Odczuwalne mrowienie na pedale gazu przy 2100 obr/m

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sleper
    Classic
    • 2012
    • 3

    Odczuwalne mrowienie na pedale gazu przy 2100 obr/m

    kolego najlepiej zrobic swap na 1.6 i bedziesz miał po kłopocie
  • piszczu
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    Odczuwalne mrowienie na pedale gazu przy 2100 obr/m

    Witam
    ok 20 tyś kilometrów temu wymieniłem turbo oraz dwumas z tarczą sprzęgła i wszystko było ok.
    Od paru dni wyczuwam mrowienie na pedale gazu przy 2100 obr/m
    i tak wiec kieruje pytanie, czym jest to spowodowane ????
    mam przejechane ok 135 tyś od nowości ( 1 właścicielem jestem )
    ps: auto ma chipa z 110 na 140 koni, w tym do 2500 obr/m mam przycięty moment .
    ze względu na sprzęgło.
    Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny
    Pozdrawiam
    Bartek

    Komentarz

    • lukas_jg
      Rider
      • 2012
      • 600
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Mrowienie na pedale gazu? Przecież to nie jest element połączony mechaniczne z tego co wiem.
      Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        A przed modyfikacją tez tak było ???
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • lukas_jg
          Rider
          • 2012
          • 600
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          piszczu, odłącz podciśnienie od EGRa i uszczelnij czymś tą rureczkę gumową/silikonową np. wkręcając w nią śrubę.
          Daj znać jak wrażenia z jazdy.
          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

          Komentarz

          • piszczu
            Classic
            • 2011
            • 12

            #6
            Witam
            Więc tak ,przed modyfikacjami było podobnie, ale co najciekawsze , zaczyna zanikać ..
            to mrowienie teraz , co do egr ok 2 tygodni temu był wymieniamy bo była głośna praca silnika a teraz wszystko jest ok , natomiast po wymianie sprzęgła to ze chodzi miękko to rozumiem bo koledzy z OCP wszystko wyjaśnili tylko przy 2000 obr/min słyszę takie wwuuuwwu ( nie głośno ale nie cicho ) a jak przejadę tak ok 10 kilometrów to przestaje i jest ok , czym to jest spowodowane nie wiem ? ,, znajomy wspomniał ze pasowało by przeczyścić przepływomierz bo jest ten sam od nowości czyli 8,5 roku a w tdi to jest jedna z głównych wad ......

            [ Dodano: Sro 04 Lip, 12 23:05 ]
            dzięki za pomocne podpowiedzi
            PS: to tzw wwuuwwuu ) ? tylko mnie martwi ...

            Komentarz

            • lukas_jg
              Rider
              • 2012
              • 600
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              piszczu, to posłuchaj i spróbuj na chwile odłączyć to podciśnienie z EGRa i zatkać wężyk.

              Przy 2000 zaczyna wstawać turbina i to ona może dawać takie wrażenie.

              Najlepiej gdybyś zrobił logi dynamiczne i sprawdził podciśnienia.
              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

              Komentarz

              • piszczu
                Classic
                • 2011
                • 12

                #8
                Dzięki za poradę tez uczynię a czy przepływomierz może też robić taki problem ?

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  piszczu, zrób logi dynamiczne to zobaczymy. Chociaż gdyby to przepływka to pewnie by było więcej problemów niż tylko w tym małym przedziale ~2000rpm
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • piszczu
                    Classic
                    • 2011
                    • 12

                    #10
                    ok

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Wykonanie logów to dobry pomysł. Zobaczymy jak mapa paliwa jest poprowadzona.
                      Wykonaj 011,010, 008,004,003,001 - kazdą grupe oddzielnie.

                      Pozdrawiam
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • piszczu
                        Classic
                        • 2011
                        • 12

                        #12
                        Ale najciekawsze ze po pewnym czasie zanika ... to (wuuu) a nie widać falującej wskazówki na obrotomierzu ....

                        [ Dodano: Sro 04 Lip, 12 23:36 ]
                        Zrobię logi i wtedy będę wiedzieć i dam znać

                        [ Dodano: Czw 05 Lip, 12 14:05 ]
                        No i wszystko jasne sprawcą okazał się wentylator i climatronic , co do reszty w należytym stanie jest dziękuje za wsparcie

                        [ Dodano: Czw 05 Lip, 12 21:32 ]
                        Jest ok wina wentylatora Dzięki wielkie za porady

                        Komentarz

                        Pracuję...