Kilka dni temu zapaliła się kontrolka ABS,ESP w mojej OIIFL(oczywiście 3miesiące po gwarancji).Po podłączeniu do komputera pokazało usterke lewego tylnego koła,dla pewności czy to czujnik,czy to może problem z instalacją wymontowałem z innej OIIFL taki sam czujnik,błąd zniknął.Mając 100% pewność,że to czujnik kupiłem zamiennik z firmy DELPHI,który nic nie zmienił.Kupiłem następny zamiennik firmy ATE(oryginał też jest firmy ATE,tylko posiada inne numery)i dalej lipa,czy pozostało tylko ASO i kupno oryginalnego skodowskiego czujnika,czy problem leży gdzieś indziej?
przerabiałem to kiedyś tylko ze w O1 czujniki trzeba trosze oszlifować żeby dobrze wszedł w swoje miejsce bo inaczej jest za daleko tej tarczki od abs-u co szczytuje z niego dane.
K...a :evil: Kupiony nowy czujnik w ASO i dalej to samo.Szlag mnie trafi :evil:
[ Dodano: Pią 11 Maj, 12 17:59 ]
Zamieszczone przez przemek88
przerabiałem to kiedyś tylko ze w O1 czujniki trzeba trosze oszlifować żeby dobrze wszedł w swoje miejsce bo inaczej jest za daleko tej tarczki od abs-u co szczytuje z niego dane.
Tzn,ze sam sie wysunął? :?:
[ Dodano: Pią 11 Maj, 12 18:00 ]
Zamieszczone przez marekzu
to zrob inaczej - ten twoj kupiony czujnik daj do tej octy z ktorej miales czujnik na podmiane - jesli tam bedzie swirowanie - winny czujnik
Bede musial tak zrobic,bo juz mnie c..j strzela. :evil:
przemek88 napisał/a:
przerabiałem to kiedyś tylko ze w O1 czujniki trzeba trosze oszlifować żeby dobrze wszedł w swoje miejsce bo inaczej jest za daleko tej tarczki od abs-u co szczytuje z niego dane.
Tzn,ze sam się wysunął? :?:
chodzi o to ze obudowa czujnika jest za gruba o kilka mm i nie wchodzi do końca w swoje miejsce. Dokładnie w tym miejscu:
Oj panowie, panowie. A wystarczylo podjechac do aso i jak by byl kumaty diagnosta naprawil by to w godzine, moze dwie. (Zalezy jak szybki jest i czy pracuje na przerob) proponuje zwalic tarcze z zaciskiem i wyczyscic pierscien impulsowy piasty kola. Jest on jakis taki przyciagajacy opilki, ktore powoduja zaklucenia sygnalow dla czujnika.
Pozdrawiam Marcin.
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
przemek88 napisał/a:
przerabiałem to kiedyś tylko ze w O1 czujniki trzeba trosze oszlifować żeby dobrze wszedł w swoje miejsce bo inaczej jest za daleko tej tarczki od abs-u co szczytuje z niego dane.
Tzn,ze sam się wysunął? :?:
chodzi o to ze obudowa czujnika jest za gruba o kilka mm i nie wchodzi do końca w swoje miejsce. Dokładnie w tym miejscu: Obrazek
Twoja teoria jest troche "naciagana",bo czujnik wchodzi na swoje miejsce tak jak ma byc.
[ Dodano: Sob 12 Maj, 12 15:45 ]
Zamieszczone przez Kicer
Oj panowie, panowie. A wystarczylo podjechac do aso i jak by byl kumaty diagnosta naprawil by to w godzine, moze dwie. (Zalezy jak szybki jest i czy pracuje na przerob)
Nie podjade do ASO bo mam o nich swoje zdanie i tyle.Skoro nie potrafili naprawić zwykłego fotela(3 razy)to szkoda czasu.
[ Dodano: Sob 12 Maj, 12 15:47 ]
Zamieszczone przez Kicer
proponuje zwalic tarcze z zaciskiem i wyczyscic pierscien impulsowy piasty kola. Jest on jakis taki przyciagajacy opilki, ktore powoduja zaklucenia sygnalow dla czujnika. Pozdrawiam Marcin.
Tez to obstawiam po sprawdzeniu czujnika,ze jest dobry.Niestety z braku czasu dzisiaj nie udalo mi sie tego zrobic.Dzieki Kicer za rade
[ Dodano: Sob 12 Maj, 12 15:49 ]
p.s.Moze ktos potrzebuje kupic oryginalny skodowski czujnik ABS w dobrej cenie?
To zmien serwis. Nie ten to inny. Albo po prostu jak ty dla nich tak oni dla ciebie, tylko na swoj sposob... Nie mowie ze trzeba im w d..e wchodzic, ale byc tylko klientem, a nie natretna menda co odbiera fabie juniora albo octavie classic przez 4 godziny jakby odbieral niewiadomo jakiego mercedesa....
Pozdrawiam Marcin.
[ Dodano: Sob 12 Maj, 12 16:21 ] przemek88, bylo to mozliwe w octavii I przy czujnikach z cewka. Teraz jest inna konstrukcja czujnika i kola impulsowego.
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
To zmien serwis. Nie ten to inny. Albo po prostu jak ty dla nich tak oni dla ciebie, tylko na swoj sposob... Nie mowie ze trzeba im w d..e wchodzic, ale byc tylko klientem, a nie natretna menda co odbiera fabie juniora albo octavie classic przez 4 godziny jakby odbieral niewiadomo jakiego mercedesa....
Najblizszy "inny"serwis skody mam od siebie oddalony o 200km,wiec raczej nie wchodzi w w gre.Zreszta nie bede probowal "innych" serwisow,mam doswiadczenie jesli chodzi o 10 roznych marek i 10 roznych serwisow i wszystkim mowie:"Nie,dziekuje".Nie jestem zadowolony z zadnego z nich,tak samo jak z ASO Skody z mojej miejscowosci.ASO to zło.
fan, przerabiałem to , pod maska masz sterownik ABS - ESP luzuje sie tam kabel na pinie, mozesz sobie czojniki wymieniac, a wystarczy przylutowac nowy pin, komputer znajduje sie w podszybiu pod maska nie pamietam czy przy lewym czy prawym rogu.
Rekin Chlebojad, A to ciekawe co mówisz. W Twojej FL'ce coś takiego wystąpiło? Przez niecałe 5 lat pracy spotkałem się z takim typem usterki może z 4 razy. I nie były to octavie II a raczej fabie I octavie I.
Ale jak byście chcieli sprawdzać to to sterownik abs znajduje się przy na grodzi przy prawej podłużnicy.
Pozdrawiam Marcin
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Kicer mial racje.Wystarczylo wyczyscic pierscien impuslowy piasty kola tak jak napisal i juz jest OK.Kicer jestem Tobie winny dobre piwko.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam
Komentarz