Utrata mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • honiol12
    Classic
    • 2012
    • 15

    Utrata mocy

    Zamieszczone przez misiek^wro
    pełen FL elektroniki.
    ale xeny skrętne ja miałem pierwszy w przedlifcie :P
  • Lipek13
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    Utrata mocy

    Witam. Podczas jazdy w trasie Oktawia 1,9 tdi nagle straciła moc.Zadzwoniłem do mechanika i kazał wyłączyc silnik i ponownie uruchomić.Poskutkowało. Co to może być? Cos wspominał o kierownicy albo cos przekręciłem.Prosze o opinie.Pozdrawiam

    Komentarz

    • Luk@s
      Ambiente
      • 2010
      • 212

      #3
      popraw opis silnika. Pewnie notlauf przyczyn może być kilka, a jeśli mówił o kierownicach to miał na myśli zapieczone kierowniczki w turbinie.
      service by Auto Tar

      Komentarz

      • Lipek13
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Co trzeba z tym zrobić? Jeżdzić czy odstawiac do warsztatu? Coś waśnie mówił o turbinie.Wybacz ale jestem matołem motoryzacyjnym.

        Komentarz

        • wow
          Ambiente
          • 2011
          • 227

          #5
          wpisz sobie hasło notlauft
          jak dla mnie to za wolno jezdzisz i ci sie turbo zamuliło
          wow wr............

          Komentarz

          • Lipek13
            Classic
            • 2011
            • 6

            #6
            A można to jakos odmulić? Przegonić auto albo dolac czegos do paliwa mixolu czy trzeba rozbierać?. Narazie jest dobrze ale wakacje za pasem i bede sie bał wyjechać w droge.

            Komentarz

            • sebu
              L&K
              • 2008
              • 1304
              • Octavia II (1Z3)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Miałem też takie objawy i w moim przypadku winna była gruszka od podciśnienia
              Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
              jak pomogłem to daj punkcik
              sprzęgło od G 60

              Komentarz

              • jama89
                L&K
                • 2008
                • 1214

                #8
                Lipek13,

                Na forum kilka tematów o notlaufie już jest, poczytaj a dopiero zadawaj pytania
                Octavia 1.9 TDI ASZ


                .

                Komentarz

                • Piratka
                  L&K
                  • 2009
                  • 1016

                  #9
                  Lipek13, przyczyn może być kilka

                  - przepływomierz
                  - przewody pęknięte - sparciałe
                  - w/w gruszka przy turbinie
                  - zawór sterujący podciśnieniem turbiny

                  w/w elementy mogą się przyczynić do odcięcia turbiny. :wink:

                  Więcej na ten temat znajdziesz pod hasłem "notlauf"
                  pozdrawiam
                  :twisted: mała czarna :twisted:

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Zacznij od odczytania błędów i wykonania logów dynamicznych grup 011 i 010 i bedziesz wiedzial co nalezy zrobic.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • Karql
                      L&K
                      • 2010
                      • 1124

                      #11
                      Chłop chce lać mixol do paliwa, a wy mu karzecie robić logi :twisted:

                      wow, jak mówisz, że na razie jest spokój, to może nie ma jeszcze tragedii. Wyjedź na drogę szybkiego ruchu, najlepiej autostradę i dobrze przegoń auto przez 10-30km. Później też nie bój się wkręcać auta na obroty jak jest ciepłe. I jeździj, a jak problem zacznie się powtarzać to zawieź auto do mechanika i tyle.
                      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                      -> MOJA SKODA <-

                      Komentarz

                      • robekcool
                        RS
                        • 2009
                        • 2041
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        nie trzeba autostrady. wczoraj załatwiliśmy sprawę na 5 km odcinku z odpowiednią prędkością obrotową silnika na 3 biegu :diabelski_usmiech
                        www.k-mot.pl
                        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                        Autoholowanie.
                        Robert Kulma

                        Komentarz

                        • Karql
                          L&K
                          • 2010
                          • 1124

                          #13
                          Zamieszczone przez robekcool
                          nie trzeba autostrady. wczoraj załatwiliśmy sprawę na 5 km odcinku z odpowiednią prędkością obrotową silnika na 3 biegu :diabelski_usmiech
                          Tu nie chodzi tylko o obroty, ale również o egt.
                          U mnie praktycznie codziennie wskazówka podchodzi pod czerwone pole i kiedyś myślałem, że to wystarcza. Pewnego razu zdarzyło mi się lecieć za mercem na autostradzie vmaxem, przez przynajmniej 10km to po takim zabiegu auto dużo lepiej jeździło, bo przepaliło wszystko Taki zabieg jak ty opisałeś też pomoże, ale to jednak nie to :diabelski_usmiech
                          Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                          Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                          -> MOJA SKODA <-

                          Komentarz

                          • michu69
                            Classic
                            • 2011
                            • 11

                            #14
                            Zamieszczone przez robekcool
                            nie trzeba autostrady. wczoraj załatwiliśmy sprawę na 5 km odcinku z odpowiednią prędkością obrotową silnika na 3 biegu :diabelski_usmiech
                            Jak to ma wyglądaćw praktyce ?
                            Na I i II-ce nie mam problemów, ale gdy wyjadę poza miasto, na III-ce w granicach 3.5-4tyś. potrafi mi odłączyć.

                            [ Dodano: Wto 10 Lip, 12 17:14 ]
                            Nikt nie podpowie?

                            Komentarz

                            Pracuję...