Proponuje
0. Sprawdzić czy nie ma błędów w compie.
1. Sprawdzić czy nie zostaje w kolektorze dolotowym gaz ( dostaje się tam przez wężyk podciśnienia) gdy mamy stary reduktor. Sprawdzenie jest proste 1 dzień od pierwszego odpalenia do ostatniego jedziemy na benzynie rano następnego dnia sprawdzamy czy jest OK
2. EGR odłączyć wtyczkę i pojeździć bez - ten eksperyment akurat dobrze robić mając możliwość skasowana błędów w kompie samochodu bo po odłączeniu EGR rzuci błędem na szafe.
0. Sprawdzić czy nie ma błędów w compie.
1. Sprawdzić czy nie zostaje w kolektorze dolotowym gaz ( dostaje się tam przez wężyk podciśnienia) gdy mamy stary reduktor. Sprawdzenie jest proste 1 dzień od pierwszego odpalenia do ostatniego jedziemy na benzynie rano następnego dnia sprawdzamy czy jest OK
2. EGR odłączyć wtyczkę i pojeździć bez - ten eksperyment akurat dobrze robić mając możliwość skasowana błędów w kompie samochodu bo po odłączeniu EGR rzuci błędem na szafe.
Komentarz