Witam. Dołącze się do tematu. U mnie jest identyczny problem jak u RobSto po takiej samej zamiance ze Stream na Columbusa . Odnośnie przejściówki Fakro to rozumiem ze ma być taka?http://allegro.pl/adapter-antenowy-r...908587773.html
Czy do niej trzeba podpiąć drugą antene? U siebie także nie znalazłem funkcji AF.Ktoś wie gdzie ją znaleść?
I jeszcze jedno pytanie do RobSto. Czy u ciebie wyświetla Kontakty z telefonu na RNS? bo wczesniej mi na MaxiDocie pokazywał a teraz nie ma bo przejął to RNS ale mi nie pokazuje. Pewnie to problem starego bluetootha?
AF znalazłem u ukrytym menu - przytrzymaj setup - AF mam włączone.
Kontakty i połączenia wyświetla u mnie nie tylko na RNSie - mam nowy moduł BT, który nie obsługuje "starych" zegarów.
Zamieszczone przez jago7270
piotrek_gdy, u mnie też wyświetla RNS TRINAX,ciekawe jak jest u innych?
Zróbcie foto co wam wyświetla - nie zaobserwowałem żadnego TRINAXA.
Stałem się posiadaczem Octavii 1,9 TDI BXE i jak zwykle na początku występują problemy, więc może ktoś pomoże. Otóż pojechałem odgrzybić klimę, a tu się okazało, że ciśnienie ma i jest szczelna, ale nie działa. Sprawdzona kompem zero błędów. Wentylatory uruchamiają się jedynie poprzez kompa, jednocześnie można odpalić klawisze Econ i Auto, co wg instrukcji się wyklucza. Fachowiec który ją oglądał mówi, że to dziwne i z takim czymś się nie spotkał, Twierdzi, że chyba sprężarka padła, ale musi rozebrać auto. Nie wiem czy mu pozwolić. Miał ktoś taki problem albo może poleci dobrego fachowca w rejonie Białegostoku.
Drugi problem to za ile można kupić kompletne sprzęgło z dwumasą do tego auta. Ten sam fachowiec oferuje za 2800 twierdząc że tansze to raczej podróbki. W sumie liczyłem że komplet do 1700 kupie a tu ponad tysiąc drożej. Serwis oferuje za 3000. Komu wierzyć, żeby nie wpaść w chińska podróbkę? Może ktos poleci pewny sklep?
hmm econ wg. instrukcji to grzanie i wietrzenie, auto to chłodzenie, po właczeniu econ wyłączone jest chłodzenie wiec jak mogą sie obie kontrolki palic?
to niezła ta instrukcja :lol:
auto to nie chłodzenie tylko automatyczny tryb działania
czyli climatronic sam dobiera temp, siłę i nawiew gdzie ma lecieć
domyślnie działa bez econ czyli potrafi chłodzić powietrze
econ to działanie climatronica bez chłodzenia
w połączeniu obu przycisków, układ sam wie gdzie ma i jak wiać ale nie będzie potrafił wiać zimnym powietrzem łopatologicznie mówiąc
chyba że na zewnątrz będzie zimno :diabelski_usmiech
pd2012, jak to samo jak nie to samo
bez econ działa klimatyzacja czyli w samochodzie jest chłodno jak są upały, więcej pali paliwa itp
jeśli żaden nie jest włączony to działa klimatyzacja, ale siła i gdzie ma wiać ustawia się manualnie np na nogi i na szyby
temp z jaką ma wiać chyba nie da się ustawić, pomimo manuala sam dobiera temp powietrza z kratek
[ Dodano: Nie 22 Kwi, 12 19:27 ]
po kiego h..ja kupować samochód z climatronic jak nie wie się po co to jest :shock: :?:
pd2012, krótko mówiąc jak econ jest włączone to sprężarka klimy jest wyłączona - po to aby oszczędzać paliwo i sama sprężarkę gdy klima nie jest potrzebna na przykład zimą.
Kolego jeżeli to nie tajemnica to wyjaw, który mechanik w białymstoku jest taki mądry i wymienia tak drogo dwumasy
Co do działania klimy to podjedź: Auto-Klimatyzacja Ogrzewanie Postojowe
ul. Sowińskiego 1
15-346 Białystok
O ile mnie poinformowano to sprzegło da się wycenić dopiero jak się dowiesz co u Ciebie siedzi... Czy LUK czy Sachs. LUK jest tanszy (ok 1,4k), SACHS około 1,7k pln.
Jak jedziesz sprawdzic klime a osoba nie wie co się z nią dzieje to zmień osobę od klimy.
Załącz se tą klimę na 18 stopni, otwórz maskę i sprawdzaj wężyki od klimy - jak nie są zimne to spreżarka nie działa.
O ile mnie poinformowano to sprzegło da się wycenić dopiero jak się dowiesz co u Ciebie siedzi... Czy LUK czy Sachs. LUK jest tanszy (ok 1,4k), SACHS około 1,7k pln
Jeśli chce wymienić samo sprzęgło to musi wiedzieć jakie jest koło dwumasowe. Sachs oferuje sprzęgła zarówno do koła dwumasowego Sachs jak i Luk. Przy wymianie kompletu, tj. sprzęgło docisk i koło dwumasowe, nie musi wiedzieć jakie jest koło dwumasowe, może sobie wybrać dowolny komplet.
"po kiego h..ja kupować samochód z climatronic jak nie wie się po co to jest " :?:
niezłe, na poziomie :twisted:
Kto pyta nie błądzi!!
Swoją drogą bo taki sie trafił :lol:
pyta, dostał odpowiedź jasną, bardzo jasną, a dalej pisze nie wiadomo co
jest instrukcja to czytać całą :idea:
jak nie ma to w internecie wszystko jest legalnie
zimą to se można, na łyżwach pojeździć
poniżej 3 czy tam 2st sprężarka nie działa
ogólnie ustawić ok 19-20st na auto w zależności od zimy czy lata i nie tykać
chyba że econ, ewentualnie na szyby jak leje i tyle
Econ + Auto - nie załącza się sprężarka.
Auto - załącza się sprężarka i sam dobiera gdzie ma wiać.
Nie pali się nic, tylko są kreski od klimy, to sobie wieje z włączoną sprężarką i chłodzi, ustawiasz gdzie ma to robić, odpowiednim przyciskiem/przyciskami.
Poniżej 5C nie załącza się sprężarka, to po co włączać Auto zimą?
Czy LUK czy Sachs. LUK jest tanszy (ok 1,4k), SACHS około 1,7k pln.
Po pierwsze cały zestaw ( w zeszłym roku ) czyli dwumas +sprzęgło (zasada jest taka aby wymieniać kpl) kosztował ok 1650-1950 u kolegów z forum nie będę pisał co i kto bo trzeba samemu ustalić .ale pierwsze słyszę aby LUK był tańszy :shock:
Jeśli masz do wymiany kpl to kupuj to co Ci pasuje bo oryginalnie montowane było to lub to zależy co było akurat w fabryce ,proste. Co do oryginalności tych części to nie jestem pewien ,ale podróbek chyba nie ma
dziwne ja zawsze w wycenie miałem SACHSA tańszego i nie tylko u nas w Polsce ,jeżeli chodzi o jakość to bym się kłócił opinie są podzielone jak dla mnie to tylko nazwa Sachsa jest bardziej rozpoznawalna ,natomiast w Niemczech LUK wygrywa jakością ( w opiniach )
Dziś umówiłem się na ul. Sowinskiego, w czwartek mają zrobić zobaczymy co klimie O2 dolega
A swoją drogą czy pukanie na biegu jałowym , które milknie po wciśnięciu sprzęgła to dwumas, czy raczej docisk. Ponadto podczas jazdy wciskajac pedał mam wrażenie jakby cos ocierało. Kilku mechaników ogladalo i kazdy mówi co innego. Jeden, że jeździć, drugi że dwumas pada i wymienić, inny ze docisk. Auto dotąd nie miało robionego sprzęgła i dwumasu, ma 212 tys. km serwisowane cały czas w Serwisie Skody w Wa-wie, 1000km temu miało robiony wysprzęglik w tymże serwisie. stwierdzili wówczas ze dwumas i sprzęgło są ok.
znalazłem w necie sposób na spr dwumasu: nie wiem na ile poprawny ale spróbowałem i u mnie nic groźnego nie odczułem, a mianowicie przy 40km/h na 4 biegu wciśniecie na maxa gazu. Rzekomo miało trząśc autem.U mnie silnik jakby lekko się męczy, a po chwili nabiera prędkości i jest ok., w sumie normalne zachowanie.
[ Dodano: Pią 27 Kwi, 12 14:54 ]
No i mam diagnozę klimy :cry: 1800zł wycenili. Padła sprężarka , wiec w tej cenie wymiana chłodnicy osuszacza, czyszczenie układu oraz regenerowana sprężarka.
nie, pukanie tylko na wolnych obrotach słychac , natomiast ocieranie jest odczuwalne gdy wciskam pedał sprzegła (stawia zmienny opór) ale dźwieku nie wydaje, dotychczas były takie diagnozy: 1. skrzynia wyrobiona, 2. dwumas, sprzegło, 3. jakieś sprężynki na sprzęgle, 4. docisk, 5. łożysko. \
Komentarz