[O1] PROBLEM PO WYMIANIE SILNIKA 1.8 20V

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kadam
    Classic
    • 2014
    • 3

    [O1] PROBLEM PO WYMIANIE SILNIKA 1.8 20V

    Dalej to:
    - Kurów 50
    - Markuszów - 50
    - Zagrody - 50
    - Jastków - 50
    - wjazd do Lublina - 50

    Do tego oczywiście tajniackie kamerki.
  • 78pawel1
    Classic
    • 2012
    • 6

    #2
    [O1] PROBLEM PO WYMIANIE SILNIKA 1.8 20V

    Witam!
    Proszę o pomoc.Posiadam Skode Octavie 99r 1.8 20v silnik AGN w której wymieniłem silnik z Seata Toledo II również AGN.
    Auto sprawdzone na komputerze brak błędu.
    Kompresja silnika OK.
    Co się dzieje:
    -pierwsze kręcenie silnik zimny jakby łapał ale nie odpala,
    - dalej próbuje odpalić silnik nie stawia oporu jakby pasek był urwany,
    -czekam ok minuty i znowu pierwszy raz łapie drugi bez oporu,
    -po ok 30min.prób auto odpali chodzi bardzo nie równo i coś tyka.
    -po 2 min. silnik się uspokaja tykanie ustępuje,
    -silnik ciepły odpala bez problemu pracuje równo nic nie puka nic nie stuka.
    Czy z silnikiem powinno zmieniać się komputer sterujący.
    Może miał ktoś taki problem. Proszę o pomoc!!!

    Komentarz

    • djwyrebas
      Ambiente
      • 2011
      • 214

      #3
      czy odpalałeś "dawcę" przed swapem? to w woli wyeliminowania usterki silnika toledo, bo w takim przypadku może być wiele przyczyn.
      gazu, bo dogania nas starość!

      Komentarz

      • 78pawel1
        Classic
        • 2012
        • 6

        #4
        Sprzedający gwarantował sprawność silnika- dał 30 dni na rozruch.
        Właśnie nie wiem czy przy takim samym silniku tylko innej marki auta trzeba coś zmieniać np komputer,czujniki itp.

        Komentarz

        • mario29lh
          Classic
          • 2009
          • 30

          #5
          To normalne, silnik pewnie stał nieużywany i była podparta hydraulika dlatego stukały popychacze dostał olej i praca ucichła więc teraz jak to się nie powtarza powinno być ok :lol:

          Komentarz

          • sew1981
            RS
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2009
            • 10917
            • Fiat

            #6
            mario29lh, ale chyba to się dzieje zawsze na zimnym, tak przynajmniej zrozumiałem.
            78pawel1, trzeba było wsadzać od razu 1.8 t, jak padł 1.8. No, ale to już po "zawodach", chyba że ten toledowy okaże się też trupem i koleś weźmie go "na gwarancji" 30 dniowej.

            Komentarz

            • ziutsane
              RS
              • 2007
              • 2376

              #7
              Zamieszczone przez sew1981
              mario29lh, ale chyba to się dzieje zawsze na zimnym, tak przynajmniej zrozumiałem.
              78pawel1, trzeba było wsadzać od razu 1.8 t, jak padł 1.8. No, ale to już po "zawodach", chyba że ten toledowy okaże się też trupem i koleś weźmie go "na gwarancji" 30 dniowej.

              Polać mu !
              Radio: C90r+XDP210EQ
              Kable:Opt,Skyline,50 mm
              Wzm:XES M1+FP 1.800
              Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Zamieszczone przez 78pawel1
                Co się dzieje:
                -pierwsze kręcenie silnik zimny jakby łapał ale nie odpala,
                - dalej próbuje odpalić silnik nie stawia oporu jakby pasek był urwany,
                -czekam ok minuty i znowu pierwszy raz łapie drugi bez oporu,
                -po ok 30min.prób auto odpali chodzi bardzo nie równo i coś tyka.
                -po 2 min. silnik się uspokaja tykanie ustępuje,
                -silnik ciepły odpala bez problemu pracuje równo nic nie puka nic nie stuka.
                Proponuje wymienić olej, pewnie silnik długo stał, olej stary, gęsty jak smoła i podpiera hydraulikę zaworową.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • 78pawel1
                  Classic
                  • 2012
                  • 6

                  #9
                  Olej wymieniony. Może nowy olej wypłukał nagar z silnika i jak jest gęsty to coś zatyka.

                  Komentarz

                  • wolt77
                    Drive
                    • 2006
                    • 77

                    #10
                    Kolego mam taki sam silnik i samochód z tego samego rocznika. Mógłbyś powiedzieć dlaczego musiałeś wymienić silnik? I przy jakim przebiegu?

                    Komentarz

                    • 78pawel1
                      Classic
                      • 2012
                      • 6

                      #11
                      wolt77, Zablokowała mi się pompa i wyrwało zęby z paska rozrządu i po zaworkach.
                      Miałem wymieniać głowice ale znalazłem silnik i mam problem.

                      Komentarz

                      • Ferd
                        Rider
                        • 2011
                        • 320

                        #12
                        Zamieszczone przez sew1981
                        trzeba było wsadzać od razu 1.8 t, jak padł 1.8.
                        Zdecydowanie kolegę popieram. Jak już Wola Boża sprawiła, że dobry 1.8 padł, to trzeba było iść w kierunku 1.8T. Jak nie już 180 koni to chociaż 150 koni , a tak taka szansa przepadła.

                        Komentarz

                        • ducker24
                          Rider
                          • 2011
                          • 286

                          #13
                          Zamieszczone przez 78pawel1
                          dalej próbuje odpalić silnik nie stawia oporu jakby pasek był urwany
                          jeżeli dobrze rozumiem to rozrusznik się kręci a silnik nie?
                          tutaj to winny jest bendix

                          Komentarz

                          • 78pawel1
                            Classic
                            • 2012
                            • 6

                            #14
                            Problem rozwiązany.Okazało się że silnik stał długo i zatkane były kanały olejowe.Po czyszczeniu silnika na razie OK.

                            Komentarz

                            • Krzych
                              Rider
                              • 2005
                              • 671

                              #15
                              A nie mówiłem
                              Przed kolejną wymianą oleju zastosuj środek do czyszczenia układu smarowania silnika.
                              Np. ten środek
                              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                              www.chiptuning.katowice.pl
                              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                              Komentarz

                              • ducker24
                                Rider
                                • 2011
                                • 286

                                #16
                                no i git

                                Komentarz

                                Pracuję...