blind_walker, ech, żeby jeszcze ten mój blukonekt potrafił szybko ściagać filmy... 18s z wypadku Kubicy ściągałem jakieś 10 minut
Jutro moż elepiej będzie baglał
Witam jak w temacie coś dziwnego zaczyna się dziać kiedy gaszę silnik. Mianowicie słychać i czuć jak silnikiem jakby szarpało, drgało itp. A i jeszcze czasem już na końcu jakby jakieś stuknięcie metal o metal. Przy rozruchu zachowuje się normalnie i podczas jazdy też żadnych niepokojących rzeczy nie słychać nie widać. Dodam jeszcze, że kilka dni temu kiedy też "rzuciło" silnikiem przy gaszeniu to następną trasę zakończyłem po przejechaniu 10km i rozleciała się rolka prowadząca. Więc zostało to naprawione reszta sprawdzona przez mechanika i miało być OK, ale chyba te rzeczy nie były powiązane skoro znowu zaczyna "rzucać". Bardzo proszę jeśli ktoś ma jakiś trop niech się podzieli, bo zamierzam wymieniać co tydzień rolki.!!!
KiePeK, klapa gasząca jest z lewej strony przy grodzi,do niej podłączona jest rura która idzie do IC,odpal auto i spróbuj ręką poprzez przyduszenie dźwigienki przymknąć ją , jeżeli silnik zgaśnie delikatniej ni obecnie to masz już przyczynę,
możliwe przyczyny:
-zatkany-zaklejony EGR ( zdemontować i wyczyścić)
-uszkodzona pompka od klapki,(sprawdzić czy zasysa ,jeśli nie to wymienić)
-nieszczelne wężyki podciśnieniowe (po wymieniać wszystkie wężyki od układu podciśnieniowego) .ok
KiePeK, myślę też, że to klapa gasząca. W moim 2.0 jak padła to też tak waliło i trzęsło.
Oczywiście w moim wyskoczył od razu błąd, bo ona działa elektrycznie.
W 1.9 działa chyba podciśnieniowo, bez pomocy kabelków z prądem.
Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Jutro sprawdzę. A czy to może mieć związek aż z dwumasą??? Ta opcja nie napawa optymizmem. Kolego sebastianie7905 czy jeszcze coś się działo u Ciebie oprócz tych drgań???
Przyczyna moga byc tez poduszki pod silnikiem Ktoras moze jusz byc wyrobiona i tez takie objawy moga wystepowac Lub gorsza sprawa jak kolega wyzej pisal konczaca sie 2masa
do tego problem wbijania biegu pierwszego oraz wstecznego
oj, oj nie do końca. Wymieniłem dwumas i nadal mam problemy z I i R. To raczej problem jakiegoś łożyska, czy obudowy skrzyni biegów, że nie można wbić tych biegów. Ale o tym jest szeroki wątek gdzieś na forum.
Komentarz