Problem z odpaleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • perna_octavia
    Classic
    • 2012
    • 13

    #26
    W jaki sposób sprawdzić, czy zdjąć wąż?

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #27
      Zdejmij rurę idącą od EGR do IC i będziesz wszystko widzieć.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • perna_octavia
        Classic
        • 2012
        • 13

        #28
        Jest w poziomie czyli pozycji otwartej

        [ Dodano: Pią 18 Maj, 12 10:42 ]
        Wyjełam również wtryski podłączyłam pod pompe. Podczas kręcenia rozrusznikiem końcówki wtrysków suche. Ropa sączy się jedynie przez wężyki przelewowe co byście obstawiali? Nigdy nie widziałam jak wtryski powinny rozpylać, ale czy jest to mocno zauważalne?

        Komentarz

        • szymon@
          Classic
          • 2012
          • 3

          #29
          mam problem z moja skoda. ni chce odpalac, mechanik wymienil filterek bo stwierdzil ze to powod. 3 dni bylo dobrze. pompa ciagnie falszywe powietrze ale jesli omine pompe i podlacze bez tez ciagnie. mechanik wykluczyl pompe. raz na 2-3 dni zalewam filterek od gory i wtedy odpala. nikt nie potrafi mi poradzic. moze wiecie co to
          szymon

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #30
            ja bym jednak bral pod uwage nastawnik
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • szymon@
              Classic
              • 2012
              • 3

              #31
              co to jest nastawnik. jak to dziala
              szymon

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #32
                szymon@, o nastawniku było do koleżanki perna_octavia, a co do Twojego auta to na jakiej podstawie mechanik wykluczył pompe?
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • perna_octavia
                  Classic
                  • 2012
                  • 13

                  #33
                  wyjełam wtryski. Podczas kręcenia wtryski są suche. Czy moze to być wina pompy?

                  [ Dodano: Wto 22 Maj, 12 11:48 ]
                  po wymianie nastawnika silnik odpala ale wchodzi na wysokie obroty.

                  [ Dodano: Wto 22 Maj, 12 11:53 ]
                  i gaśnie. Wyskoczyły 3 błędy:

                  - 18039 p1631
                  - 18040
                  - 17969 p1561

                  Z tłumika wydobywa się gęsty biały dym.

                  Komentarz

                  Pracuję...