Skoda Octavia Elegance 2000 r., 1.9 TDI, 110 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dddqqddd
    Classic
    • 2014
    • 1

    Skoda Octavia Elegance 2000 r., 1.9 TDI, 110 KM

    A jak nie znajdziesz w Słupsku to zapraszam do Sławna. I z tego co wiem to KTS o ile mowimy o tym klepie ogólnymi błędami.
  • coba
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    Skoda Octavia Elegance 2000 r., 1.9 TDI, 110 KM

    A więc tak, nie sprawdzałem tego jeszcze na zimnym silniku, bo zdarzyło się to dziś: Do tej pory świece grzały się tak samo długo na ciepłym jak i na zimnym silniku i autko paliło "na dotyk". Teraz kontrolka od grzania świec zapala się na ok 1 sek i gaśnie i trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem żeby zaskoczył. Raz na czas przy włączaniu zapłonu kontrolka pali się tak długo jak dawniej i wtedy jest OK... Czy ktoś się już z tym spotkał? Jaka może być tego przyczyna? Z góry dzięki za pomoc ...
    coba

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      coba, świece żarowe przestają się podgrzewać,gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 5 stopni i nawet jeśli temperatura jest na minusie na zewnątrz,a silnik jest ciepły to świece i tak nie są podgrzewane.
      Ja miałem podobny objaw i w moim przypadku problemem okazał się rozrusznik,który był trochę przypalony,po regeneracji palił na dotyk :lol:
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Do sprawdzenia:
        - ustawienie statycznego kąta wtrysku
        - czujnik temperatury
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • coba
          Classic
          • 2012
          • 4

          #5
          Do Sebu

          dzięki za zainteresowanie, ale to na 99% nie jest rozrusznik. A świece, przynajmniej w mojej oktavce grzały się zawsze, bez względu na temperaturę i zawsze było ok ..

          Przemek, dzięki za radę, myślę, że i tak trzeba będzie jechać sprawdzić na kompie, choć cały czas mam nadzieję, że jej przejdzie ..
          coba

          Komentarz

          • sebu
            L&K
            • 2008
            • 1304
            • Octavia II (1Z3)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

            #6
            Zamieszczone przez coba
            A świece, przynajmniej w mojej oktavce grzały się zawsze, bez względu na temperaturę
            Dlaczego sądzisz,że świece cały czas były podgrzewane :?:
            Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
            jak pomogłem to daj punkcik
            sprzęgło od G 60

            Komentarz

            • coba
              Classic
              • 2012
              • 4

              #7
              może się mylę, ale dlatego, że dawniej zawsze długo świeciła się kontrolka i tak jak pisałem, czasem świeci się długo i wtedy pali na dotyk zawsze, a gdy pali się się chwilkę to trzeba zdrowo pokręcić żeby zaskoczył. (przy próbach raz po raz) ..
              coba

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                coba, to pozostaje podłączenie pod kompa.
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez przemik
                  Do sprawdzenia:
                  - ustawienie statycznego kąta wtrysku
                  - czujnik temperatury
                  i może jeszcze główny przekaźnik. Najpierw podłącz kompa i się zobaczy co tam siedzi
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • coba
                    Classic
                    • 2012
                    • 4

                    #10
                    Dzięki za zainteresowanie i porady. Podepnę do kompa, ew napiszę jeszcze jak będę wiedział na 100 % co tam nie gra..
                    coba

                    Komentarz

                    Pracuję...