a co panowie myślicie o tym:
[O1] Po wymianie nagrzewnicy c.d......
Zwiń
X
-
[O1] Po wymianie nagrzewnicy c.d......
No i wróciłem.!!!
Na początku było to
wymiana nagrzewnicy
Miną miesiąc a wskazówka termostatu martwa nie zależne od tego ile kilometrów przebywam i jak jeżdżę.
Przez tydz po wymianie nagrzewnicy jeszcze jakoś ta strzałka pokazywała temp a potem nagle pięknego poranka odpalam auto jadę jadę jadę a wskazówka na zerze.
Czy to prawidłowe ciśnienie uszkodziło termostat.
bylem dziś u elektryka i twierdzi ze termostat ok ze może to czujnik lub elektryka
Miernikiem sprawdzał opór na pinach i na jednym z czterech było wskazanie
Panowie ratujcie.?
Co znowu.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
Sorki że się czepiam ale nie ma czegoś takiego jak "wskazówka termostatu" A teraz na poważnie, wskaźnik powinien pokazywać po jakimś czasie jakąkolwiek temperaturę, mniejszą lub większą ale zawsze. Dobrze by było podłączyć Vag'a i zobaczyć czy w blokach pomiarowych silnika czy zegarów pokazywana jest temperatura płynu chłodzącego, może być tak iż licznik zwyczajnie poda, i wskaźnik mimo iż dostaje sygnał ani drgnie, przyczyna > zimne luty co jest częstym przypadkiem.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
no wskazówka temp. jest martwa i ani śmie się podnieść. sugerujesz najpierw komp podłączyć i jakiś fachowiec by się temu przyjrzał.?
Jeśli chodzi o VAG to jestem amator
A ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, pomysły.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Podłącz kompa i zrób test elementów tablicy to zobaczysz czy z blatem wszystko ok. Ale ja bym podejrzewał raczej czujnik temp, jeżeli to on - będzie błąd zapisany. Wymieniałeś już czujnik kiedyś? wskazówka wcześniej opadała czasem do 0?VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Ok po weekendzie auto zostanie podłączone do kompa, co konkretnie sprawdzić czego szukać.?
Czujnik temperatury od momentu zakupu auta czyli 2 lata nie był wymieniany, wskazówka nigdy nie opadała do zera. Wg. ciebie to są objawy uszkodzonego czujnika temperatury.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
400 zł czas wymiany 1 dzień,tylko poproś przed wymiana by nowa nagrzewnice umyli jakimś detergentem bo u mnie gdy grzeje czuć zapach tego oleju zabezpieczającego nagrzewnice, fakt faktem coraz mniej czuć ale zawsze to dyskomfort
Dodatkowo od 2 dni auto jak dłużej postoi to po odpaleniu pyrka chwilkę i gaśnie, po 2 odpaleniu czasem pyrka na b niskich obrotach a czasem normalnie pracuje. po przegazowaniu problem znika.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
fidodido,
ja miałem problem z czujnikiem temperatury objawiało się to tym, że samochód jak był "ciepły" to żeby odpalić trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem. Dodatkowo coś ze wskazaniem miałem temperatury ale już nie pamiętam dokładnie jak się to objawiało.
W kwestii kompa to sprawdź błędy u mnie był błąd 00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62). Czujnik kupiłem najpierw na allegro niby oryginał ale było to samo. Ostatecznie skończyło się na oryginale z ASO ok 85 pln.
Dysponuje kablem i w Kleosinie na Tarasiuka jestem dostępny Tak więc jakby co możemy się pobawić w diagnostów.
Ths
Komentarz
-
-
Oto co pokzał VAG:
00561 Mixture Adaptation
14-10 Adaptation Limit (ADD) Exceeded-Intermittent
16500 Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116-35-10 ---Intermittent
Panowie poproszę o tłumaczenie na język zrozumiały i polski oraz diagnozę i drogę postępowania.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
fidodido,
błąd 00561 Mixture Adaptation
14-10 Adaptation Limit (ADD) Exceeded-Intermittent może być spowodowany przez:
1- niewlasciwa praca wtryskiwaczy
2- problemy z cisnieniem paliwa
3-usterki obwodu zaplonu
4- sonda lambda szwankuje
5- n80 zawor karnistra evap pozostaje otwarty
6-czujnik temperatury
7-bledy w przeplywce
A co do drugiego, to poczytaj tu:
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodido1.czyli szukanie igły w stogu siana.? a czy jedynka ma związek z dwójką.?
Zamieszczone przez fidodido2.czyli jak rozumiem wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej załatwi sprawę.?Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Ok wymienię czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Tu powstaje pytanie na jaki.?
Wiem ze cena kształtuje się od 20 do 150 zł.
Jaki wybrać by nie przepłacić i także nie żałować zakupu.?
Dodatkowo doradźcie jaki kupić łącznik stabilizatora lewy przód.?
Syt jest ta sama.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Kolego jeżeli chodzi o czujnik temp.. to tylko oryginał i to najlepiej z ASO. Ja się przejechałem na "oryginale" z innej firmy tak jak kilku innych kolegow.. niby w aso był droższy ale śmiga aż miłoVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alxxxKolego jeżeli chodzi o czujnik temp.. to tylko oryginał i to najlepiej z ASO. Ja się przejechałem na "oryginale" z innej firmy tak jak kilku innych kolegow.. niby w aso był droższy ale śmiga aż miło
i co jeśli chodzi o łącznik stabilizatora.Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
Komentarz