za 30k ta Dacia to nie bedzie podstawa.
Przeciez pisalem ze kosztuje (patrz - cennik) 28.900 zl i mozna od tego realnie te 2k urwac. Czyli mamy 26.900 zl - to REWELACYJNA CENA. W tym jest przeciez esp (esc), 4 poduszki (z tego co pamietam) i wspomaganie kiery - trudno wymagac w tej cenie wiecej za samochod, ktory ma gwarancje dluzsza niz VW....
Najtansze Citi bedzie od najtanszego Logana nie tylko drozsze ale i ... GORZEJ WYPOSAZONE (bo nawet nie ma wspomagania)....
Poza tym moim zdaniem sens Logana jest tylko wtedy kiedy skupiamy sie na jego tanszych odmianach - wtedy po prostu cenowo powala, Rapid moze sie schowac do mysiej dziury z cenami wyzszymi srednio (i to po znizkach skody i dealerskich) o 10.000 zl.
Natomiast sorry, ale wydac wiecej na Logana niz te 35k to chyba pomylka... jak ma byc tanie wozidlo to niech bedzie tanie. A jak zaczniemy go doposazac a to w to, a to w tamto, to zaraz nam wyjdzie cena za jaka mozna kupic Fiata Bravo czy Citroena C4 w promocjach (ktore w Citroenie trwaja caly rok hehe), a na pewno te auta sa lepiej zaprojektowane, przyjemniejsze w prowadzeniu i po prostu lepsze... choc moze wcale nie trwalsze :-)
ps. wyczytalem w Motorze dzisiaj, ze Dacia za rok ma wprowadzic konkurenta Citigo i Pandy za 20.000 zl :-)))))) i tez za rok auto klasy sredniej.
Szkoda ze nikt nie chce wprowadzic taniego konkurenta np. VW Sharana czy VW Multivana... np. za ok. 65k z dieslem takie turystyczny pojazd...
ps. info o cenach i wyposazeniu + kilka zdjec
Przeciez pisalem ze kosztuje (patrz - cennik) 28.900 zl i mozna od tego realnie te 2k urwac. Czyli mamy 26.900 zl - to REWELACYJNA CENA. W tym jest przeciez esp (esc), 4 poduszki (z tego co pamietam) i wspomaganie kiery - trudno wymagac w tej cenie wiecej za samochod, ktory ma gwarancje dluzsza niz VW....
Najtansze Citi bedzie od najtanszego Logana nie tylko drozsze ale i ... GORZEJ WYPOSAZONE (bo nawet nie ma wspomagania)....
Poza tym moim zdaniem sens Logana jest tylko wtedy kiedy skupiamy sie na jego tanszych odmianach - wtedy po prostu cenowo powala, Rapid moze sie schowac do mysiej dziury z cenami wyzszymi srednio (i to po znizkach skody i dealerskich) o 10.000 zl.
Natomiast sorry, ale wydac wiecej na Logana niz te 35k to chyba pomylka... jak ma byc tanie wozidlo to niech bedzie tanie. A jak zaczniemy go doposazac a to w to, a to w tamto, to zaraz nam wyjdzie cena za jaka mozna kupic Fiata Bravo czy Citroena C4 w promocjach (ktore w Citroenie trwaja caly rok hehe), a na pewno te auta sa lepiej zaprojektowane, przyjemniejsze w prowadzeniu i po prostu lepsze... choc moze wcale nie trwalsze :-)
ps. wyczytalem w Motorze dzisiaj, ze Dacia za rok ma wprowadzic konkurenta Citigo i Pandy za 20.000 zl :-)))))) i tez za rok auto klasy sredniej.
Szkoda ze nikt nie chce wprowadzic taniego konkurenta np. VW Sharana czy VW Multivana... np. za ok. 65k z dieslem takie turystyczny pojazd...
ps. info o cenach i wyposazeniu + kilka zdjec
Komentarz