Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

prosba o sprawdzenie logow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • prosba o sprawdzenie logow

    arturo_freestyl, to teraz masz octavieIII

    Z policją nie mieliście problemów, jak podjechali?
    Pozdrawiam, Sebastian


  • #2
    prosba o sprawdzenie logow

    Witam Wszystkich.
    Zwracam sie do wszystkich bardziej wtajemniczonych o sprawdzenie moich logow w skodzie octavi ahf z 2002r.1,9tdi 110 KM
    Jakis czas temu wyskoczyl mi notlauf i po sprawdzeniu okazalo sie ze zawor regulacji podcisnienia turbiny przestal dzialac (gruszka), wiec ja wymienilem starajac sie zachowac wszelkie ustawienia wedlug starej.
    Za wszelkie sugestje dziekuje.
    023-Link
    011-Link
    013-Link
    007-Link
    004-Link
    003-Link
    001-Link
    000-Link
    monitoring pojazdów

    Komentarz


    • #3
      popraw to bo sie nie da tych logow wlaczyc

      Komentarz


      • #4
        23 Link
        011 Link
        013 Link
        007 Link
        004 Link
        003 Link
        001 Link
        000 Link

        Komentarz


        • #5
          zrób logi dynamiczne bo z tych logów nie darady stwierdzic jak wyglonda regulacia cisnienia doładowania ,jedyne co mozna stwierdzic ze masz poczatek wtrysku do poprawki .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            Ustaw pompę wtryskową i wydłuż cięgno regulacyjne przy turbinie kręcąc moletką - patrząc na logi sądzę że z 1 -1,5 obr. Ponów logi - powinno być OK.
            www.DURASOFT.pl

            -Hamownia podwoziowa
            -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
            -Diagnostyka
            -Filtry FAP/DPF

            Komentarz


            • #7
              Dzieki za sugestje.
              W wolnej chwili postaram sie przestawic ciegno , a co do regulacji pompy to moge sie podjac tego sam, czy raczej mechanik?
              Znalazlem taki ciekawy artykul co do regulacji Forum - Octavia Club Polska
              i nie wiem czy prubowac jak tam wchodza dziesietne milimetra.
              Dodam ze nie boje sie podjac czegos takiego, ale z drugiej stronynie chce zchrzanic bardziej.
              Wymiana gruszki mimo moich obaw okazala sie blacha, i jezeli ktos sie wacha przed podjeciem proby wymiany to moge szczeze powiedziec ze nie ma sie czego bac
              Dziekuje
              monitoring pojazdów

              Komentarz


              • #8
                Spokojnie dasz sobie radę.
                Pozdrawiam
                www.DURASOFT.pl

                -Hamownia podwoziowa
                -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                -Diagnostyka
                -Filtry FAP/DPF

                Komentarz


                • #9
                  Witam.
                  Dziś kożystając z okazji postanowilem zabrac sie za pompe i wyregulowanie gruszki.
                  Otuż cięgno gruszki przestawilem o te półtora obrotu, i chcac się zabrac za ustawianie pompy nastąpiło moje zdziwienie że rzeczywistość nie pokrywa się z tym co na zdjęciu.
                  Tak więc mam ponowną prośbe o przeanalizowanie mojego zdjecia i małą podpowiedż ktore sruby należy popuścic i którą kręcić ( gdyz są tam dwie -jedna mniejsza na normalny klucz, druga zaś duża jakaś na kształt trójkąta ).
                  ImageShack - 2402778580_2.jpg
                  ImageShack - 2384451000_2.jpg
                  Pompa jest mocowana na torxy oraz imbusy, a dojście tam do środkowej śruby też nie jest zaciekawy, bez odkrecenia przewodów paliwowych.
                  Dziękuje.

                  [ Dodano: Czw 28 Cze, 12 19:32 ]
                  A dodam że zdjecia są tylko poglądowe, to nie jest moja pompa.
                  monitoring pojazdów

                  Komentarz


                  • #10
                    zdejmujesz obudowe z paska rorzay i masz dostep do kła pompy wtryskowej sa 3 sruby na klucz 13 luzujesz je i zadładasz klucz 22 na centralna srube i przesuwasz w prawo lub lewo dokrecasz 3 sruby i odpalasz auto i sprawdzasz . minimalne pesunicie centralnej sruby moze zmienic znacznie wartosci kata.
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam ponownie.
                      Dziś mając chwile wolnego czasu postanowiłem zabrać się za regulacje pompy.
                      Jest to naprawde bardzo precyzyjna robota, zmiana położenia o znak (grubosc kreski ołowka) okazała się za duża, tak więc zaczeło się kręcenie w lewo, potem w prawo i udało mi się osiągnoć wartość 52.
                      W linku który podałem wyżej jest opisane że da sie to zrobic na chodzącym silniku, tylko jak ,jak tam sie wszystko obraca?
                      Jeszcze raz pragnę WSZYSTKIM podziękowac za okazanie fachowej pomocy, i prosze o sprawdzenie moich logow po regulacji.
                      Link
                      Link
                      Link
                      Dziękuje
                      monitoring pojazdów

                      Komentarz


                      • #12
                        Hmm tylko ze w tych logach nie widac czy statyczny kąt wtrysku jest dobrze...
                        W ogole w nich mało widac... tyle, ze wykonane na zimnym silniku :wink:
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja robiłem logi dynamiczne, a kąt wtrysku sprawdzałem na statycznych, a silnik był rozgrzany, czekałem aż wskazówka będzie pokazywała 90 i po przejechaniu pewnego odcinka drogi zaczołem pomiar.

                          [ Dodano: Nie 01 Lip, 12 08:13 ]
                          Mając na uwadze wszelkie sugestie postanowiłem zrobić nowe logi:
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Link
                          Dodam ze grupe 11 robilem statycznie na kanale 08 oraz 04 jak i dynamicznie
                          Dziękuje
                          monitoring pojazdów

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X