Drganie i szarpanie w momencie gaszenia silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marrbjp
    Classic
    • 2012
    • 9

    Drganie i szarpanie w momencie gaszenia silnika.

    blind_walker, ech, żeby jeszcze ten mój blukonekt potrafił szybko ściagać filmy... 18s z wypadku Kubicy ściągałem jakieś 10 minut
    Jutro moż elepiej będzie baglał
  • KiePeK
    Classic
    • 2010
    • 38

    #2
    Drganie i szarpanie w momencie gaszenia silnika.

    Witam jak w temacie coś dziwnego zaczyna się dziać kiedy gaszę silnik. Mianowicie słychać i czuć jak silnikiem jakby szarpało, drgało itp. A i jeszcze czasem już na końcu jakby jakieś stuknięcie metal o metal. Przy rozruchu zachowuje się normalnie i podczas jazdy też żadnych niepokojących rzeczy nie słychać nie widać. Dodam jeszcze, że kilka dni temu kiedy też "rzuciło" silnikiem przy gaszeniu to następną trasę zakończyłem po przejechaniu 10km i rozleciała się rolka prowadząca. Więc zostało to naprawione reszta sprawdzona przez mechanika i miało być OK, ale chyba te rzeczy nie były powiązane skoro znowu zaczyna "rzucać". Bardzo proszę jeśli ktoś ma jakiś trop niech się podzieli, bo zamierzam wymieniać co tydzień rolki.!!!
    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      luknij czy klapa gaszenia pracuje
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • KiePeK
        Classic
        • 2010
        • 38

        #4
        Jak mogę to sprawadzić?
        NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          zobacz czy pracuje gruszka przy egr podczas gaszenia
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            KiePeK, klapa gasząca jest z lewej strony przy grodzi,do niej podłączona jest rura która idzie do IC,odpal auto i spróbuj ręką poprzez przyduszenie dźwigienki przymknąć ją , jeżeli silnik zgaśnie delikatniej ni obecnie to masz już przyczynę,
            możliwe przyczyny:
            -zatkany-zaklejony EGR ( zdemontować i wyczyścić)
            -uszkodzona pompka od klapki,(sprawdzić czy zasysa ,jeśli nie to wymienić)
            -nieszczelne wężyki podciśnieniowe (po wymieniać wszystkie wężyki od układu podciśnieniowego) .ok

            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • gadula007
              L&K
              • 2009
              • 1085
              • Octavia III combi (5E5)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              KiePeK, myślę też, że to klapa gasząca. W moim 2.0 jak padła to też tak waliło i trzęsło.
              Oczywiście w moim wyskoczył od razu błąd, bo ona działa elektrycznie.
              W 1.9 działa chyba podciśnieniowo, bez pomocy kabelków z prądem.

              Komentarz

              • sebastian7905
                RS
                • 2009
                • 3488
                • Volkswagen
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                a u mnie takim objawem była kończąca się dwumasa
                Sebastian
                Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                Wczasy nad morzem - klik

                Komentarz

                • KiePeK
                  Classic
                  • 2010
                  • 38

                  #9
                  Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Jutro sprawdzę. A czy to może mieć związek aż z dwumasą??? Ta opcja nie napawa optymizmem. Kolego sebastianie7905 czy jeszcze coś się działo u Ciebie oprócz tych drgań???
                  NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

                  Komentarz

                  • duszek-44
                    Drive
                    • 2010
                    • 71

                    #10
                    Przyczyna moga byc tez poduszki pod silnikiem Ktoras moze jusz byc wyrobiona i tez takie objawy moga wystepowac Lub gorsza sprawa jak kolega wyzej pisal konczaca sie 2masa
                    Krzysztof
                    1.9tdi AFN Seat Alhambra

                    Komentarz

                    • sebastian7905
                      RS
                      • 2009
                      • 3488
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez KiePeK
                      sebastianie7905 czy jeszcze coś się działo u Ciebie oprócz tych drgań???
                      do tego problem wbijania biegu pierwszego oraz wstecznego
                      Sebastian
                      Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                      Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                      Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                      Wczasy nad morzem - klik

                      Komentarz

                      • gadula007
                        L&K
                        • 2009
                        • 1085
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez sebastian7905
                        do tego problem wbijania biegu pierwszego oraz wstecznego
                        oj, oj nie do końca. Wymieniłem dwumas i nadal mam problemy z I i R. To raczej problem jakiegoś łożyska, czy obudowy skrzyni biegów, że nie można wbić tych biegów. Ale o tym jest szeroki wątek gdzieś na forum.

                        Komentarz

                        Pracuję...