Dziś nie, dopiero 19go.
2 problemy ???
Zwiń
X
-
2 problemy ???
witam, po pierwsze: spalanie mam na jalowym biegu 0.5 czasem 0.6 bez klimy ,a mialem 0.4 z włączonymi swiatłami (z klima 0.6), Jak wyłącze swiatla 0.4 chociaz tez 0.5,czasami z klimatyz 0,7 to tyle na temat spalania, a po drugie to denerwuje mnie ostatnio pisk metaliczne ocieranie z lewego jak by kola wydaje mi sie tyl, wystepuje to podczas ruszania przy od 0-30 km potem jak jade szybciej nieslysze juz tego dzwieku, zaglodalem pod kola ale nic niezauwazylem :| hmmmkarol - człowiek który zostal papierzem
-
-
witam, po pierwsze: spalanie mam na jalowym biegu 0.5 czasem 0.6 bez klimy ,a mialem 0.4 z włączonymi swiatłami (z klima 0.6), Jak wyłącze swiatla 0.4 chociaz tez 0.5,czasami z klimatyz 0,7 to tyle na temat spalaniaO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
wlasnie z tym piskiem tez cos mi z hamulcami nie tak bylo bo podczas hamowania zdarzaly sie piski :/ a co do rozrzadu to mam przejechane 50 tysiecy tak myslalem ze moze jakos jesienia wymienie rozrząd, cos tam braciszek mowil ze wtrysk mozliwe ze jakis nawalil hmm ?? jak przestanie padac bede rozkrecal kolo a z tym rozrzadem to sie zastanawiam bo czeka mnie trasa taka 1600 w jedna i druga strone czy przypadkiem cos niepierdyknie ??karol - człowiek który zostal papierzem
Komentarz
-
-
aha no te spalanie jest tak od miesiąca wiec pisze hmm no fakt paliwo to rozne lałem polskie i zagraniczne hehe fakt ale wczesniej tez tak lalem hmm no ale pi razy drzwi w czym rzecz bo juz zaczołem sie martwic :/ ten pisk jest denerwujący, a wiec zaciski do czyszczenia- czy to skomplikowana operacja ?? ktory element z ktorym moze sie tak ocierac ze powoduje metaliczny pisk, czy bedzie widoczny jak okrece kolo na podnosniku ??karol - człowiek który zostal papierzem
Komentarz
-
-
nic trudnego jeśli kiedykolwiek samemu wymieniałeś klocki to się szybko z tym uporasz jeśli nie to trochę dłużej to zejdzie. Generalnie zdejmujesz zacisk, zdejmujesz klocki. Uważaj aby nie zapowietrzyć układu bo wtedy czeka odpowietrzanie. Czyścisz wszystko benzyną ekstrakcyjną. Najważniejsze są 2 prowadnice osłonięte gumkami. Jak będziesz miał oczyszczone to prowadnice smarujesz smarem miedzianym tak jak i tył klocków hamulcowych. Składasz wszystko do kupy i śmigasz
Komentarz
-
Komentarz