W takim razie, jeśli geometrie ustawi niezależny warsztat, to co z czujnikiem skrętu koła kierownicy. ASO twierdzi że po każdym ustawieniu powinno się wyzerować czujnik.
pompa abs czy piasta
Zwiń
X
-
pompa abs czy piasta
Od jakiegoś czasu świeci mi ABS i ESP zakupiłem więc VAG a i dowiedziałem się że jest walnięty czujnik ABS lewe tylne koło - błą G46. Wymieniłem ale problem pozostał. Teraz się zastanawiam co może być dalej walnięte. Dopuszczam możliwość że uszkodziłem piastę przy wymianie czujnika ale przy odczytach z VAGa pojawia się też symbol pompy do ABS. Poniżej wklejam odczyty - może ktoś kto się zna lepiej ode mnie, ( ja jestem początkujący), mógłby mi podpowiedzieć w którą stronę iść.
1K0907379AC<-VAG numer
komponent is PROGRAMMABLE
Program status 01, data status 01
Coding: 23170
Part number:0
Supplier number:790
System description: ESP FRON
1/1 0122 Drehzahlfuehler hinten links – G46
Satus : Sporadic error
Mechanical error
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
electronic control unit identification
1K0907379AC<-VAG numer
komponent is PROGRAMMABLE
Program status 01, data status 01
Coding: 23170
Part number:0
Supplier number:790
System description: ESP FRON
Hardware number: 1K0907379AC
electronic control unit extended identification
part serial number : CTA-00019.02.
Supplier identification: 700H110
Production date: 01011105
Changes from supplier: 79
Measured value :1
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
= = = = = = = = = = == = = = = = = = =
Measured value :1
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
Geschwindigkeit: 0.000000
W ciągu odczytu pojawia się oznaczenie Hardware number: 1K0907379AC, co odnosi się do pompy ABS i tutaj nie wiem czy podaje ten numer bo części są ze sobą powiązane czy pompa jest uszkodzona.
Będę wdzięczny za rady
-
-
Zdarza sie ze sie on rozsypuje (starosc, przegrzanie) sciagnij jeszcze raz tarcze i zobacz czy powierzchnia gdzie powinien czytac czujnik jest gladka. Jak nie to piasta jest do wymiany. Przy okazji bardzo dokladnie wyczysc, moze jeszcze ona posmiga. Tam wystarczy jeden wiekszy opilek i sie zaczyna wywalanie bledow. Nie pytajcie mnie skad opilki metalu, nie wiem skad. To badziewie jest namagnesowane i sciaga wszystko z ulicy co znajdzie sie w jej poblizu....
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
Komentarz