przejechałem na "oryginale" z innej firmy tak jak kilku innych kolegow.. niby w aso był droższy ale śmiga aż miło
                                        A cena.? bo w B stoku w Skoda serwis podano mi cenę 123 zl
                                        i co jeśli chodzi o łącznik stabilizatora.
                                        Auto: Skoda Octavia I
                                        Kolor: Srebrny
                                        Pojemność: 1,8T 20V
                                        Moc: 150KM
                                        Typ silnika: AGU
                                        Gaz: STAG-4

                                        Komentarz

                                        • ernestowski
                                          Ambiente
                                          • 2012
                                          • 228

                                          #21
                                          Ja przy weryfikacji cen pomocniczo korzystam z tych stron


                                          bo w realnym ASO czasami przeginali z cenami, a mając świadomość realnej ceny można było troszkę ponegocjować.

                                          Komentarz

                                          • luks
                                            Ambiente
                                            • 2009
                                            • 240

                                            #22
                                            ja kupowalem orygjnał w intercarsie i dopeiro drugi jest sprawny (ok 65pln)
                                            skoda
                                            fuckyeah!

                                            Komentarz

                                            • alxxx
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 1823
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                              #23
                                              ja kupilem w IC za 60pln.. nie dzialal - reklamacja nie uznana. W aso powiedzieli podobną cene jak Tobie cos ponad 120, ale kupilem za 110, i działa pięknie.
                                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                              Komentarz

                                              • fidodido
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 440

                                                #24
                                                a jeszcze mam pyt do mego auta idzie czujnik o numerze katalogowym:
                                                059 919 501A
                                                jaki jest to czujnik z kwadratowa czy okrągłą wtyczką.?
                                                Łącznik stabilizatora lewy przód
                                                1J0 411 315G
                                                Auto: Skoda Octavia I
                                                Kolor: Srebrny
                                                Pojemność: 1,8T 20V
                                                Moc: 150KM
                                                Typ silnika: AGU
                                                Gaz: STAG-4

                                                Komentarz

                                                • ernestowski
                                                  Ambiente
                                                  • 2012
                                                  • 228

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez fidodido
                                                  a jeszcze mam pyt do mego auta idzie czujnik o numerze katalogowym:
                                                  059 919 501A
                                                  jaki jest to czujnik z kwadratowa czy okrągłą wtyczką.?
                                                  Z okrągłą. Koloru zielonego :-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...