Witam Wszystkich.
Zwracam sie do wszystkich bardziej wtajemniczonych o sprawdzenie moich logow w skodzie octavi ahf z 2002r.1,9tdi 110 KM
Jakis czas temu wyskoczyl mi notlauf i po sprawdzeniu okazalo sie ze zawor regulacji podcisnienia turbiny przestal dzialac (gruszka), wiec ja wymienilem starajac sie zachowac wszelkie ustawienia wedlug starej.
Za wszelkie sugestje dziekuje.
023-Link
011-Link
013-Link
007-Link
004-Link
003-Link
001-Link
000-Link
zrób logi dynamiczne bo z tych logów nie darady stwierdzic jak wyglonda regulacia cisnienia doładowania ,jedyne co mozna stwierdzic ze masz poczatek wtrysku do poprawki .
Dzieki za sugestje.
W wolnej chwili postaram sie przestawic ciegno , a co do regulacji pompy to moge sie podjac tego sam, czy raczej mechanik?
Znalazlem taki ciekawy artykul co do regulacji Forum - Octavia Club Polska
i nie wiem czy prubowac jak tam wchodza dziesietne milimetra.
Dodam ze nie boje sie podjac czegos takiego, ale z drugiej stronynie chce zchrzanic bardziej.
Wymiana gruszki mimo moich obaw okazala sie blacha, i jezeli ktos sie wacha przed podjeciem proby wymiany to moge szczeze powiedziec ze nie ma sie czego bac
Dziekuje
Witam.
Dziś kożystając z okazji postanowilem zabrac sie za pompe i wyregulowanie gruszki.
Otuż cięgno gruszki przestawilem o te półtora obrotu, i chcac się zabrac za ustawianie pompy nastąpiło moje zdziwienie że rzeczywistość nie pokrywa się z tym co na zdjęciu.
Tak więc mam ponowną prośbe o przeanalizowanie mojego zdjecia i małą podpowiedż ktore sruby należy popuścic i którą kręcić ( gdyz są tam dwie -jedna mniejsza na normalny klucz, druga zaś duża jakaś na kształt trójkąta ). ImageShack - 2402778580_2.jpg ImageShack - 2384451000_2.jpg
Pompa jest mocowana na torxy oraz imbusy, a dojście tam do środkowej śruby też nie jest zaciekawy, bez odkrecenia przewodów paliwowych.
Dziękuje.
[ Dodano: Czw 28 Cze, 12 19:32 ]
A dodam że zdjecia są tylko poglądowe, to nie jest moja pompa.
zdejmujesz obudowe z paska rorzay i masz dostep do kła pompy wtryskowej sa 3 sruby na klucz 13 luzujesz je i zadładasz klucz 22 na centralna srube i przesuwasz w prawo lub lewo dokrecasz 3 sruby i odpalasz auto i sprawdzasz . minimalne pesunicie centralnej sruby moze zmienic znacznie wartosci kata.
Witam ponownie.
Dziś mając chwile wolnego czasu postanowiłem zabrać się za regulacje pompy.
Jest to naprawde bardzo precyzyjna robota, zmiana położenia o znak (grubosc kreski ołowka) okazała się za duża, tak więc zaczeło się kręcenie w lewo, potem w prawo i udało mi się osiągnoć wartość 52.
W linku który podałem wyżej jest opisane że da sie to zrobic na chodzącym silniku, tylko jak ,jak tam sie wszystko obraca?
Jeszcze raz pragnę WSZYSTKIM podziękowac za okazanie fachowej pomocy, i prosze o sprawdzenie moich logow po regulacji. Link Link Link
Dziękuje
Ja robiłem logi dynamiczne, a kąt wtrysku sprawdzałem na statycznych, a silnik był rozgrzany, czekałem aż wskazówka będzie pokazywała 90 i po przejechaniu pewnego odcinka drogi zaczołem pomiar.
[ Dodano: Nie 01 Lip, 12 08:13 ]
Mając na uwadze wszelkie sugestie postanowiłem zrobić nowe logi: Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link
Dodam ze grupe 11 robilem statycznie na kanale 08 oraz 04 jak i dynamicznie
Dziękuje
Komentarz