dawka paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Metyl
    Classic
    • 2012
    • 7

    dawka paliwa

    Witam forumowiczów!
    Też posiadam omawianą w w/w wątku Octavie 1,4tsi 2009r (nie byłem na żadnym przeglądzie- więc ewentualna partycypacja w kosztach przez SAP nie jest możliwa) z którą na tę porę nie mam żadnych problemów (pewnie dlatego że przebieg niski 17500km i olej zmieniłem przy 4000 i 15000km) i bardzo jestem zadowolony z osiągów i spalania tego silnika ale nie ukrywam że śledzę wątek prawie codziennie

    Tak myślę, może któryś z kolegów planuję lub wymieniał sam ten rozrząd i jest w stanie zrobić tutorial z opisem i fotkami, gdyż ja się mocno zastanawiam że w razie wystąpienia u mnie tej usterki czy nie zabrać się samemu do naprawy. Wykaz części i ich ceny były podawane na forum, jedynie (lub przede wszystkim) potrzebna wiedza osoby która przez to przebrnęła i wie jak to poskładać dobrze w całość. Nie jestem mechanikiem, ale nie mam też dwóch "lewych rąk" i sądzę że gdyby taki poradnik został stworzony wielu z nas by skorzystało z niego. Nawet byłbym chętny do składki na "dobrą flachę" dla osoby, która byłaby w stanie opisać przebieg naprawy.
    Pozdrawiam
  • duszek-44
    Drive
    • 2010
    • 71

    #2
    dawka paliwa

    Witam
    Mam pytanie Czy mógłby ktos sprawdzić ze swojej skodzianki (oczywiśćie z ori ustawionym nastawnikiem) jakie macie dawki paliwa Moja nie dosc ze teraz pali wiecej to komp zaniza rzeczywiste wyniki spalania Kiedys bez problemu w trasie schodziłem na 4,2 a teraz jeżdzac tak samo a moze nawet delikatniej nie zejde ponizej 5,5 Z góry dziekuje za jakąkolwiek pomoc
    Krzysztof
    1.9tdi AFN Seat Alhambra

    Komentarz

    • peb
      Rider
      • 2010
      • 254
      • Roomster (5J)

      #3
      Syn miał podobne objawy w silniku 1,9 sdi w jego octavce. Okazało się że błędne wskazania komputera były spowodowane przepływomierzem. Zamontował 2 i wszystko ok. Jak możesz to pożyć od kogoś przepływkę podepnij i przejedź się kawałek i zobaczysz czy jest różnica.
      Wyprzedaż garażowa
      Różności od książek przez budowlankę po części moto

      https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60

      Większość ofert dla OCP do negocjacji :P

      Komentarz

      • Krzych
        Rider
        • 2005
        • 671

        #4
        Zamieszczone przez peb
        Syn miał podobne objawy w silniku 1,9 sdi w jego octavce. Okazało się że błędne wskazania komputera były spowodowane przepływomierzem
        Przepływomierz w SDI ??

        duszek-44, Co miałeś zmieniane w ostatnim czasie?

        Może zwiększone opory toczenia, blokujące hamulce, geometria kół, opony?
        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
        www.chiptuning.katowice.pl
        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

        Komentarz

        • duszek-44
          Drive
          • 2010
          • 71

          #5
          Przeplywka u mnie jest ok sprawdzalem pod wagiem Chodzi o to ze byl ruszony nastawnik pompy wtryskowej i teraz komp troszke oszukuje a i zarazem wydaje mi sie ze dawka paliwa jest jakas większa obecnie wynosi 4,0 i ponoc miesci sie w widełkach ale codzi mi o orginalną dawke Kurcze ze nie spojzałem jaka była wcześniej
          Krzysztof
          1.9tdi AFN Seat Alhambra

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Ustaw dawke na w granice 3... VAGiem albo trzeba stuknąc w nastawnik.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • duszek-44
              Drive
              • 2010
              • 71

              #7
              Jak dobrze kojarze to dawka w granicy 3.0 bedzie jeszcze większa niz 4.0 to spalanie teoretycznie powinno byc jeszcze wieksze Dobrze myśle? Masz taka dawke stawiona u siebie?
              Krzysztof
              1.9tdi AFN Seat Alhambra

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Tak bedzie wieksza.

                Ale zanim ruszysz cokolwiek... pokaz logi statyczne - 001 i 007 na max nagrzanym silniku.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • duszek-44
                  Drive
                  • 2010
                  • 71

                  #9
                  tylko jast taki problem ze nie mam vaga

                  [ Dodano: Pią 11 Maj, 12 14:08 ]
                  ale spróbuje coś załatwic
                  Krzysztof
                  1.9tdi AFN Seat Alhambra

                  Komentarz

                  • kornat
                    Rider
                    • 2007
                    • 578

                    #10
                    Może ktoś napisać czym można odkręcić (oprócz specjalnego klucza) tą trójkątną śrubę którą trzeba poluzować przy ustawieniu dawki? Niestety VAG nie chce zejść poniżej 5,2mg.

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #11
                      Można naciąć brzeszczotem i odkręcić zwykłym śrubokrętem, następnie wymienić na normalną śrubę na zwykły imbus aby potem nie było problemu
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • kornat
                        Rider
                        • 2007
                        • 578

                        #12
                        Niestety kawałek nadciąłem i dalej już nacina obudowę ale to jest za płytko aby złapał śrubokręt :/

                        Komentarz

                        • K_Popiel
                          Rider
                          • 2010
                          • 608

                          #13
                          No niestety ta obudowa przeszkadza, ja docinałem dremelkiem ale inwestowanie w dremel'ka aby odkręcić jedną śrubę to już lepiej zamówić nasadkę ewentualnie poszukać mechanika, który takową nasadkę posiada zapatrzyć się w śrubę i na miejscu wymienić.
                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                          ------------------------------------------------------

                          Komentarz

                          • kornat
                            Rider
                            • 2007
                            • 578

                            #14
                            A jaki gwint ona ma i jakiej długości?

                            Komentarz

                            • robekcool
                              RS
                              • 2009
                              • 2041
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              nasadka 6kątna, wypiłować 3 boki
                              www.k-mot.pl
                              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                              Autoholowanie.
                              Robert Kulma

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                nabij młoteczkiem nasadke 7 mm
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                Pracuję...