Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 TSI - szarpanie podczas przyspieszania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8 TSI - szarpanie podczas przyspieszania

    jest to mozliwez zeby twoje turbo dmuchneło 0,9 bara ,ale jest mało prawdopodobne i według mnie pomiar cisnienia doładowania przez instalacje lpg jest mało wiarygodny .po zatym przy takim doładowaniu ECU przeszło by w tryb awaryjny i zapisało bład z przekroczenia cisnienia doaładowania .jak masz mozliwosc to zrób logi vagiem z bloku 2 20 31 115 118 .normalnie cisnienie doładowania powino byc 0,5-0,6 bara i przy odcince spasc do 0,3 bara .

  • #2
    1.8 TSI - szarpanie podczas przyspieszania

    Elo!
    No więc jest problem
    Podczas przyspieszania na 2 biegu w okolicach 2000 rmp czuć lekkie szarpanie (tak ze 2-3 razy szarpnie i później już nie ma takich objawów). Na 3 biegu jest to samo ale już koło 1700 rmp.

    Ktoś ma pomysły co to może być albo zna warsztat co ogrania diagnostykę TSI?
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz


    • #3
      Świece, cewki.... w pierwszej kolejności
      zaloguj sprawdź czy czasem zapłony nie wypadają

      Komentarz


      • #4
        darekwawapl11, nie mam dostępu do VCDSa, a poza tym nie znam się na tym dlatego poszukuje kogoś kto by zrobił logi czy coś.
        Masz może kompa i sprawdził byś?
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz


        • #5
          W CDAA sa te klapki w kolektorze ssacym, wiec tam radze zajrzec czy juz zawory i te ustrojstwa nie sa zawalone olejem...

          Komentarz


          • #6
            No więc dziś już spokój.
            Jak objaw powróci to jadę do VAG-serwis może coś znajdą. No chyba, że znacie jakiś inny warsztat od diagnostyki TSI.
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Mihau
              No więc dziś już spokój. Zobaczę jak to będzie dalej
              Może to coś chwilowego z paliwem? Nie tankowałeś tym razem gdzie indziej niż zazwyczaj?

              Komentarz


              • #8
                Dzida, no właśnie zalałem w czwartek na Petrolocie (zalana Verva PB98) przy Lotnisku, bo na mojej stacji była przerwa (akurat cysterna w paliwem przyjechała) :|

                edit.
                Zalałem dziś taki siuwax AMSoil P.i. Performance Improver Gasoline Additive i dolałem Ultimate PB98 do pełna i zobaczymy czy to paliwo ale po rozmowie z tatą co tam tankował i też mówił, że mu krztusi się samochód i po tym jak mi powiedział, że mój kuzyn tam pracował kiedyś i dawał cynki żeby nie tankować w danym tygodniu to obstawiam, że to jednak paliwo.
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz


                • #9
                  Mihau, Verva 98 to nie jest paliwo które schodzi pewnie w jakiś oszałamiających ilościach, więc może trafiłeś na jakieś starocie, albo jakieś resztki z dna i stad takie a nie inne zachowanie.

                  Ja bym jednak lał na Twoim miejscu zwykłe Pb czy 95 czy 98, bo przy tych paliwach zapewne rotacja jest dosyć spora (czyli uzupełniane są na bieżąco).

                  To ta stacje na Benetta?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Dzida
                    To ta stacje na Benetta?
                    Nom.

                    edit.
                    Tak z ciekawości na spocie zrobiliśmy scana no i sypnęło błędami troszkje :|

                    Adres 01: Silnik (CDA) Plik etykiet: 06J-907-115-CDA.clb
                    Oznaczenie elementu SW: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
                    Komponent: 1.8l R4/4V TFSI 0010
                    Weryfikacja: AAH16--- Numer seryjny:
                    Kodowanie: 0203000C18070160
                    Kod serwisu: WSC 31414 790 00001
                    VCID: 356A02665C5A571

                    Znaleziono 1 błąd:
                    000257 - Miernik masy powietrza (G70)
                    P0101 - 000 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
                    Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 29199 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2025.14.08
                    Czas: 12:08:46

                    Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2746 /min
                    Obciążenie: 98.0 %
                    Prędkość: 60.0 km/h
                    Temperatura: 96.0*C
                    Temperatura: 56.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
                    Napięcie: 13.716 V

                    Kody gotowości: 0000 0000

                    Błędy zostały skasowane, zrobiony test drive, nadal szarpie ale błędów już nie ma. W ogóle ktoś się spotkał z takimi błędami?


                    edit.
                    Dobra przez chwilę był spokój ale nadal szarpie.
                    Wczoraj wieczorem się przejechałem i zaobserwowałem, że na klimatyzacji na OFF albo ja nie czuje albo nie szarpie, a gdy włączę klimę znowu szarpie. Ktoś ma jakiś pomysł? Paliwo chyba odpada, bo wyjeździłem tamten zbiornik z tym szajsem z Orlenu, zalałem później BP Ultimate do pełna i przez 3/4 zbiornika był spokój, myślałem, że zostało jeszcze tego syfu w zbiorniku więc wyjeździłem bak prawie na zero, zalałem na "mojej" stacji Vervę do pełna i po przejechaniu 50km znowu szarpie na pełnym zbiorniku. Wszystko dzieje się na 3 i 4 biegu.

                    Tak popatrzyłem na forum i najbliżej objawy mam do tego Forum - Octavia Club Polska ale u mnie nie falują obroty.
                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                    Komentarz


                    • #11
                      no gdzieś ktoś pisał o 1.4 i tam coś z turbina było nie tak..a le to może inny przypadek. duży masz przebieg ?
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz


                      • #12
                        30090km
                        Jade jutro do Diagtronic obczaic co to moze byc.
                        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                        Komentarz


                        • #13
                          Jakbys wczesniej potrzebowal zrobic logi... to zapraszam...
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz


                          • #14
                            Jestem umówiony na jutro do Diagtronic. Zobaczymy co wyjdzie.
                            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                            Komentarz


                            • #15
                              Mihau, przepływomierz masy powietrza Ci pada podejrzewam. Nawet ten błąd to opisuje - miernik masy powietrza.
                              czyli standardowo - "przepływka", stąd przerywanie.
                              Czujnik masy powietrza / przepływomierz vw passat cc 1.8 TSI (160KM) części samochodowe | motoneo
                              :wink:

                              [ Dodano: Czw 02 Sie, 12 21:32 ]
                              a tu na 3 stronie masz opis swoje błędu P0101, proszę:
                              您的发动机部件专家 | 梅施汽车零部件(上海)
                              trzeba rozgrzebać i zobaczyć czy przepływka do uratowania czy do wymiany już

                              Komentarz


                              • #16
                                sew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #17
                                  piramida, nie mam pojęcia......na moje oko nie - tak wynika z tego drugiego linku, bo to powiązane elektronicznie jak widać nieźle z innymi ważnymi instrumentami auta. Ale może jak dobry fachura zainterweniuje w ecu auta to można jak i w dieslu, nie mam bladego pojęcia. To już musi jakiś nasz forumowy "magik" się wypowiedzieć :wink:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez piramida
                                    sew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.
                                    .
                                    Da sie pytanie po co
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Tadam :szeroki_usmiech



                                      Efekty stłuczki jeszcze.
                                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        Zamieszczone przez piramida
                                        sew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.
                                        .
                                        Da sie pytanie po co
                                        Po to żeby był spokój tak jak np z egerem
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Mihau, przez to ten błąd wywalało na przepływce (bo sam się dziwiłem, że sama w sobie może paść w 1.8 tsi przy takim przebiegu (toć to nie 1.8 t z przebiegiem ponad 200tkm - tzn. nie słyszałem o tym jeszcze, ale ten pierwszy raz musi być i może się zdarzyć). Gratuluje znalezienia przyczyny :wink:

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Witam. Możesz Mihau co było problemem (przepływomierz?), bo mam podobne objawy a obrazek znikł.
                                            Dzięki i Pozdrawiam

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez piramida
                                              Po to żeby był spokój tak jak np z egerem
                                              Można tylko przy seryjnych autach i jakiś usterkach to sporo utrudnia.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X