Zamieszczone przez kadilak
Prosze o analize logow...
Zwiń
X
-
Jutro postaram sie zrobic
Zawsze robie logi na 3 biegu, tylko napisalem ze jak jade to na 2 biegu czuc ze po 2000 dostaje buta a na 3 biegu nie
[ Dodano: Nie 01 Lip, 12 19:36 ]
Logi wykonane Czekam na ocene
[ Dodano: Wto 03 Lip, 12 19:13 ]
Po robieniu logow sprawdzilem bledy i byl blad przeplywki, ale CHECK sie nie zapalil na zegarach.
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Komentarz
-
-
masz uszkodzony egr lub zaslepiony co jest powodem wyskakiwania błedu z przepływki . w bloku 3 poz 2 jest wartosc zadana przez ECU a w poz. 3 jest wartosc zmiezona przez przepływke a w poz .4 jest wartosc wysterowania zaworu n18 im wartosc wyzsza tym zawór jest mocniej otwarty .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Dzieki za info. EGR byl zaslepiony (mechanik wlozyl blaszke) i zaczal wlasnie blad wyskakiwac, po wymianie korbowodow nie wiem czy mechanik zaslepial EGR, teraz tej blaszki nie widze, gdzie mozna go zaslepic?
Czyli przeplywka jest dobra czy troche nie domaga? Bo cos jest nie tak skoro dopiero powyzej 2000obr dostaje kopa. Czytalem cos ze jak sztanga jest za bardzo skrecona czy cos takiego to moze tez tak byc.
Komentarz
-
Komentarz