pompa abs czy piasta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • toro2010
    Classic
    • 2013
    • 4

    pompa abs czy piasta

    W takim razie, jeśli geometrie ustawi niezależny warsztat, to co z czujnikiem skrętu koła kierownicy. ASO twierdzi że po każdym ustawieniu powinno się wyzerować czujnik.
  • kuda
    Classic
    • 2011
    • 13

    #2
    pompa abs czy piasta

    Od jakiegoś czasu świeci mi ABS i ESP zakupiłem więc VAG a i dowiedziałem się że jest walnięty czujnik ABS lewe tylne koło - błą G46. Wymieniłem ale problem pozostał. Teraz się zastanawiam co może być dalej walnięte. Dopuszczam możliwość że uszkodziłem piastę przy wymianie czujnika ale przy odczytach z VAGa pojawia się też symbol pompy do ABS. Poniżej wklejam odczyty - może ktoś kto się zna lepiej ode mnie, ( ja jestem początkujący), mógłby mi podpowiedzieć w którą stronę iść.

    1K0907379AC<-VAG numer
    komponent is PROGRAMMABLE
    Program status 01, data status 01
    Coding: 23170
    Part number:0
    Supplier number:790
    System description: ESP FRON
    1/1 0122 Drehzahlfuehler hinten links – G46
    Satus : Sporadic error
    Mechanical error
    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    electronic control unit identification
    1K0907379AC<-VAG numer
    komponent is PROGRAMMABLE
    Program status 01, data status 01
    Coding: 23170
    Part number:0
    Supplier number:790
    System description: ESP FRON
    Hardware number: 1K0907379AC

    electronic control unit extended identification

    part serial number : CTA-00019.02.
    Supplier identification: 700H110
    Production date: 01011105
    Changes from supplier: 79

    Measured value :1
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000
    = = = = = = = = = = == = = = = = = = =
    Measured value :1
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000
    Geschwindigkeit: 0.000000

    W ciągu odczytu pojawia się oznaczenie Hardware number: 1K0907379AC, co odnosi się do pompy ABS i tutaj nie wiem czy podaje ten numer bo części są ze sobą powiązane czy pompa jest uszkodzona.
    Będę wdzięczny za rady

    Komentarz

    • Kicer
      Ambiente
      • 2011
      • 217

      #3
      Zdemontować tarcze i zacisk, wyczyścić koło impulsowe czujnika czujnika tył lewy. I wsio powinno ryrać. O ile kolo impulsowe się nie rozpadlo bo takie rzeczy tez się dzieją.

      Pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz

      • kuda
        Classic
        • 2011
        • 13

        #4
        właśnie przy wymianie czujnika próbowałem trochę tam poczyścić i zauważyłem że wśród brudu było trochę coś jakby kawałków izolacji. Dlatego się zastanawia czy nie uszkodziłem piasty????

        Komentarz

        • Kicer
          Ambiente
          • 2011
          • 217

          #5
          Zdarza sie ze sie on rozsypuje (starosc, przegrzanie) sciagnij jeszcze raz tarcze i zobacz czy powierzchnia gdzie powinien czytac czujnik jest gladka. Jak nie to piasta jest do wymiany. Przy okazji bardzo dokladnie wyczysc, moze jeszcze ona posmiga. Tam wystarczy jeden wiekszy opilek i sie zaczyna wywalanie bledow. Nie pytajcie mnie skad opilki metalu, nie wiem skad. To badziewie jest namagnesowane i sciaga wszystko z ulicy co znajdzie sie w jej poblizu....

          Pozdrawiam MArcin
          Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

          Komentarz

          Pracuję...